Merhabalar:)Keyifli okumalar
***Defne***
Murat'dan ayrıldıktan sonra hastaneye doğru hızla ilerledim hava çok soğuktu,ve arabadan indiğim için bir anda bedenime temas eden soğukla titremiştim. Hastaneye girip hızla giyinme odasına doğru ilerledim sorumlu doktorun geç kaldığımı görmemesi gerekiyordu. Etrafıma bakarak ilerlerken bir anda birinin koluma dokunmasıyla o tarafa döndüm. Esra!
"Korkuttun beni!" Gülümsedi
"Merak etme sorumlu şu anda bu katta değil ameliyat da hemen hazırlan ve gel." Dediğinde yanağından öpüp
"Cansın sen ya hemen geliyorum." Dedikten sonra hızlı adımlarla giyinme odasına girdim,dolabıma yöneldim kapağını açıp formamı çıkardım ve giyinmeye başladım. Giyindikten sonra saçlarımı toplayıp telefonumuda cebime koyup odadan ayrıldım, koridorda ilerlerken yanımdan gecen hastalar ve hasta yakınlarına bakıyordum. Aslında çoğu şeye insan gözünü kapatıyor dikkatli baksa dertsiz insan olmadığını görüyor. Sonunda Esra'nın yanına geldiğimde
"Al bakalım senin dosyaların hemen başlasan iyi edersin!" Dediğinde elimdeki dosyalara baktım kontrol etmem gereken bir çok hasta vardı ve ardından rapor bildirmem gerekiyordu. Derin bir nefes aldım
"Bencede hemen başlasam iyi olur." Dedikten sonra ordan uzaklaştım. Dosyalardaki bütün hastaları tek tek kontrol etmiş daha sonra ilgili doktorlara rapor vermiştim. Değiştirilen ilaçları hemşirelere rapor ettikten sonra niyayet işlerim bitmişti akşam yemeği yemek için bile zaman bulamamıştım. Elimdeki dosyaları masaya bırakıp beni izleyen Esra ya döndüm.
"Kafeterya'ya ineceğim sende gelsene." Dediğimde elindeki dosyaları gösterip
"Malesef iki saate yetiştirmem gereken dosyalar var!"
"Peki, kahve ister misin?" Gülümseyip
"Biz hiç bir zaman kahveye Hayır demeyiz biliyorsun!" Dediğinde gülümseyip başımla onayladıktan sonra Kafeterya'ya gitmek için odadan ayrıldım asansörün önünde durduğumda düğmeye basıp beklemeye başladım. Olduğum katta durduğunu belli eden ses geldiğinde açılmasını bekledim,asansör açıldığında içine girdim ve gideceğim kata basılmış olduğunu görünce basma gereği duymadan elimi cebime koyup beklemeye başladım. Asansör durduğunda indim ve Kafeterya'ya doğru yürümeye başladım, Kafeterya'ya geldiğimde masaların arasında ilerlerken dışarıda olan bir şey dikkatimi çekmişti.
Bedenimi tam anlamıyla pencereye çevirdim ve dışarıda olan şeye dikkatle baktım. Bir adam ve bir kadın konuşuyordu,tabiki bu normaldi ama benim aklıma gelen şey ben bir kere yapmıştım yine yapabilirdim.
Daha önce o bar sokağına gitmiş ve gözlerimi kapattığımda kendimi rüyanın içinde bulmuştum. Bunu neden diğer cinayette de yapmıyordum? Gülümsedim belkide bu cinayeti çözmemiz için bir işaretti?
Derin hocanın söylediği doğruydu her gördüğüm şeyde aslında bir işaret vardı. Kafeterya'ya ilerleyip bir tost iki kahve aldıktan sonra tekrar asansörün olduğu yere doğru ilerledim. Sabah nöbetden çıktıktan sonra rüyamda gördüğüm yerlere gidecektim, odaya geldiğimde kahvelerden birini Esra'ya verdikten sonra oturdum ve tostumu yemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA《Prekognisyon 1.Seri》[Tamamlandı]
Misterio / SuspensoRüyaların da birinin cinayetine tanık olmak mı? Birilerinin hayatını kurtarmak ya senin elinde? Başlangıç Tarihi 05.01.2018