Evet arkadaşlar bugün çok anlamlı birgün. Bugün biricik Luhimizin doğum günü yeaahhh ♥♥ Aslında ilerleyen bölümlerde doğum gününe de değinmistim ama maalesef denk gelmedi. Daha doğum günülü bölüm bir sonraki bölümler de olacak keşke denk gelseydi. Doğum günün kutlu olsun Luhaniii Sarangheyooo ♥♥♥♥
Derslerimiz bitince Mi ile alışverişe çıktık.Gezerken bir kafede Jason i ve yanında bir çocuğu gördük. Karsı karşıya oturmuş konuşuyorlar ve gülüyorlardi.Hiç şimdi onları rahatsız etmeyelim biz ;)) Bir kaç gün sonra Luhimin doğum günü ve ona güzel bir hediye almak istiyordum.Mi ile bir erkek magzasina girdik.Yanimiza bir çalışan geldi.
Çalışan: Ne bakmistiniz efendim.
Ben: Benim erkek arkadaşımın doğum günü varda ona nasil bir hediye alablirim.
Çalışan: Hmm bence ona güzel bir gömlek ve pantolon takimi alin .
Ben: Güzel fikir gömlek çeşitlerine bakabilir miyim?
Çalışan: Tabi beni takip edin.
Kadını takip ettik.Bize bir kaç tane gömlek cikardi.
Ben: Luhanin en sevdiği renk mavi o yüzden mavi bir gömlek olsun.
Çalışan: Şu gömlek son zamanlarda oldukça çok begeniliyor.Buna uygun olarak da şu pantolon var.
Kadının elindeki pantolona baktim . Bu kombine güzel oldu bence.
Ben: Bunlari almak istiyorum ama bir de ayakkabı bakacam bunlara uygun.
Kadim bana bir ayakkabı gösterdi. Tamam bu da olacak dedim ve beğendiğim kıyafetleri alip Mi ile çıktık.Eve gelince hediyeleri dolabıma koydum ve sicak bir duş aldim. Asagi indim Leo televizyon izliyordu.
Ben: Lexi nerde
Leo: Uyuyor biraz yoruldu anlarsın ya
Ben: İğrençsin Leo.
Yanına oturdum ve birlikte televizyon izlemeye başladık. Telefonuna mesaj gelmişti. Kimden geldi acaba diye telefonumu elime aldim.Luhan mesaj atmisti.Hit tabi özledi kesin onu yazmistir. Jae bana gelir misin seninle konuşmak istiyorum. Acaba ne konuscaktik.Fazla düşünmeden üstüme bir ceket alip arabama bindim.Evin önune gelince kapiyi caldim.Luhan kapiyi acti hemen içeri girdim ve bir koltuğa oturdum.Luhan da yanima oturdu.Bir kaç dakika hiç konuşmadık. Sessizliği Luhan bozdu.
Luhan : O yanında ki çocuk kimdi.
Ben : Hangi çocuk.
Luhan : Anlamamis gibi yapma o dün takıldığın çocuk işte kim o.
Ben : Haa o mu. Jason o.Neden sordun kıskandın mı yoksa.
Luhan : Kiiim ben mi kiskanicam.
Ben : Evet sen kiskanmadin mı yani.
Luhan : Hayır tabikide kıskanmadım.
Ben : Iyi o zaman bende gidip şimdi Jason'la bulusabilirim. dedim ve ayağa kalkmaya çalıştım ama Luhan beni bilegimden tuttu.Ona baktım ama o yere bakarak benimle konuştu.
Luhan : Tamam tamam birazcık kıskandım oldu mu. tekrar yanına oturdum.
Ben : Birazcık mi.
Luhan : Off tamam çok kıskandım hatta o şerefsiz herifi öldüresiye dövmek istedim oldu mu.
Ben : Hahaha Luhi . dedim gülerek
Luhan : Nee...ne oldu.
Ben : Luhi Jason gay.
Luhan : Ne ! Cidden mi.
Ben : Evet.
Luhan : Ohhh rahatladım.
Ben : Geç oldu ben gidiyim en iyisi.
Ayağa kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım.
Luhan : Şeyy bu gece istersen burda kalabilirsin.Hani geç oldu ya başına bir şey gelmesin diye. Hemen arkami döndüm ve Luhan'a baktım.
Ben : Kalabilirmiyim gerçekten de ?
Luhan : Evet.
Kendimi Luhan'in yatağına attım.
Ben : Luhi kıyafetlerinden alabilirmiyim.Giyecek hiç bir şeyim yok. dedim dudak buzerek. Luhan da dolabindan bir pijama üstü ve altı verdi.Banyoya gittim ve üstümü giyindim. Off ama bu kiyafetler bana çok büyük geliyor. Banyodan çıktım.Luhan karşıda bana bakiyordu.
Ben : Yaa Luhi bu bana çok büyük oldu ama. dedim ve kolumdan sarkan fazlalığı gösterdim.
Luhan : Güzel oldu işte hadi mizmizlanmada yat uyu.
Kendimi yatağa attım. Luhan da koltuğa uzandı. Kafamı kaldırdım ve ona şaşkınlıkla ona baktım.
Ben : Ne yani orda mı yaticaksin !
Luhan : Evet.
Yataktan kalktım ve Luhan'in kolundan tutarak yatağa ittirdim onu . Yatağa istemeyerek yattı bende başımı onun göğsüne koydum ve ellerimle belini sardim.
Ben : Böylesi daha iyi.
Luhan : Yaa ben koltukta yaticaktim ama.
Kalkmaya çalıştı ama ben ondan daha güçlüydum bu yüzden hareket edemedi.
Ben : Yaa Luhan bak sadece sariliyorum başka bir şey yapmiyicam merak etme.
Luhan : Off tamam.
Luhan'a iyice sokuldum ve onun kokusunu içime çekerek uyudum.
Arkadaşlar bu aralar yeni bir fic yazıyorum adıda Senden Nefret Ediyorum daha yayımlamadım ama yayımlayınca onuda takip ederseniz sevinirim. Baekhyun'la alakalı bir fic olucak ve konusu ve gelişen olaylar çok hoşunuza gidecek bence. İnşallah onuda beğenirsiniz :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...