פרק 22 - המדריך לתפעול הגבר

4K 394 108
                                    

סיגריות ודיאט קולה. פרק 22.

מאיה לא סיפרה לנו מי הבחור שהיא רוצה וכל כך בטוחה שזה לא ילך. ההימור שלי היה על רוי, אז שלחתי את ליה לברר בעדינות האם אני צודקת. לפי הדרך בה היא הסתכלה עליו כאילו הוא כל העולם שלה, הייתי די מופתעת כשליה חזרה עם תשובה שלילית.

״היא אמרה שזה מישהו מהכיתה שלה ושאין להם סיכוי ביחד אז זה גם ככה לא משנה איך קוראים לו.״

בשבילי זה היה מאוד משנה. כי כבר תכננתי איך אני מתפרצת אל שערי הפנימיה, מטילה איימה על כל המין הנחות ודוקרת את כל מי שנראה לי שובר לבבות פוטנציאלי לאחותי הקטנה.

אבל לא יכלתי לעשות את זה, לצערי. במקום זה, אחרי שחזרנו מהארוחת שישי אצל אמילי ויובל - ההורים של ליה, הושבתי את מאיה על הספה וניהלתי איתה שיחה מלב אל לב.

זה לא היה סוד שבעבר לא הסתדרנו. החיים שלי תמיד סובבו סביב מערכת היחסים שלי ושל דניאל ומגיל מאוד צעיר העדפתי לגור איתו מאשר עם אבא ומאיה. אחרי שנפרדנו, עברתי לגור יחד עם ליה ואפשר היה לספור על יד אחת את כמות הפעמים שבאתי לבקר את מאיה.

כך קרה שפספסתי את הגדילה שלה. זכרתי אותה כילדה קטנה וביישנית ומולי ניצבה נערה יפייפיה שיכולה לכבוש את העולם אבל לב שבור עוצר אותה. הייתי יכולה להגיד לה שזו היא רק ההתחלה, ושיום יבוא והיא תכנס למערכת יחסים ואז הבחור באמת ישבור לה את הלב, כי זה הטבע שלהם, אבל בחרתי לדבר איתה על נושא אחר וללמד אותה שיעור הכרחי לחיים.

איך להתנהג עם בנים.

מסיבה כלשהי, מאיה ראתה בי ובליה שתי רווקות נחשקות שמחוזרות על ידי צי של בנים. המציאות אומנם הראתה אחרת, ליה הייתה רווקה ממורמרת שלא מצאה זיון טוב מאז ליאם השוביניסט, ואני הייתי במערכת יחסים חסרת משמעות עם הבחור הרע של העיר. אבל אלו היו פרטים קטנים ולא נחוצים ולא התכוונתי לשבור למאיה את הבועה שלה עלינו.

שנים של התרוצצות בין מיטות של זרים עשו את שלהן, ואפשר לומר שליה ואני למדנו כמה דברים בנוגע למין הנחות. וכמו שהמורה הדסה תמיד הייתה אומרת - תלמד הלאה את מה שאתה יודע, החלטתי לתת למאיה קצת שיעור לחיים.

״קודם כל תדעי שהוא אידיוט. הם כולם אידיוטים.״ אמרתי בבטחון, ״תקראי לזה אלוהים, טבע, אבולוציה, איפשהו שם המוח לא התפתח, רק האגו שלהם. אז תזכרי שהם אידיוטים, תמיד היו - תמיד יהיו.״

״אני חושבת שאנחנו יותר אידיוטיות כי אנחנו רוצות אותם.״

״נכון, אבל הם עדין המין הנחות ולרגע אחד אל תעזי לשכוח את זה.״ מיהרתי להבהיר לה, ״לא משנה כמה הפמיניסטיות ינסו לשכנע אותך אחרת, גברים ונשים לא שווים. לא במהות, לא ביכולות הפיזיות ובטח שלא מנטלית. אנחנו הרבה יותר מהם. חזקות, מוצלחות, חכמות. הייתי אומרת שהמוח שלהם בגודל של ציפור אבל זה יהיה עלבון לציפורים.״

Cigarettes & Diet CokeWhere stories live. Discover now