- Ειχα ξεχάσει πόσο ωραία είναι η Πλάκα.
Χαμογέλασα κοιτώντας τριγύρω.- Είναι ενα απο τα μέρη της Αθήνας που αξίζει να επισκέπτεσαι συχνά.
Συμφώνησε και με κοίταξε στα μάτια.- Ελπίζω να είσαι καλύτερα.
- Είμαι. Πολύ καλύτερα.
Χαμογέλασα κρατώντας το χέρι του σφιχτά στο δικό μου.- Λοιπόν; Που πάμε;
Ρώτησα και εκείνος έκλεισε το στόμα με το χέρι του.- Έκπληξη.
Ψιθύρισε στο αυτί μου και η ανάσα του με γαργάλησε.- Μισώ τις εκπλήξεις.
Σχολίασα και εκείνος γέλασε.- Το ξέρω.
- Έλα πες μουυ.
Παρακάλεσα ανυπόμονα.Το χέρι του χάιδεψε το πρόσωπο μου και σταματήσαμε να περπατάμε.
- Εδω πιο κάτω εχει ενα μαγαζί με μεξικανικά φαγητά. Πάω στοίχημα οτι δεν εχεις φάει κατι πιο καυτερό στην ζωή σου.
Γέλασε και συνεχίσαμε να περπατάμε.- Μμ... Πάντα ήθελα να δοκιμάσω μεξικανικο.
Σχολίασα και έγνεψα ικανοποιημένα.- Εντάξει λοιπόν. Θα πάμε σε εκείνο το μαγαζί.
Συνέχισα και εκείνος με κοίταξε γελώντας.- Δεν ζήτησα την άδεια σου. Θα σε πήγαινα, ετσι κι'αλλιώς.
- Όπως με έντυσες και με το ζόρι, ε;
Ρώτησα χαμογελώντας.- Ακριβώς έτσι.
Είπε και τα βήματα μας σταμάτησαν μπροστά σε ενα μικρό μαγαζάκι.Άνοιξε την πόρτα και με άφησε να περάσω πρώτη. Οι τοίχοι ηταν βαμμένοι ενα σκούρο κόκκινο χρώμα, η διακόσμηση θύμιζε μεξικανικό σήριαλ και όλα τα τραπέζια ηταν γεμάτα εκτός απο ένα που μας περίμενε.
- Αλήθεια, αυτό το μέρος φαίνεται υπέροχο.
Σχολίασα κοιτώντας τριγύρω πριν κάτσω στην καρέκλα μου.- Ευχαριστούμε πολύ.
Απάντησε ένας κύριος που φόραγε σομπρέρο και μας είχε πλησιάσει χωρις να το καταλάβω.Του χαμογέλασα όπως χαμογέλαγε και εκείνος και μας έδωσε δυο καταλόγους.
- Θα έρθω σε λίγο.
Προειδοποίησε και έφυγε βιαστικά.- Λοιπόν εγώ σου προτείνω να πάρουμε μπουρίτος με κιμά και μεξικανικο ρύζι.
Το ρύζι ειναι πιο καυτερό αλλά νομίζω θα αντέξεις.
Πρότεινε χαμογελώντας.- Εσύ ξέρεις. Αρκεί να έχω πολύ, πολύ νερό δίπλα μου.
Γέλασα αφήνοντας τον κατάλογο στο τραπέζι.
BẠN ĐANG ĐỌC
Μη μ'αφήνεις...
Teen Fiction~Ολοκληρωμένη~ "Ηταν μεσα με τους γονεις μου και εγω κλεισμένος στον διάδρομο να περιμένω. Δεν μπορούσα να δω ή να ακούσω κατι. Μπορούσα μόνο να μυρίσω το αίμα. Ειναι τόσο ηλίθια. Βλαμμενη. Χαζη. Αχάριστη. Την έβριζα και δάκρυα κυλούσαν στα μάτια μο...