Bölüm 10

1.3K 78 0
                                    

Yemek bitince.

Ben : Güzel olmuş mu nasıl begendin mi.

Luhan : Begenmek ne kelime bayildim.Cok güzel yemek yapıyorsun. dedi ve bana gülümsedi.

Ben : Ehh on parmağımda on marifet.dedim ve parmaklarimi gösterdim. Bana güldü.Bulasiklari yıkadık beraber.Arada ben onun burnuna köpük sürüyordum arada o bana.Birbirimize gülerek salona gittik.

Ben : Hadi film izleyelim.

Luhan : Bana uyar.Ev sahibi sensin.

Ben : Tamam o zaman ben filmi takiyorum.

Evde zaten bir kaç film vardı. Ahhh hayir hepsi romantik filmlerdi.Yapicak bir şey yoktu bir filmi taktim ve Luhan'in yanina oturdum.Filmi izlemeye başladık.Baslari gayet normal gidiyordu ama o öpüşme sahnesinde biraz utanmis olabilirim . Gözlerimi kapattım.Luhan bana güldü. Neyse film bitince geç olmuştu Luhan'i benim yatağıma yatirdim.

Luhan : Sen nerde yaticaksin.

Ben : Annemin odasinda yatarim herhalde.Bak hemen yan oda eğer bir şeye ihtiyacin olursa bana seslen tamam mı.

Luhan : Tamam.Saol Jae.dedi ve bana gülümsedi bende ona gülümsedim.

Odamdan çıktım ve annemin odasina gittim.Ahh kendimi yatağa attım uyumaya calisiyordum ama olmuyordu.Aklima hep Luhan geliyordu neden sürekli onu düşünüyordum. Sonunda uyudum.Sabah kalkinca hemen bir duş aldım ve havlumu üstüme geçirdim. Banyonun kapısını açınca karşımda Luhan'i gördüm. Gözlerini fal taşı gibi açmış bana bakiyordu. Onu görür görmez hemen koşarak annemin odasina girdim. Kapi hemen kapattım. Kendimi kapiya yasladim ve nefes nefese kaldım. Sonra sakince giyinip dışarı çıktım ve aşağı indim.Luhan kahvaltı hazirliyordu.Deminki garip olaydan sonra sessizce yanina gidip ne yaptığına baktım.

Luhan : Günaydın.

Ben : Günaydın. dedim ve hemen salona kaçtım. Kendimi koltuğa attım. Elimle yüzümü kapattım. Luhan beni görmüş ki yanıma gelip ellerimi yüzümden çekti.

Luhan : Böyle daha güzelsin. dedi ve bana gülümsedi.

Ben : Nasıl yürüyebiliyor musun . dedim gulumseyerek.

Luhan : Daha iyi sayende.Hadi gel sana kahvaltı hazırladım.

Pesinden gittim ve yaptığı kahvaltiyi yedik.Daha sonra salona geçtik ve koltuğa oturduk.Luhan gelip tam yanıma oturdu ve beni izlemeye başladı.

Ben : Yaa neden beni izliyorsun.dedim.ve elimle yüzümü kapattım. Luhan ellerimi çekti GENE .

Luhan : Çok güzelsin bence.

Ben : Yaaa .dedim utanarak.

Luhan : Neden sürekli seni düşünüyorum ha .Sürekli senin yanında olmak sana daha yakın olmak istiyorum.

Luhan'in bu dediklerine bayağı şaşırmıştım.Ama kafasını bana egmesi daha çok şaşırttı beni . Gözlerim istemsizce onun dudaklarına kaydi.Ama olmamaliydi.Luhan gözlerini kapatti ve dudaklari benim dudaklarimla birleşti. O an o kadar doğru geliyordu ki öpüşmemiz.Ama bir süre sonra aklım başıma geldi.Onu geri ittim.

Ben : Luhan ben.ben yapamam .

Luhan : Ben özur dilerim. Gerçekten çok özür dilerim.Bir an aklım başımda degildi üzgünüm. dedi ve hemen ayağa kalktı. Kapiya doğru giderken arkasindan.

Ben : Luhan

Luhan kapinin orda durdu ama bana bakmadi bile.

Ben :Üzgünüm ben yapamam .dedim aglamakli bir sesle.

Luhan bana hiç bakmadan evden çıktı.Bense sadece arkasindan bakakaldim.Hemen odama cikip kendimi yüz üstü yatağima attim ve ağlamaya başladım. O kadar çok ağladım ki.Hep kurt olmam yüzünden eğer kurt olmasaydim her şey farklı olurdu . Bütün gün boyunca odamdan çıkamadım ve sırf ağladım.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin