סיגריות ודיאט קולה. פרק 11.
יכול להיות שליה צפתה ביותר מידי סרטים שגרמו לה להציע את מה שהציעה, אבל זו הייתה אשמתי המלאה שהקשבתי לה.
יום חמישי הגיע, ואחרי משמרת בוקר ארוכה אבל עם טיפים נכבדים ביותר, ליה ואני התארגנו לצאת ללה קולינה. הסיבה היחידה שמצאתי את עצמי משקיעה בשמלה קצרה ובעקבים גבוהים הייתה רק כי הקשבתי לחברתי הטובה. התוכנית שלה נשמעה לי מצויינת ערב קודם וקיוויתי שהיא תצליח.
תקוות שווא.
ליה אמרה שאני צריכה ללכת לשם אבל לא לבד. ובלא לבד - היא התכוונה שטום יהיה המלווה שלי. היא אמרה שאין דבר שיותר מכאיב לאגו של בנים מאשר שהם רואים בחורה עם גבר אחר ובחישובים שלה זה היה אמור לגרום לרוי שיעזוב אותי ולהביא אותי למנוחת הנפש.
התווכחנו על זה לא מעט עד שנוכחתי שוב לדעת שלדבר עם ליה לפעמים זה כמו לדבר עם קיר. אז ניצלתי את הטובה שטום חייב לי - הוא הרי רצה לפצות אותי על הערב ההוא, ואמרתי לו שיפגוש אותי בלה קולינה בשעה תשע. התכנון היה שאני והוא נכנס יחד, רוי יראה אותי, יבין את הרמז והכל יסתדר.
שוב, תקוות שווא.
בחמישה לתשע ליה ואני עשינו את דרכנו ללה קולינה. היינו במרחק של כמה דקות משם כשקיבלתי את ההודעה של טום - אני אאחר.
זו הייתה אמורה להיות הנורה האדומה שתזהיר אותי ותגרום לי לעשות אחורה פנה - הביתה צעד, אבל ליה התעקשה שנמשיך הלאה.
״פשוט תמצאי גבר אחר להיות איתו מולו.״
זה לא היה אמור להיות כל כך מסובך להתחשב בעובדה שזה מה שהייתי עושה בשלוש השנים האחרונות. אז בתשע ורבע עברנו את השומר הנחמד שהתהפנט מהעיניים של ליה ונכנסנו את המסדרון הצר שהוביל אל מרכז העניינים. לה קולינה היה בר ככל הברים, עם שוני אחד מהותי - הכל התנהל בספרדית. החל מהמוזיקה הלטינית ועד הנצ׳וס המקסיקני, הכל נתן לך את ההרגשה שאתה תמצא בבירת ארגנטינה ולא באיזו עיר מרכזית בישראל.
כשתי בנות שגדלו על טלנובלות מגיל צעיר, ליה ואני הרגשנו בבית. המוזיקה הייתה מצויינת, האורות היו מעומעמים אך צבעונים והדבר היחיד שמנע ממני להנות היה רוי.
הוא הדבר הראשון שראיתי כשנכנסנו פנימה. יושב על כיסא עגול וגבוה, רגל אחת חצי מקופלת והרגל השניה מתוחה לרצפה. אפילו כשהוא ישב, אי אפשר היה לפספס את גובהו. ידו הימנית נשענה בעצלות על הבר שמאחוריו בעודו אוחז במכשיר הנייד והשמאלית החזיקה בקבוק זכוכית של דיאט קולה.
״הוא לא עושה כלום אבל זה נראה כאילו הוא מדגמן לאיזה קטלוג.״ ליה אמרה באוזני, ״אם את לא רוצה אותו - אני אשמח להנות איתו.״
YOU ARE READING
Cigarettes & Diet Coke
Romance״את באמת כמו הירח. חלק ממך תמיד יהיה מוחבא.״ הוא עצר לרגע לפני שהמשיך בשקט, ״ואולי זה מה שמשגע אותי, שלא משנה כמה רחוק אני אושיט את היד ואנסה לגעת אליך, את אף פעם לא באמת תהי קרובה.״ • כשהיא בת 22, מר חיה את החיים שלה בדיוק איך שהיא רוצה - ללא גבולו...