Bölüm 23

1.1K 59 3
                                    

Evet arkadaşlar bugün okullar tatil diye kalktım sabah sabah size bölüm yayımladım değerimi bilin valla hee . Herkes bol Exo'lu günler ♥ ♥

Eve gittim.

Annem : Kızım şu erkek arkadaşıni ne zaman benimle tanıştırmayı düşünüyorsun.

Ben : Off anne gelir bir gün için.

Annem : Yarın akşam çağır o zaman.

Ben : Tamam anne.

Odama çıktım ve Luhan'i aradim.

Ben : Aşkım ne yapıyorsun.

Luhan : Iyiyim bebeğim bizim çocuklarla televizyon izliyoruz.

Ben : Aşkım yarın akşam boş musun ?

Luhan : Boşum ne oldu ki.Bisi mi yapıcaz yoksaaa.

Ben : Off Luhi hemen sapiklasma.

Luhan : Tamam tamam ne oldu.

Ben : Annem seninle tanışmak istiyor.Yarin akşam bize yemeğe geliceksin tamam mı.

Luhan : Annen mi ! Emin misin ?

Ben : Evet aşkım bir şey olmayacak.Annem o kadar da kötü birisi değil merak etme yemez seni.

Luhan : Tamam o zaman yarın kaçta geliyim.

Ben : Saat 8 de gel bizim eve.

Luhan : Tamam.

Ben : Luhi.

Luhan : Efendim .

Ben : Üstüne güzel bir şeyler giy.Annem çok dikkat eder böyle şeylere.

Luhan'in ağzından

Jae telefonla beni aradı.

Jae : Aşkım ne yapıyorsun.

Ben : Iyiyim bebeğim bizim çocuklarla televizyon izliyoruz.

Jae : Aşkım yarın akşam boş musun ?

Ben : Boşum ne oldu ki.Bisi mi yapıcaz yoksaaa. bunu der demez bizim çocuklar VAOOWW demeye başladılar.Elimle onlara susun işareti yaptim.

Jae : Off Luhi hemen sapiklasma.

Ben : Tamam tamam ne oldu.

Jae : Annem seninle tanışmak istiyor.Yarin akşam bize yemeğe geliceksin tamam mı.

Ben : Annen mi ! Emin misin ? bunu duyduğumda ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim.Bizim çocuklar da sen bittin , dostum sen öldün falan dediler bana.

Jae : Evet aşkım bir şey olmayacak.Annem o kadar da kötü birisi değil merak etme yemez seni.

Ben : Tamam o zaman yarın kaçta geliyim.

Jae : Saat 8 de gel bizim eve.

Ben : Tamam.

Jae : Luhi.

Ben : Efendim .

Jae : Üstüne güzel bir şeyler giy.Annem çok dikkat eder böyle şeylere. dedi ve telefonu kapattı hemen odama koştum ve dolabımi karıştırmaya başladım. Bizimkiler geldi yanıma.

Baekhyun : Dostum ne yapiyorsun.

Ben : Ne giyicem ben şimdi yarın. Jae'nin annesi böyle şeylere dikkat ediyormuş. Aishh cildiricam. Bir de bana sevgili olarak gönderdikleri şu kız Huna onu ne yapıcam ben.

Kai : Dostum istersen onu ben oyalayabilirim.

Ben : Bunu benim için yapar misin ?

Kai : Tabikide sen benim arkadaşımsin.

Baekhyun : Ee herkes yardim ediyor o zaman bende sana bir şey vericem. dedi ve odasına gitti.Elinde en sevdiği gömleği ile gelmişti (Beyaz bir gömlek üstünde siyah yazilar vardi. )

Ben :Gerçekten de bunu bana mi vericeksin.

Baekhyun : Sakin gömleğimi kirletme.

Ben : Tamam o zaman altına da siyah pantolonumu giyiyim.

Tao : Çok güzel bence. Banada alın

Kris : Gömlek benim tarzım değil.

Sehun : Yehet.

Baekhyun : Kkaebsong man.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin