פרק 13 - לילה אחד

4.1K 325 95
                                    

סיגריות ודיאט קולה פרק 13.

טום חזר לארץ בתחילת נובמבר, שבוע אחרי שהחגים נגמרו. הוא סימס לי יום אחרי שהוא נחת, מזמין אותי אליו אחרי תקופה כל כך ארוכה שלא התפרקנו ביחד. ואלוהים, כמה שהייתי צריכה את זה.

במשך כל הזמן הזה שהוא לא היה בישראל, לא ממש יצא לי להיות מר שהייתי רגילה אליה. ליה ואני לא יצאנו למסיבות, לא שתינו בברים והכי קרוב לראש טוב שקיבלתי היה כשישבנו עם כמה ידידים מהתיכון על בירות. יצאנו פעם אחת בלבד אחרי סוכות למסיבה ענקית בתל אביב - מאיה הייתה בבית של אושר - ושום דבר לא קרה מלבד סבב מזמוזים עם איזה בחור אקראי על אחד מקירות המועדון.

לא יותר, לא פחות, אפילו לא הייתי שיכורה כדי למחוק את זה מזכרוני בעיקר כי המניעים שלי היו פיכחיים לגמרי, רציתי להשכיח את רוי. מיותר לציין שזה לא עבד.

לכן כשטום הזמין אותי אליו בהודעה פשוטה יחד עם תוספות של כמה מילים ספציפיות, לא היה בי אפילו ספק קטן להחלטה שלי. הסכמתי. אחרי שכל החגים נגמרו, זה היה בדיוק מה שהייתי צריכה. העדפתי את זה הרבה יותר מאשר לדבר עם רוי.

כמעט שכחתי כמה טוב מרגישות השפתיים שלו עלי ואת הדרך המיומנת שאצבעותיו היו עושות על גופי. אם בפעם האחרונה ששכבנו לא הצלחתי להגיע, הרי עכשיו פשוט לא הצלחתי להפסיק. שפתיי קראו שוב ושוב את שמו כשגלים של עונג הכו בי כל פעם מחדש ואם דיירים חדשים הגיעו לשכונה, הם ידעו ללא ספק מי גר כאן.

זה הרגיש כאילו טום מכיר את הגוף שלי יותר טוב ממני, יודע בדיוק איפה לגעת כדי לשלוח אותי אל מעבר לקצה. גוף, שפתיים, ידיים, לשון, הוא לא חסך באמצעים כדי לגרום לי לאבד את הנשימה מהנאה.

״א-אלוהים.״ ראשי נפל על הכריות הלבנות כשניסיתי לתפוס את הנשימה שלי. הרגשתי על גג העולם, עיגולים צבעוניים בכל מקום עם עננים לבנים ואור חזק וממכר. לאט לאט האור דעך עד שנעלם ואחרי שפקחתי את עיניי, מאוור התקרה המוכר של טום הביט אלי מלמעלה, מקרר במקצת את החום שהשתלט עלי. ״אוי אלוהים..״

״היי, אל תשאי את שמי לשווא.״ עם חיוך משועשע על שפתיו, טום עשה את דרכו למעלה מגופי התחתון, כשהוא לא שוכח לפזר נשיקות על עורי החשוף והלוהט. ככה הוא טיפס את דרכו חזרה, עד שראשו הצל מעלי כשידיו לוכדות אותי מצדדי ועיניו חיפשו את שלי. ״נהנת?״

אחזתי בין אצבעותיי את שרשרת הכסף הדקה שהייתה תלויה על צווארו, מתעסקת עם התליון הקטן לפני שחזרתי להביט בעיניו. עדין מושפעת מהסבב האחרון, הקול שלי היה צרוד ושקט, ״אם זה מה שקורה אחרי שאתה חוזר, אולי כדאי שתטוס כל הזמן.״

Cigarettes & Diet CokeWhere stories live. Discover now