Bölüm 14

1.2K 68 0
                                    

Hyun - Jae'nin ağzından

Luhan'in farklı bir sırada oturduğunu görünce daha kötü oldum . Gercektende benden bu kadar çabuk mu vaz geçti.Derin bir nefes aldım ve sirama oturdum.Mi yanıma geldi.

Mi : Jae ne oldu sana böyle. Gözlerini niye kızarmış.

Ben : Mi ben çok kötüyüm. Nefes alamıyorum sanki. der demez bana sarıldı. Biraz olsun sakinlestim.

Mi : Neler oldu hemen bana anlat.

Ben : Tamam çıkışta bize gidelim.Burda konuşmak istemiyorum bu konuyu.dedim tamam anlaminda başını salladı.

Okul çıkışında eve gittik.Yatagima oturdum ve Mi de yanıma oturdu.

Mi : Hadi anlat artık. Meraktan catliyicam.

Ben : Ben...ben Luhan'i seviyorum galiba.

Mi : Ee bu süper bir haber.Neden ağladın peki.

Ben : Anlamiyorsun ya ona zarar verirsem.Bu yüzden artık onunla daha fazla vakit geciremeyecegimi söyledim. O bana ne dedi biliyor musun?  Tamam dedi bir kaç gün senden uzak durucam dedi. Beni sevdiğini benden vaz geçmeyeceğini söylemişti neden böyle yapıyor.  dedim aglamaya başladım. Mi bana sarıldı.

Mi : Tatlım belki senin için en iyisi budur.

Ben : Hayır değil. Anlamiyorsun dayanamiyorum.Nefes alamiyorum gibi oluyorum.Ben onu seviyorum ama ona zarar vermek istemiyorum ama o bunu anlamiyor.Sanki keyfimden böyle diyorum ben.

Mi ile bayağı konustuktan sonra gitti.Annem geldi ve beraber yemek yedik.

Ertesi sabah okula gittiğimde Luhan gene başka bir yerde oturuyordu . Yüzüme bile bakmadı.Sirama oturdum.Mi bugün gelmemişti. Ilk ders hoca geldi ders anlatti ama ben onu dinleyemiyordum.Tek yaptığım Luhan'a bakmakti.Onu unutmam gerekiyordu tek yolu buydu.Zil çaldı çatı katına çıktım ve en sevdiğim grup olan Exo'nun Wolf şarkısını dinlemeye başladım. Bu şarkıyı bayiliyordum ama bu bile moralimi yerine getiremedi.Derse girmedim ve çatı katında oturdum bütün gün. Eve gittim ve hemen yattım. Akşam uyaninca yemek yedim.Annem gene yoktu . Dışarı çıktım. Kendimi içkiye vurdum.Barda çalışan görevliler Hanım efendim .Çok sarhoşsunuz.Sizi alabilecek birileri var mı dedi.Ama ben adami duymamistim kendi kendime şarkı söylüyordum.Adam telefonda birini aradı. Bana Tamam hanım efendi sevgiliniz gelip sizi alicak. Sevgili mi ne sevgilisi benim sevgilim yoktu ki . Biraz sonra bir adam geldi ve beni kucağına aldı. Kimdi bu.Gozlerim kapaliydi çok icmistim.Zorla gozlerimi açmaya çalıştım. Bu...bu Luhan di beni taşıyordu. Bir yandan da söyleniyordu.

Luhan : Ne yaptin kendine Jae.Bak hepsi beni sevdiğini inkar etmen yüzünden oldu.Niye kendine acı cektiriyorsun.

Bunları söylerken gözlerim kapaliydi.Susunca gözlerimi açtım.

Ben : Ben nerdeyim.Neresi burası.

Luhan : Iyi misin Jae.

Ben : Luhaann.Burasi neresi ?

Luhan : Burasi benim evim.

Beni bir yatağa yatırmıştı.Dogrulmaya çalıştım. Etrafima baktim burasi cidden Luhan'in eviydi.Hemen yataktan kalktım.

Ben : Benim gitmem lazım.  dedim ve ordan hemen çıkarak evime gittim.Bir kac günde böyle geçti. Yani hiç konusmuyordu benle bende onunla hiç konuşmuyordum.Bu beni öldürüyordu.Off arada bir nefes alamadığım oluyordu . Gercektende çok kötü bir durumdu bu.Hafta sonuydu gece karanlıkti .Canım sıkılmıştı bende deniz kenarına gittim ve kumlarin üstüne oturdum.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin