Bölüm 20

1.1K 58 1
                                    

Hyun - Jae'nin ağzından

Luhan bana bunu nasıl yapabilirdi. Nefes alamiyordum. Bahçeye çıktım . Luhan'in arkadan bana seslendigini duydum hemen gözyaşlarimi sildim.

Luhan : Aşkım ne yapı- Senin gözlerin neden kırmızı. Niye ağladın gene.

Ben : Insan hiç beklemediği bir şey görünce böyle oluyor işte.

Luhan : Ne oldu ne gördün ?

Ben : Boşver.

Zil çaldı okul bitmişti. Eve yürüyerek gidecektim. Luhan da benle geliyordu. Yoldayken hiç konuşmadık. Eve girdik kendimi koltuğa attım .Luhan da yanıma oturdu ve beni öpmek için bana yaklaştı. Tam beni öpücekken başımı yan tarafa cevirdim. Luhan geri cekildi.

Luhan : Ne oldu neyin var senin bugün ?

Daha fazla dayanamiyordum artik .

Ben : Senin derdin ne ya.Bunu bana nasıl yaptin ha.Nasil yaptin.Bir de beni çok sevdiğini söylemiştin. Aishh senden nefret ediyorum. Birde beni becermene izin verdim.Niye , beni aldatasin diye mi ha. bir sinirle söyledim. Bagiriyor bir yandanda ağlıyordum.

Luhan : Jae beni dinle .

Ben : Seni dinlemek istemiyorum.O kızla opusmen nasildi iyi miydi bari.Benim yerimi tuttumu ha.Kahretsin ben sana inandim.Senin bana yaptığına bak.

Luhan : Jae beni dinle yanlış anliyorsun .

Ben : Varya sana inanmistim kendimi tam bir aptal gibi hissediyorum. Allah kahretsin ya .Senden nefret ediyorum defol bu evden. dedim ve Luhan'i kolundan tuttugum gibi dışarı attım. Kapıyı suratına carptim ve yere oturarak ağlamaya başladım. Dışardan Luhan'in bana bağırdığini duyuyordum.Bir süre sonra sesler kesildi.Odama çıktım ve dus almak için küvete su doldurdum.Annem gelmişti ona banyoda olduğumu söyledim. Küvete girdim ve ağlamaya başladım.Bir süre sonra aklima geldi ve kendimi suyun içine cektim. Evet aklıma kendimi bogmak gelmişti. O kadar acı cekiyordum ki tek yapabilecegim sey acıma son vermekti.Suyun altindaydim gozlerim kapandı.Nefes alamiyordum. Bir anda bir ses duydum.Bir çığlıkti.Daha sonra birisi beni çıkardı .Nefes almaya başladım ve gozlerim açıldı. Karsimda annem ağlayarak bana bakiyordu.

Ben : Anne niye birakmadin.Ne güzel ölucektim işte . Şimdi daha fazla canim aciyicak.

Annem : Kızım sen delirdin mi.Bir daha sakin böyle bir şey yapmaya kalkma tamam mı. dedi ve bana sarıldı.

Ertesi sabah annem okula gitme demişti. Bende zaten gitmeye cektim . Bütün gün oturup dondurma yiyip romantik duygusal filmler izledim.ve ağladım . Luhan beni tam 43 kez artmıştı ama ben acmamistim.Kapi çaldı kalkip kapiyi açınca karşımda Luhan'i gördüm. Hemen kapıyı kapaticaktim ki bana engel oldu ve içeri girdi.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin