Bugün pazar ayy çok mutluyum. Size çok güzel bir bölüm yazdım. Yani bana göre çok güzel bir bölüm. Umarım beğenirsiniz .Yorum ve votelerinizi bu arkidaşınızdan eksik etmeyin lütfen.Bu arada kapağı değiştirdim nasıl beğendiniz mi telefondan yapabildiğim kadarıyla güzel bir kapak yaptım. Umarım beğenirsiniz. Herkese bol Exo'lu günler =)
Ertesi sabah sicak bir duş alıp Leo ile beraber okula gittik.Bir kaç derse girdik boş zamanımızda ise Mi ben ve Leo ile bahçeye çıktık. Mi ile Leo bayağı iyi anlamışlardı.Sanki ben yokmuşum gibi bir sohbete dalmışlardı.
Ben : Huhuuu bende varım burda.
Leo : Bak bu Lexi çok tatlı dimi. elindeki telefonu Mi'ye verdi.
Mi : Ahh evet çok tatlı.
Ben : Tamam beni takmayın.Off ben tuvalete gidiyorum.
Mi : Hihi
Leo : Bay bay
Ben : Aisshh cidden . dedim ve kendimi tuvalete attım. Dışarı tekrar çıktığımda Leo ile Mi bir bankta hala konuşuyorlardı.Baekhyun da onlara bakiyordu uzaktan ve ellerini yumruk yapmış sıkıyordu.Baek'in yanına gittim.
Ben : Birileri kiskanmis galiba.
Baekhyun : Ne demezsin şu çocuk kim.Onu bir güzel dövmeyi planlıyorum.
Ben : Benim arkadaşım Leo.
Baekhyun : Yabancı mi.
Ben : Evet Amerika'da tanıştık.Merak etme bir kız arkadaşı var yarın buraya gelicek.Kıskanmana gerek yok yani.
Baekhyun : Ohhh iyi. dedi ve bana bakarak gülümsedi.
Baekhyun : Şeyy bu arada geçen gün sana söylediklerim için özür dilerim. Mi bana her şeyi anlattı.
Ben : Önemli değil Baek bende senin yerinde olsam aynısı yapardım.
Baekhyun : Luhan'la konuşmamı ister misin ?
Ben : Çok isterdim ama benim konuşmam daha iyi olur bence.Bir neni dinlese anlaticam ama beni dinlemiyor bile.
Baekhyun : Bak orda . dedi ve eliyle karşımızda duran Luhan'i gösterdi. Yanında Chanyeol, Kai ve Sehun vardı. Hemen yanına gittim.
Ben : Luhan konuşmaliyiz lütfen beni dinle artık !!
Luhan : Konuşacak bir şeyim yok benim.
Ben : Ama benim var!! dedim ve onu bileginden tutarak sürükledim.Kimsenin olmadığı bir yere gelince durdum.
Luhan : Bırak kolumu !
Ben : Niye beni dinlemeden kacasin diye mi? Sana birini hatırlattı mi Luhi
Luhan : Hayır ben artık o kişi değilim.
Ben : Hayır Lu sen hala aynı kişisin.
Elimi Luhan'in kalbine götürdüm.
Ben :Sen hala aynı kişisin.Sen benim Luhimsin. Beni dinlemek zorundasın tamam mı. Sana bunu anlatmadan gittiğim için özür dilerim.Ben her gece ağladım.Ama ben sadece seni korumak için yaptım bunu Luhi. Hep seni deliler gibi sevdiğim için yaptım.
Elini tutup kalbime götürdüm.
Ben : Bak burası sadece senin için atiyor. Sadece senin için. Sırf sen hayatta olasın diye seni sevmekten vazgeçtim ben. O gün senden ayrildiktan sonra ne kadar çok ağladım biliyor musun. Kendimi öldürmeyi bile düşündüm ama yapamadim.Senin hayatta olacağın gerçeğiyle seni terk edip Amerika'ya gittim.Ama bir an olsun seni ne burdan ne de aklımdan çıkartamadim. 3 ay boyunca sırf seni düşündüm. Sırf senin hayalini kurarak uyudum.
Luhan : Ben...ben...ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
Ben : Bir şey söyleme sadece bana sarıl.
Birbirimize sarıldık.Onun kokusunu o kadar özlemiştim ki.
Ben : Seni çok özledim Luhi hemde cook.
Luhan : Bende seni.
Geri çekildim
Luhan : Daha hala seni affetmiş sayılmam ama.Gende bana söylemen lazımdı.
Ben : Özür dilerim Lu .Beni affetmen için her şeyi yaparım aşkım.
Luhan : Bakacaz. dedi ve yanımdan gitti.Kendi kendime Zoru oynuyorsun demek Luhi tamam senin istediğin gibi oynayacağız.
Luhan'in ağzından
Jae bana beni korumak için gittiğini söyledi ama gende banada anlatması gerekmez miydi ? Ben onun yüzünden 3 ay boyunca ne kadar acı cektim ne kadar göz yaşı döktüm. Onu kolay kolay affedemem ama ona sarildigim zaman onun kokusunu içime çekince bir an kendimi kaptiriyordum.Ahh onun dudaklarını o kadar özledim ki.Hayir biraz burnu sürstün bu kadar
kolay affetmeyecegim en azindan iki üç hafta onunla yatmayacağım.(Luhinin düşündüğüne bakın ya :) Yani kendime hakim olmam lazım off Jae neden bu kadar göz alıcı ve güzelsin ve bu kadar seksisin ki sanki. (Hahaha yazarınız burayı yazarken koptu :)
Evet acaba Luhan kendine verdiği sözleri tutabilecek mi ? Yoksa Jae onu kolay affetmesini sağlayacak bir şeyler mi yapıcak. Yarın yeni bölümle görüşmek üzere. Sarangheyo ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...