>Prekognisyon<

3.5K 330 706
                                    

"Kuşkusuz ki! En büyük ön yargı; etrafımızdaki herkesi "İnsan" sanmamızdır.

"Charles Bukowski"

***Murat***

Cenk ve Barış ı karakola getirdiğimiz de sorguya almıştık Barış'ın söylediği herşey doğrulanınca serbet bırakıldı. Sıra Cenk' deydi bakalım o neler anlatacaktı.

"Efe geliyor musun?"

"Tabiki komiserim." Deyip heyecanla peşime takıldı sorguyu onun yapmasına izin verecektim. Birlikte sorgu odasına girdiğimiz de Efe, Cenk'in karşısındaki sandalye'ye otururken ben kollarımı göğsümde bağlayıp olacakları izlemeye başladım.

Sorgu bitmiş odadan çıkmıştık kesinlikle Efe çok iyi bir polis olacaktı. Cenk kaçma nedeninin uyuşturucu olduğunu söylemiş Dilara'yla pek yakın olmadıklarını söylemişti, ama işimize yarayacak başka bir şeyde söylemişti. Dilara nın adli tıp raporları henüz sonuçlanmamıştı. Sonuçlar çıktığında işimiz daha kolay olacaktır dna sonuçları ona kimin tecavüz ettiğini gösterecektir bize.

Bende şimdi Cenk'in verdigi ismin peşine düşmüştüm. Iki gün boyunca araştırmış izlemiş ama elde tutulacak hiç bir şey bulamamıştım. Bugün de yakından takip etmeliyim diye düşünüp Dilara nın çalıştığı bara gelmiştim. Bara ilk girdiğimde mesleğimin vermiş olduğu araştırma duygusuyla herkesi incelemiş daha sonra barmenin olduğu kısma gelmiştim, oturduktan kısa bir süre sonra Barış Akalan geldi yanıma.

"Iyi akşamlar komiserim bir sorun mu var?" Ayağa kalkıp bana doğru uzattığı eli tuttum.

"Hayır yok, bende bir şeyler içmeye gelmiş olamaz mıyım?" Gülümsedi

"Tabiki olabilir, buyrun bugün benim misafirim olun." Demişti bende yanındaki boş tabureyi gösterip

"Bana eşlik eder misiniz?" Barış boş tabureye otururken yanından hiç ayrılmayan adamı Kenan'da yanındaki tabureye oturmuştu. Kenan'ı gösterip

"Yanınızda hiç ayrılmıyor görünüşe göre." Bakışlarını Kenan'a çevirdikten sonra tekrar bana döndü.

"Ne zaman ne olacağını bilemeyiz. Ama her zaman yanımda değildir bir sorun olabileceğini düşündüğü zaman ayrılmaz yanımdan."

"Peki şimdi olabilecek sorun ben miyim?" Ickisinden bir yudum alıp güldü

"Hayır komiserim üç gün önce burda çalışan biri öldürüldü bildiğiniz gibi, öncesinde uzaktan izlerdi beni ama şu sıralar yakınımda olması daha mantıklı."

"Aslında Dilara' ya tecavüz edilip öldürülmüş, yani onu öldüren kişinin sizi öldürme gibi bir düşüncesi olacağını sanmıyorum." Başıyla onaylanmış

"Haklısınız yinede tedbiri elden bırakmamak lazım." Dedikten sonra yerinden kalkmıştı onunla birlikte Kenan da ayaklanmış ve yanımda durmuştu.

"Size iyi eğlenceler komiserim benim gitmem gerekiyor artık." Dedikten sonra yanımdan ayrılıp çıkışa yönelmişti. Tam o sırada benim gördüğüm şey şaşırmama neden olmuştu. Defne Onun burda ne işi vardı? Benim ona baktığımı fark etmemiş ona doğru yürüyen kişiye bakıyordu paniklemiş bir hali vardı. Hızlı bir şekilde çeketimi aldım ve bende onlara doğru yürümeye başladım son anda Defne bana dönmüş ve görmüştü. Yanına yaklaştım

"Bu defa anlatman gerekecek kaçarın yok!" Itiraz etmeden başıyla onaylamış ve yanındaki arkadaşına dönmüştü.

"Tuba arkadaşım Tuba,Murat komiser." Dedikten sonra tanışmış ardından onlar önden ben arkalarından mekandan çıkmıştık sonra Defne durup bana döndü.

RÜYA《Prekognisyon 1.Seri》[Tamamlandı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin