Kapidan içeri girdi ve beni kolumdan tutarak odama çıkardı. Hala kolumu sıkıca tutuyordu.
Ben : Bırak beni !
Luhan : Niye beni dinlemeden kacasin diye mi. Hayir bu sefer beni dinliyiceksin anladın mi beni. Yanlış anladın her şeyi.
Ben : Luhan bir kızı öptün bunu nasıl yanlış anlayabilirim. dedim ve kolumu ondan çekerek kurtuldum.Evden koşarak çıktım. Şansa bak yağmur yağmaya başladı. Luhan arkamdan koşmaya başladı. Beni yakaladı ve bana sikica sarıldı. Ben elimle ona vuruyordum ama o hala bana sarilmaya devam ediyordu.
Ben : Bırak beni seni aşağılık herif ! ( Bu biraz ağır oldu kizlar ama kızda haklı )
Luhan : Bebeğim beni dinlemek zorundasın.
Ben : Bana sakın bebeğim deme. dedim ve ağlamaya başladım. Yağmur beni ve Luhan'i sirilsiklam etmişti. En azından gözyaşlarimi saklıyordu.
Ben : Bak sana bir şey yapmadan uzak dur benden. dedim ama Luhan beni dinlemedi ve iki eliyle benim yüzümü tuttu.
Luhan : Bana hiç bir şey yapmiyicaksin tamam mi hala beni seviyorsun çünkü.
Ben : Allah kahretsin ki seviyorum bana bunu nasıl yaptin yaa.
Luhan : Hayatim bak babam iflas etmek uzereymis ve bu kızın babasida benim babamin iflas etmesini engellemis.Karsiliginda ise babam bu kizla evlenmemi istiyor.Sabah bu kız benim evime geldi ve eğer onunla birlikte olmazsa babamin iflas edeceğini söyleyerek beni tehdit etti.
Ben ona boş gözlerle bakıyordum. Ne dediğini anlamaya çalışıyordum.Iflas mi.
Ben : Peki bana neden söylemedin.
Luhan : Birincisi böyle yapacağını biliyordum ikincisi benim biraz param vardi bir süre daha biriktirebilirsem babama yardim edicek ve bu kızdan kurtulacaktim.
Ben : Özür dilerim Luhi seni dinlemeden yaptım bunları. Az kalsin boş yere bogucakt- . hemen susup elimi ağzıma götürdüm.
Luhan : Ne ne bogulmasi ne diyorsun sen Jae.
Ben : Off seni öyle görünce bende banyodayken kendimi bogup bu acıya son vermeye çalıştım ama annem beni kurtardi. Bunu söyleyince Luhan bana çok sıkı sarıldı.
Luhan : Seni asla bırakmayacağım. dedi geri çekildiğinde beni öptü. Uzun ve tutkulu bir öpüşmeydi. Dudaklarini özlemişim. Burasi Luhan'in evine daha yakındı bu yüzden oraya gittik.Luhan bana kendi t shirtünu verdi . Üstüme t shirtü giydim ama altima bir şey giymedim.Zaten bu üst bana elbise gibi olmuştu.Ama aynada kendime bakinca böyle gözükmesi hoşuma gitti. Luhan içeri girdi ve beni kucağına alarak yavaşça yatağa yatirdi .Üstüme çıktı ve beni nazikçe öpmeye başladı. Daha sonra yavaşça boynumu öptü. Daha sonra üstümden kalktı ve yanima uzanarak bana döndü.
Luhan : Seni seviyorum.
Ben : Bende seni Luhi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...