Sabah uyandım ve okula gittim.Luhan sırada oturmuş bana bakıyordu. Yanına gidip
Ben : Günaydın.
Luhan : Günaydın.
dedi ve beni yanagimdan öptü.
Ben : Yaa Luhan !!
Luhan : Dedigim gibi sen beni sevmeyebilirsin ama ben seni seviyorum.Buna alışsan iyi edersin.
Ben : Şapşal ben burda sana zarar verirmiyim diye düşünüp kafayı yiyorum sen burda ne yapiyorsun ya .
Luhan : Aigoo benim Jae'm beni mi düşünürmüs. dedi ve eliyle yanaklarimi sıktı. Ellerini cektim.
Ben : Luhan ben ciddiyim.
Luhan : Bende senden vazgeçmeyeceğim( hahaha kafiye yaptım. )
Ben : Off Luhan beni hiç dinlemiyorsun.Kafanin içinde beyin yerine su falan mi var.
Luhan : Hayir sana bakmaktan seni hiç dinlemiyorum.Hepsi senin yüzünden niye bu kadar güzelsin ki.
Ben : Ben gidiyorum daha fazla sana katlanamayacagim.
dediğim gibi sınıftan çıktım. Bahçeye çıktım.Luhan arkadan beni takip ediyordu tabisi.Ben kendine çevirdi be üstüme üstüme gelmeye başladı. Ben geri gidiyordum o üstüme geliyordu. Sırtımı bir ağaca verdim.Hayir gidicek başka yer kalmamıştı. Luhan bana pis pis sirittiyordu.
Ben : Yaa siritma.Ayrica bırak beni.
Luhan : Hayır birakmiyicam. dedi eliyle belimi sardı ve hemen dudagima bir öpücük kondurup geri çekildi.
Luhan : Aishh sen cidden bir baş belasısin Luhan.
Luhan : Öyleyim dimi.dedi ve güldü.
Ben : Bırak artık beni.Bak seni bir iterim kendini okulun dışında bulursun ha ona göre.
Luhan : Hiç bir şey yapamazsin. Seninde beni sevdiğini biliyorum Jae.
Ben : Ne sevmesi canım.
Luhan : O zaman neden öptün beni.
Ben : Yaa ben mi öptüm sen beni öptün !
Luhan : O zaman neden geri itmedin beni.
Ben : Off Luhan çok konuşuyorsun. dedim ve onu iterek bahçede yürümeye başladım . Luhan arkamdan bağırdı.
Luhan : Yaa küçük kurt buraya gel !
Ben : Gelmicem işte. dedim ilerden yürüyordum bir yandan da ellerimi belimde kavuşturmuştum. Luhan gelip beni elimden tuttu. Elimi hemen geri cektim ama o gene tuttu.
Ben : Aishh bırak beni Luhan. Yeter artık ben senden uzaklasmaya çalışıyorum senin yaptığın şeye bak. dedim ve elimi hızla çektim.Hizla yani bayağı hızla ordan koşarak gittim.
Çatı katina çıktım ve oraya oturup aglamaya basladim. Bir yandan da söyleniyordum.
Ben : Neden Luhan ya.Neden bana bu kadar yakindasin.Off ben sana zarar vermeyeyim diye neler yapıyorum.Nasil aci çekiyorum senin haberin yok.Insan biraz olsun beni de düşünür. Arkadan bir ses geldi.Bu Luhan'in sesiydi.
Luhan : Ben zaten seni düşünüyorum.
Kafami kaldirdim ve Luhan'in suratına baktım. Bana yaklaştı.Onume geldi ve diz cokerek benim boyuma geldi.(Hani ben oturuyorum ya ondam yani neyse) Luhan eliyle benim gözyaşlarimi sildi.
Luhan : Ben bir daha sana aglamayacaksin demedim mi. sesi o kadar yumuşak çıkıyordu ki.
Ben : Senin yüzünden ağlıyorum.Beni rahat bırak. dedim ve hemen ayağa kalktım ve gitmek için kapıya yonelmistim ki Luhan bana arkadan sarıldı. Bir kaç dk öyle kaldık. Daha sonra Luhan'a baktım ve.
Ben : Luhan lütfen bana acı cektirmekten vazgeç lütfen. dedim ağlamaklı bir sesle.
Luhan : Sana gerçekten acı mı cektiriyorum. onunda sesi ağlamaklı geliyordu Başımı evet manasinda salladım.
Luhan : Madem acı cekiyorsun.Tamam bir kaç gün senden uzak durucam. dedi ve gitti.
Bu dediğine sevinmem lazımdı ama ben yere çoktüm ve tekrardan aglamaya basladim.
Luhan'in ağzından
Benim yüzümden mi acı çekiyordu ben ne yaptım ki ona.Tek yaptığım onu sevmekti.Ona bir kaç gün onunla konusmayacagimi söyledim. Bunu yapmak benim için çok zor olacaktı. Ama onun iyiliği ve kendi iyiliğim için. Ayrıca bir kaç gün içinde belki beni özlerdi.Off niye böyle demiştim ki .Niye yaptım bunu.Sinifa gittim ve başka bir sıraya oturdum.Jae sınıfa girdi.Gozleri kizarmisti.Benim farklı bir sırada oturduğumu görünce daha kötü gözüktü ama derin bir nefes alıp yerine geçti. Yaninin boş olduğunu gören Mi hemen yanına oturdu.Ve konuşmaya başladılar.Acaba ne konusuyorlardi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...