Arkadaşlar yeni bölümü biraz geç attım bian. Şu ikinci sınavlarım başladı. Yarinda edebiyat ve biyoloji sınavım var şans dileyin bana :))) Neyse daha fazla merakta bırakmayayim o zaman ben sizi. Herkese bol Exo'lu günler =)
Herkes elinde konfetilerle hazir bekliyorlardı.Bir kaç dakika sonra sesler gelmeye başladı. Biz iyice sessiz olup buraya gelmelerini bekledik. Luhan'in sesini duyabiliyordum.
Luhan : Sehun burası niye karanlik.Hani bir şeyler icicektik.
Sehun : Hyung bak oralarda bir yerlerde düğme olucak oraya basta ışıklar açılsın.
Luhan eliyle düğmeye bastı ve ışıklar açıldı. Bizde bir anda yerlerimizden firlayip konfetileride patlatip SÜRPRIZ diye bağırdık . Luhan başta neye uğradını şaşırdı ama sonra bizle beraber gülmeye başladı. Bende hemen içeri gidip pastayı aldım ve mumlarını yakarak dışarı çıktım. Luhan'a doğru gitmeye başladım. Luhan'sa bana bakarak gülümsüyordu. Ona yaklaştım ve pastayı ufleyebilecegi boyda tuttum.
Ben : Doğum günün kutlu olsun aşkım.
Mumlari uflerken iyiki doğdun şarkısını söyledik. Daha sonra masaya geçtik ve pastayı kestik.Dj güzel bir müzik acmisti.Pastalarimizi yiyorduk.Bir yandanda Leo bu anlari kameraya aliyordu. Luhan elindeki pasta tabagini alip masadan kalkti ve koltuklardan birine oturdu.Bende hemen kalkip yanina geçtim.
Ben: Begendin mi sürprizi .
Luhan : Evet nerdeyse unutmuştum bugün doğum günüm olduğunu.
Elimle pastanın kremasini aldim ve Luhan'in yanagina ve burnuna sürdüm.O da aynisini bana yaptı.Elime bir peçete aldım ve suratimdaki pasta kremalarini silmeye başladım. Kendiminkiler bitince Luhan'in suratını silmeye başladım. Ona biraz yaklaştım ve elimdeki peçeteyle yanağını sildim.Tek elimle çenesini tutuyor diğer elimlede peçeteyle suratını siliyordum.Kalbim o kadar hızlı atiyordu ki bir an yerinden firlayacak sandım. Luhan'sa yüksek bir sesle yutkundu. Bu ses benim gülmeme neden olmuştu.Bu animiz uzun sürmedi Chanyeol'un sesini duyana kadar her şey iyi gidiyordu.
Chanyeol : Hadi hediyeleri verelim.
Seni geberticem Park Chanyeol ne güzel biz Luhi ile bakışıyorduk. Ona öldürücü bir bakış attım. Herkes elindeki hediyeyi Luhan'a verdi.En son Luhan bana döndü.
Luhan : Ee hediyem nerde ?
Ben : Senin hediyen evde Luhi.
Çocuklar : Wuuuhhhhuuuu
Ben : Yaa kesin saçmalamayı.
Luhan : Evet kesin. dedi ama kizarmasini engelleyememişti.
Biraz daha burda vakit geçirdikten sonra Luhan'in yanına gittim.
Ben : Luhi artık senin şu hediyeni versem diyorum.
Luhan : Hiiih tamam.
Luhan dışarı çıkmıştı. Bende çantamı almıştım. Yanıma Lexi geldi.
Lexi : Biz bugün eve gelmeyelim dimi. dedi iğneleyici bir ses tonuyla.
Ben : Yanii bir şey olacağından değil ama gelmeyin bencede. dedim ve ona göz kırparak Luhan'in yanına gittim.
Arabamla eve geldik . Luhan salonda bir koltuğa oturdu.
Ben : Gel hediyen odamda.
Luhan : Nee odanda mı ?
Ben : Merak etme Luhi ısırmam.
Odama çıktık.Dolabımdaki hediye paketini alıp Luhan'a verdim.Paketi elimden aldı ve yatağın üstüne koyarak açtı. Gömleği çıkarıp baktı.
Luhan : Bu çok güzel hemde en sevdiğim renk. (Kızlar emin değilim Luhan'in en sevdiği rengin mavi olduğundan benim uydurmam yani )
Ben : Beğendin mi.
Luhan : Deli misin çok güzel bu Teşekkür ederim. dedi ve bana sıkıca sarıldı. Geri çekildiğinde yüzlerimizin arasındaki mesafe çok azdı ve şuan düşünebildiğim tek şey o tapılası dudaklardı.Resmen gel beni öp diyorlar.Daha fazla dayanamadan dudaklarımı onunkilerle birleştirdim.Luhan biraz şaşırmıştı ama hemen karşılık verdi. O kadar özlemiştim ki bu dudaklari.Aylarca hasret kaldığım bu dudaklar beni deliye ceviriyodu.Geri cekilince.
Ben : Beni affettin mi ?
Luhan : Aaa evet. dedi ve tekrardan o sıcak hissi hissettim.Dudaklarini benimkilere bastırdı ve eliyle belimi sardı. Bir yandan öpüsuyorduk bir yandan da yatağa doğru yürüyorduk.Luhan beni yatağıma yatirdı ve üstüme çıktı. Elimle sırtında daireler çizdim.Geri cekilince üstündeki t-shirtden kurtulmasına yardım ettim ve gelişi güzel bir şekilde firlattim. Luhan boynuma öpücükler konumdururken bir yandan da gömleğimin düğmelerini açmaya başladı. Birer ikişer bütün düğmeleri açtı ve gömleğimi çıkarmama yardım etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...