סיגריות ודיאט קולה – פרק 30.כשרוי אמר שהוא בכניסה לבניין, לא חשבתי שהוא באמת בכניסה לבניין. חשבתי שהוא מחכה בתוך מכונית ממוזגת ומקשיב לאיזה שדרן שמנגן שירים נוסטלגיים בשעות הקטנות של הלילה. לא חשבתי שהוא מתכוון לזה שהוא ממש בכניסה, עומד מחוץ לדלת כשהוא ספוג מים מכף רגל ועד ראש.
מסתבר שירד גשם. לא היה לי מושג עד שלא יצאתי מהדירה של טום וגיליתי את השלוליות ואת הריח החזק. מסתבר שהקירות שלו אטומים לכל סוגי הרעשים, גם לרעש של גשם זלעפות.
"אלוהים, כמה זמן אתה מחכה פה?" שאלתי כשמיהרתי להקליד את קוד הכניסה. בדרך כלל הדלת הייתה פתוחה אבל כנראה שהיא נסגרה עם הרוחות.
"מספיק זמן כדי לחטוף דלקת ריאות." רוי ענה כשידיו עמוק בתוך כיסי הג'ינס על מנת לנסות להתחמם. לא ראיתי איך זה אמור לעזור לו כי לא היה חלק אצלו שלא נטף מים או לא ספוג בהם. "אבל אל תדאגי, עברתי דברים גרועים יותר בצבא."
"למה לא חיכית באוטו או משהו?"
"המצבר שלי הלך. את חושבת שאני פה מרצון?"
לא עניתי לו על זה למרות שרציתי לצעוק שכן. אחרת, איזו עוד סיבה יש לו להיות בכניסה לבניין בארבע לפנות בוקר? ואם המצבר שלו באמת הלך, זה אומר שהוא פה כבר כמה שעות. למה בכלל הוא פה?
מבלי לשאול או לענות, עלינו יחד אל הדירה, אני עמוק בתוך מחשבות והוא עמוק בתוך המים. עם כל צעד שהוא עשה הוא יצר שלולית שהולכת להשאיר הרבה עבודה למנקה של הבניין ולא התכוונתי שהוא ישאיר גם לי עוד עבודה. אני אף פעם לא הייתי בקטע של ניקיונות.
"תתפשט." הורתי כשפתחתי את הדלת לדירה. הוא נעצר על מקומו.
"מה?"
"שמעת אותי, אנחנו כבר יודעים שאתה לא חירש. תתפשט."
"לא שאני מתנגד לגשת ישר לעניינים, אבל לא יהיה איזה משחק מקדים?" הוא חייך את החיוך המעצבן הזה, חיוך שבטח כובש כל בחורה ברחוב. "הייתי בטוח שהם אהובים עליך."
"אני שונאת משחקים." ציינתי ביובש, יודעת טוב מאוד למה הוא התכוון. אם הוא חושב שהוא יכול לזרוק לי הערה עוקצנית עם משמעות כפולה הוא טועה ובגדול, "ואני לא אתן שתרטיב פה הכל בארבע בבוקר. אז לך להתקלח."
הוא הביט בי לכמה רגעים עם הערה על לשונו, יכולתי ממש לראות איך העיניים שלו נוצצות ואיך הוא נלחם שלא להיכנע. לבסוף הוא ניצח את עצמו, חייך חיוך קטן ובתנועה חדה פשט את בגדיו העליונים. זו הייתה הפעם הראשונה בו ראיתי את גופו החשוף ואלוהים, אפשר לכתוב עליו ספרים.
כשנפגשנו בפעם הראשונה ובלהט הרגע זרמנו לדירה שלו, לא הספקנו להתקדם הרבה לפני שהוא ביקש שנעצור כי הוא לא רוצה רק הנאות ליליות. שם, אף אחד מאיתנו לא הספיק להוריד את הבגדים למרות שהורדנו שכבות אחרות, אבל לא היה לי מושג שזה הגוף שהמורה של אחותי מסתיר.
YOU ARE READING
Cigarettes & Diet Coke
Romance״את באמת כמו הירח. חלק ממך תמיד יהיה מוחבא.״ הוא עצר לרגע לפני שהמשיך בשקט, ״ואולי זה מה שמשגע אותי, שלא משנה כמה רחוק אני אושיט את היד ואנסה לגעת אליך, את אף פעם לא באמת תהי קרובה.״ • כשהיא בת 22, מר חיה את החיים שלה בדיוק איך שהיא רוצה - ללא גבולו...