Luhan'la bahçeye çıktık. Hemen bilegime baktı.
Luhan : Çok sıkı tutmusum bilegini. Özür dilerim. Ben hemen merhem.getirmeye gidiyorum . Burda bekle
Luhan'in ağzından.
O it herif Jae'yi öpmeye calisirken görünce delirdim.Kan beynime sıçradı sanki. Hemen bir yumruk geçirdim ve Jae'yi bileginden tutarak oradan uzaklastirdim.Jae'nin Luhan acıyor demesine kadar bilegini o kadar serr tuttuğumun farkında değildim. Özür diledim ve iyi olup olmadığını sordum.Ee manyak bir it tarafından öpülmeye çalışildi nasil iyi olsun kiz.Agladigini görünce dayanamadim ve ona sarildim. Ellerimi onun saçlarında gezdirdim ve sakinlestirmeye çalıştım. Bilegi kötü olduğu için hemen revire gidip merhem aldım. O kadar sinirliydim ki önüme gelen çöp kovalarina tekme atiyor , duvarlara vuruyor ve bagiriyordum. Sonunda Jae'nin yanına gittim ve bileğini nazikçe tutarak merhemi sürdüm.Ama canı yanmis.olucak ki bagiriyordu.
Ben : Acıyor mu ?
Jae : Aaahhhh evet.Yaniyor sanki.
Ben : Ufleyeyim de geçsin. dedim ve bilegine uflemeye başladım.
Hyun - Jae'nin ağzından
Luhan'in benim için getirdiği krem canımı çok yakti ama Luhan bilegime ufleyip acimasin diye uğraşmaya başladı. Bilegime uflerken onu izliyordum.O kadar sevimli gözüküyordu ki gülmeden edemedim.
Luhan benim ona baktığımı fark edince gözümun önüne gelen saçı mı yavaşça eliyle çekti ve eliyle yanağımı okşadı.O an kalbim o kadar hızlı atiyordu ki sesini Luhan duymuşsa kesin rezil olurdum. Bir süre böyle bakıştik.Sonra zil çaldı ve bu güzel animiz bozuldu. Bu olaydan sonra o kadar utanmistim ki yanaklarimin kizardigini hissettim.Tuvalete gittim.ve aynada Luhan'im oksadigi yeri elimle tuttum.Ahh ne oluyordu bana.Sinifa gittim neyseki o psikopat Shin yoktu yoksa onu gebertmek zorunda kalırdım . Bugün Luhan'la o olaydan sonra hiç konuşmadık. Daha doğrusu ya o benden kaciyordu ya ben ondan.Okuldan sonra eve doğru giderken bagirisma sesleri duydum.Bu sesler Luhan ve Shin'in di.Arabami hemen bir kenara çektim ve inerek sesim geldigi yere koştum. Shin'in yaninda iki tane adam Luhan'i dovuyordu.Luhan da yere yigilmis adamlardan tekme yiyordu.Hemen yanına koştum ve ona baktım. Gozleri kapaliydi.O kadar sinirlendim ki o iki adamı oracıkta geberttim.Daha sonra pis pis siritan Shin'e döndüm. Boğazını tek elimle tutarak onu bir duvara yasladim.Tek elimle bogazini tutuyor arada sikiyordum.
Ben : Seni şimdi suracikta öldürmemem için bana bir sebep söyle.
Shin : Çünkü çok yakışıklıyim.dedi gülerek.
Ben : Eğer bir daha Luhan'a bulaşırsan yemin ederim seni gebertirim. Anladin mi beni !! dedim ve onu yere attım. Hemen koşarak ordan uzaklaştı . Luhan'i bizim eve götürdüm ve onu benim yatağıma yatirdim.Asagi inip bir kac ilac bez falan aldım. Yanına gittim yatağımın kenarina oturdum ve suratına baktım. Dudagi patlamışti.Suratinda çizikler falan vardı. Gözü morarmisti.Off benim yüzümden birde dayak yedi yaa.Elimle dudagina dokundum.Luhan birden gözünü açınca hemen elimi çektim.
Ben : Iyi misin?
Luhan : Iyiyim .Kafasını kaldırıp sağa sola baktı. Nerdeyim ben.
Ben : Ben seni öyle görünce seni benim evime getirdim.dedim Luhan hemen kalkmaya çalıştı.
Luhan : Neyse ben gidiyim en iyisi. dedi kalkmaya çalışırken. Tabi ben onu geri yatağa ittim.
Ben : Hiç bir yere gidemezsin.Benim yüzümden oldu bu GENE.Sana pansuman yapıcam şimdi kimildama.dedim ve pamuğun üstüne bir şey döktüm ve Luhan'in dudagina yavaşça sürdüm.Luhan'in canı acimişti ki biraz bağırdı. Bende gülüp ona biraz yaklastim ve dudagina ufledim.(Dejavu yaşıyorum hehehee ).
Bu biraz garipti o yüzden hemen geri çekildim.Luhan şaşkın gözlerle bana bakiyordu.
Ben : Öyle dik dik bana bakma.
Luhan : Tamam .dedi ve güldü.
Elime yarabandini aldim ve suratindaki çizik olan yerlere yapıştırdım.Ben ona bunlari yaparken o sadece benim yüzüme bakıyor ve bana gulumsuyordu.
Ben : Tamam oldu.
der demez Luhan ayağa kalkmaya çalıştı ama tabikide yürümemedi ve bana yaslandi.
Ben : Evet hiç bir yere gitmiyorsun.Bügun burda kal.
Luhan : Gerek yok sana zaten bir sürü zahmet verdim.
Ben : Lu saçmalama burda kalıyorsun o kadar.
dedim ve o da tamam der gibi başını salladı. Tam o sırada telefonum çaldı.Tabikide arayan annemdi telefonu açtım.
Ben : Efendim anne....Hihi......Tamam anne sen merak etme beni.Bye.
Luhan : Annen miydi ?
Ben : Evet bugün işi varmış o yüzden eve gelemicek mis.Tamam şimdi ben sana yemek hazirliyicam.Sen ama burda kendi başına sıkılırsin.Himm o zaman seni aşağı indirmemiz lazım. dedim ve Luhan'in kalmasına yardım ettim.Bir kolunu omzuma yasladi ve bende onu belinden tuttum.Evet belinden tuttum ne olucak allah allah yaa.Hehehee hoşuma gitmedi değil ama yani :)) Neyse aşağı indik ve onu bir koltuğa oturtum ve bende yemek yapmaya başladım. Salonla mutfağımız birleşikti bu sayede Luhan'a bakabiliyordum.Yani iyi mi diye.Ben yemeği hazırladım.ve masayi kurdum.Luhan kalkıp masaya gelmeye çalıştı ama tabi ayakta zor duruyordu.Hemen yanına gidip onu belinden tuttum ve masaya oturtum . Yemeği yedik beraber arada konuştuk falan işte.
Arkadaşlar arda yazim hataları yapabilirim telefondan yayimliyorum çünkü. Umarım beğeniyorsunuzdur hikayemi bu arada I am a wolf hikayemede bir göz atın .Herkese bol Exo'lu günler =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...