Tanıtım

7.4K 131 4
                                    

Her şey annemin beni yeni bir okula transfer edeceğini söylemesiyle başladı . Sürekli okul değiştirdiğim için tamam deyip geçmiştim ama annem bu okuldan da atilirsan seni Amerika'ya yollarım demişti. Bu yüzden elimden geldiğince başımı belaya sokmamaya calisicaktim artık. Bu arada ben Jung Hyun-Jae. 19 yaşındayım ve tam bir baş belasıyım. Aslında eskiden böyle değildim. Her şey 2 sene önce babamın bir trafik kazasında ölmesiyle başladı. Babam Kore'nin önemli bir şirketinin sahibiydi. Yani bayağı zengindik ,hiç bir sorunumuz yoktu.Ama o gün babam beni şu aptal dans kursundan almak için gelirken bir tir babamın arabasına çarpmis ve babam orda ölmüş. Ben hiç bir şeyden haberim yok babamın beni almasını beklerken annemin beni aramasiyla hayatım mahvolmustu.O günden beri tam bir problem haline geldim.Annem babamın şirketinin başına geçti ve beni en iyi okullara vermeye çalıştı ama ben her seferinde bir problem yaratıp okullardan atilmayi başardım. Ama artık bu son şansımdı.Amerika'ya gitmek itemiyordum burda kalmak babama yakın olmak istiyordum.

Kendime artık bu okulda başımı belaya sokmayacagim dedim.Annem bana yeni gidicegim okulun özel bir okul değilde devlet okulu olduğunu söyleyince şaşırdım.Cünkü annem beni hep en iyi okullara vermek için uğraşırdı.Herhalde bütün özel okullardan atilinca başka okul kalmamıştı. Aslinda devlet okuluna gidicegim için biraz sevinmistim.Normal bir okul olucak ti sonuçta yani özel okullardaki gibi herkes sana yalakalik yapmayacak yapmacık davranmayacakti diye düşündüm. Ama annem kesin müdüre ve öğretmenlere para vermiştir diye düşündüm. Off zaten hiç normal bir hayatım olamiyacakti . Üstüne üstlük ben bir kurt'tum.Bu bize kadinlarimizdan geçen bir döngü gibi bişey mis. Anneannem bir kurtmuş ama annem bir kurt değilmiş. Aslinda biz saf kan kurtlariz.Yani kurt olarak doğmuşuz.Birde sonradan kurt olanlar var. O da bir kurt eğer sizi isirirsa karşı tarafda kurt olurmuş. Ama bu olasilik genelde kadinlarda olurmuş. Bu yüzden en yakın arkadaşım Hye - Mi sürekli onuda bir kurt yapmami istiyor ama ben ona bunu yapmak istemediğimi söylüyorum. Çünkü bir kurt olunca ister istemez duygulariniz hisleriniz degisiyor ve Hye - Mi çok duygusal biri ve ben onun bu yönünün yok olmasini istemiyorum. Ben anneannemden kurt olma özelliği anneme değilde bana geçmiş. 18 yaşıma gelene kadar bana hep kurt olma ile alakali dersler vermişti.Dolunay olacağı zaman çok sinirli olacağımız yada buna benzer önemli şeyler öğretmişti bana.Ama en önemlisi ise ASLA BIRINE AŞIK OLMA demişti . Eğer birine aşık olursan duyguların karisir istemeden o kişiye zarar verebilir hatta en kötüsü oldurebilirsin demişti . Bugüne kadar kimseye aşık olmamıştım.Taaki yeni okula gelene kadar.

Evet arkadaşlar bu benim yeni hikayem umarım bunuda beğenirsiniz => => =>

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin