2. Sezon Bölüm 3

1K 50 4
                                    

Evet arkadaşlar ablanız kimya sınavından 74 aldı DAĞILIN hihihi. O kadar mutluydum ki tarih sınavına girene kadar. Neyse işte karşınızda yeni bölüm .Iyi okumalara herkese bol Exo'lu günler =)

Hyun - Jae'nin ağzından

Yarın üniversiteye başlayacaz Leo ile birlikte Lexi de haftaya gelicek .(Kızımız 20 yaşında artık. ) Bugün Leo'ya Korece konuşmayı ogreticektim.Leo'ya Korece konuşmayı biraz öğretmeye çalıştım ama salak beni düzgünce dinlemiyor bile ;))

Leo : Off anlamıyorum bu ne biçim bir dil yahu.Yazimi farklı okunuşu farklı.

Salak yaa koluna bir tane geçirdim.

Leo : Auchh acıdı.

Ben : Yaa salak Korece bir kere çok güzel bir dil.

Leo : Off tamam tamam hadi devam edelim. Yarın okulda mal gibi kalmayayim en azından.

Ben : Yarın okulda mal gibi kalacaksın ama yanında ben varım en azından.

Böylece bugün de geçti . Ertesi sabah çok güzel bir kombin yaptım. Dar bir kot pantolon giydim .Üstüme beyaz askılı bir bluz giydim ve üstüne pembe bir gömlek giydim. Ayakkabı olarak ise platformlu mavi bir ayakkabi giydim . Saçlarımı da düzleştirmiştim.Biraz da makyaj yaptim.Aynada kendime baktım. Aa evet çok seksi gözüküyordum. Luhan'la bugün konuşmam ve kendimi ona affetirmem lazımdı. Odamdan çıktım aşağı indim.

Leo : Bu sen misin ?

Ben : Ne bişey mi olmuş yoksa.

Leo : Yok ondan değil sen... çok güzel olmuşsun.Cadi bizim yanımızda neden bu kadar güzel giyinmiyorsun.

Ben : Yaa bir kere ben hep böyleyim tamam mi salak.

Leo : Tamam tamam kızma ablaa :D

Ben : Tamam hadi gidelim.

Arabayı ben sürüyordum. Siyah güneş gözlüğümü taktim ve arabanın üstünü açtım. Arabadan indik ve üniversitenin bahçesinde yürümeye başladık. Kızlar Leo'ya bakıyor erkeklerde bana bakıyorlardı.Ilerde Mi'yi gördüm ve hemen yanına koştum. Ona sarıldım.

Mi : Jae seni çok özledim.

Ben : Bende seni çok özledim canım.

Mi : Bu yanındaki kim. Bayağı yakışıklıymis yabancı mı.

Ben : Evet adı Leo.Amerikadayken tanıştık onunla.Buraya üniversite için geldi.

Mi : Hmm anladım.

Ben : Mi bu aralar Luhan'i gördün mü hiç ?

Mi : Görmedim. Baekhyun bana sana anlatırım diye hiç anlatmıyor ama bilmiyor ki sen her şeyi Luhan'i korumak için yaptığını.

Ben : Mi anlatmadin dimi Baekhyun'a hiç bir şey.

Mi : Sacmalama hiç bir şey anlamadım. Biz böyle konusurken yanımıza bizim çocuklar geldi.Biraz sinirli gibilerdi.Tabi benim yüzümden Luhan her gece ağlamıştı . Baekhyun Mi'nin yanına geldi ve elinden tuttu . Diğerleride benim karşıma dizildiler.Ellerini kollarında birlestirmis sinirle bana bakıyorlardı.Onlar umrumda bile değildi benim gözüm sadece Luhan'i arıyordu.Luhan Chanyeol'un arkasındaydı.Onun yanına gittim.

Ben : Luhi biraz konusabilir miyiz?

Luhan : Luhi yok artık Jae .

Elimle onun bileğini tuttum ama o sertce beni geri ittirdi.Bunu görünce Leo yanıma geldi ve bana İngilizce

Leo : Iyi misin ?

Bense sadece Luhan'a bakıyordum.Gozumden bir damla yaş akti.

Ben : Luhan lütfen konuşalım sana anlatmam gereken önemli bir şey var bizim hakkımızda.

Luhan : Biz mi biz diye bir şey yok artık. 3 ay önce beni terk ederek her şeyi bitirdin sen. dedi bana bağırarak ve yanımdan uzaklaştı. Bense ağlamaya başladım. Leo bana sarıldı. Tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım.Leo kapıda beni bekliyordu.

Leo : Iyi misin ? (İngilizce konusuyorduk.)

Ben : Evet ben iyiyim.

Leo : Bu çocuk o mu ?

Ben : Evet o .

Leo : Tamam ağlama cadı hadi gel derse girmemiz lazım.

Böyle ilk dersler geçti. Öğle arasındaydık.Leo ile birlikte yemekhaneye indik.Yemeklerimizi alıp bir masaya oturduk.Biraz sonra Mi de bizim masamiza geldi.

Ben : Mi Baekhyun'a sorsana Luhan nasılmıs diye.

Mi : Kızım bırak artık onu. O...o sen gittikten sonra çok değişti.

Ben : Hayır Mi ben ondan vazgeçmeyeceğim. Onu ben bu hale getirdim her ne kadar onu korumak için olduysada ama onu düzeltmek ve beni affetmesini sağlayacağım .Sadece benimle bir konusabilmesini sağlasam yeter.

Mi : Istersen ben olayı Baek'e anlatiyim o Luhan'a anlatsın.

Ben : Mi olmaz Luhan'in bunu benden duyması lazım.

Mi : Tamam sen nasıl istersen tatlım.

Leo : Siz ne konusuyorsunuz öyle hiç bir şey anlamadım. (İngilizce konusuyor)

Ben : Luhan hakkında konuşuyorduk.

Leo : Tamam o zaman.

Bir Leo ve Mi ile konuşurken bizim çocuklar yemekhaneye geldiler.

Ben : Mi gidip Baek'le konusurmusun Luhan bugün bir yere gidicekmiymis diye bu sayede onunla konuşabilirim.

Mi : Oldu bil tatlım. dedi ve Baekhyun'un yanına gitti.Bizde Leo ile bahçeye çıktık. Leo telefonla Lexi ile konusuyordu. Bahçede geziniyordu.Ben yalnız kalmıştım. Mi koşarak yanıma geldi.

Mi : Luhan...luhan...okul çıkışı...Kafeye gidicekmis. dedi nefes nefese

Ben : Ne kafesi

Mi : Geçen gün Luhan bir kafede çalışmaya başladı. Çıkışta da oraya gidicekmis.

Ben : Tamam o zaman bende çıkışta onunla konuşmaya çalışıcam.

Evet acaba Luhan kafede Jae'yi görünce ne tepki verecek ve neler olacak yb de hepsi yarına arkidaşlarım Sarangheyo ♥♥

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin