Merhabalar..Yeni olaylar var bakalım neler olacak?
Keyifli okumalar..
"Sakın vazgeçme!
Eğer sen vazgeçersen,
Hak etmeyen biri kazanacak."Bob Marley
***Defne***
Efe'nin sözlerinden sonra ortam sessizleşmişti kimseden ses çıkmıyordu, Özgür'ün yüzü gerilmiş bir şekilde düşünürken Efe Tuba'yı izliyordu. Olduğum yerden kalkarak yemeği hazırlayacağımızı söyleyerek salondan ayrılıp mutfağa geldim, masanın üstünde duran telefonu elime alırken Esma'da peşimden mutfağa girdi.
"Birlikte hazırlayalım." Başımla onaylayarak
"Tamam ben Murat'ı arayıp geliyorum." Dedikten sonra mutfaktan çıkarak odaya gittim kapıyı kapattım ardından aramaya verdim, ikinci çalıştan sonra meşgule alındı. Telefonu kulağımdan uzaklaştırarak ekrana baktım.
Bugün evden çıktıktan sonra hiç aramamıştı, alışveriş merkezinde olan olaydan sonra bile aramamıştı, bir sorun olduğunu düşünürken telefondan bildirim sesi geldi anında ekranda bulunan mesajın üstüne tıkladım.
"Şu anda bir toplantıdayım daha sonra arayacağım." Demişti sıkıntıyla nefesimi dışarı vererek cevap vermeden telefonu yatağa bırakıp odadan çıktım ve mutfağa geldim. Beni gören Esma
"Konuştun mu nasılmış?" Omuz silkerek salata kasesini elime aldım ve hazırlamaya başladım.
"Açmadı sonra da mesaj attı toplantıdaymış."Esma başıyla onaylarken Tuba'da gelmiş birlikte hazırladıklarımızı masaya götürmüştük. Masada arada Özgür ve Tuba'nın sessiz bir şekilde konuşmasından başka ses yoktu,yemekler yenildikten sonra zaman geçmek bilmediği için bulaşıkları benim yapacağımı söyleyerek mutfağa girmiştim.
Aklımda sürekli rüyalarım cinayetler ve bugün ki Murat'ın davranışlarını vardı, ve birde içeride hemen gitmesini istediğim Özgür...
Derin bir nefes alarak sudan geçirdiğim tabakları makineye yerleştirmeye başladım,o sırada arkamda duyduğum sesle olduğum yerde durup gözlerimi kapattım. Yaklaştığını hissediyordum yinede bir tepki vermedim, tam arkamda durduğunda kollarını bana sararak saçlarımın arasına dudaklarını bastırdı, daha sonra kulağıma yaklaşıp
"Kızdın mı bana?" Kıpırdanınca kollarını biraz serbest bıraktı ona doğru döndüm.
"Merak ettim." Geri çekilerek
"Biliyorum ama bir haftadır işlerden uzaktım, sonra da alışveriş merkezinde olanlar, bu saate kadar çalışıyordum kamera kayıtlarını izliyorduk. Toplantıda aradın mesaj attım ama cevap almayınca kızdığını düşünüp geldim, yapmam gerekenleri yarın yaparım diye düşündüm bunun için bile affede bilirsin bence. " Sözlerinden sonra gülümsediğinde bende gülümsedim,beni kendine çekerek sarıldı.
" Bir şey bulabildiniz mi?"Derin bir nefes aldı ardından.
"Yine kusursuz hiç bir iz yok, toplantıda bu yüzden yapıldı." Dediği sırada yalandan bir öksürme sesi gelince birbirimizden ayrılarak kapıya döndük.
"Ne var?"
"Kusura bakmayın komiserim ama geç oldu sizde geldiğinize göre ben gidebilir miyim diyecektim." Murat elimden tutarak kapıya ilerlerken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYA《Prekognisyon 1.Seri》[Tamamlandı]
Детектив / ТриллерRüyaların da birinin cinayetine tanık olmak mı? Birilerinin hayatını kurtarmak ya senin elinde? Başlangıç Tarihi 05.01.2018