2. Sezon Bölüm 23

839 42 2
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm karşınızda. Bugün çok yoruldum ama oturup size bölüm yazdım umarım beğenirsiniz. Iyi okumalar Sarangheyooo ♥ ♥ ♥

İçeri geçince Luhan beni bir koltuğa oturttu. Çocuklarda bana endişe ile bakıyorlardı. Luhan bileklerimi tutunca acı ile inledim. Canım çok yanıyordu. Bebeğimi kaybetme duygusu ve üstüne kurtboğan zehri eklenmesi çok korkunç bir şey.

Ben : Kurtboğan zehri. dedim sessizce.

Luhan : Tamam hangi piç sana bunu yaptı çabuk anlat deliricem yoksa. Seni bu hale getiren o adamın ben varya-

Baekhyun : Oğlum bir sakinleş. Jae kim neden bunu sana yaptı ?

Ben : Woo Bin yaptı. dedim ve tekrardan ağlamaya başladım.

Ben : Bebeğimizi alacak Luhi. B..bebegimizi. ellerimle yüzümü kapatark ağlamaya devam ettim.

Luhan : Kimse bebeğimizi alamaz Jae tamam mı. Şimdi bu Woo Bin denen şerefsizin neden bebeğimizi istediğini bana anlatıyorsun.

Sakinlesmeye çalışmak için derin derin nefesler aldım. Elimi yüzümden çekerek geri koltuğa yaslandim ve anlatmaya başladım.

Ben : Woo Bin babamın düşmanıydi. Her zaman babamın şirketini batirmak için elinden geleni yapıyordu. Bir gün Woo Bin benim kurt olduğumu öğrendi ve beni kaçırdı. Bana babama zarar vereyim diye etmediği işkence kalmadı. Her gün gelir beni kovuşturmaya çalışırdı. Babamın işi hakkında ona en ufak bir şey dahi söylemedim. Ben konusmayinca bana elektrik veriyordu. Ne kadar canım yandığını tahmin bile edemezsin Luhi. Kurt olduğum için bir yere kadar dayaniyordum. Bana elektrik veriyor iyilesmemi bekleyip tekrar aynı işkenceyi uyguluyordu. 1 ay boyunca nasıl dayandim bilmiyorum ama babak beni kurtardı. Daha sonra Woo Bin hapse girdi ve şirketi iflas etti. Şimdi hapisten çıkmış ve bana 1 ay sonra doğacak bebeğini elinden alacam diyor yaa.

Ben susar susmaz Luhan hemen bana sarıldı.

Luhan : Kimse ne sana ne de bebeğimize zarar verebilir anladın mı beni ?

Ben : Sen onu bilmiyorsun ama ona tek karşı çıkabilen babamdi ve o da yok artık. Bebeğimizi alacak Luhi. Gidicek işte gidicek.

Luhan : Gitmeyecek aşkım gitmeyecek.

1 ay sonra

Su bir ayda resmen diken üstündeydik hepimiz. Cocuklar ve Luhi bana çok destek oldular. Bir ay boyunca Woo Bin'den hiç ses çıkmadı. İnşallah bir şey olmaz.

Yataktan gördüğüm kabusla kalktım. Sancım tutmuştu. Elimle destek alıp yataktan kalkayım dedim ama bu çarşaf islakti. Yorgani kaldırdım ve baktım. Bir anda giren sanci inlememe neden olmuştu.

Ben : Luhan. Ahhh uyan salak.

Luhan : Hııı.

Ben : Uyan geliyor aptal.

Luhan : Hayatım sancidir sadece. Bu hafta bu dediğin 23. Hadi yatalım.

Ben : Gerizekalı suyum geldi kalk geliyor bebek.

Luhan : Neee ! dedi ve yataktan fırladı. Hemen benide alıp doğru hastaneye gittik. Hastaneye varınca beni doğum bölümüne aldılar. Bir yatağa yatirdilar ve içeri Luhan girdi. Üstünde hastane kıyafetleri vardı. Hemen yanıma gelip elimi tuttu. İçeri doktor girince aniden telaş yaptım.

Doktor : Hadi Jae ıkın.

Ikınmaya başladım bir yandanda Luhan'in elini sıkıyordum.

******

Doktor kucağıma kızımı verdi. Aman tanrım çok güzel bir bebeğimiz olmuştu. Ben hemen normal odaya aldılar ve kızımı kucağıma verdiler.

Ben : Luhi bak çok güzel bir kızımız oldu.

Luhan : Görüyorum birtanem görüyorum.

Bebeğimi emzirdikten sonra onun ne kadar harika olduğunu fark ettim. Küçücük elleri minnacik ayakları vardı. Ben kızımın büyüsüne kapılmışken odaya iki tane iri kıyım adam girdi ve direk olarak Luhan'in boynuna bir tane iğne sapladilar. Daha sonra Woo Bin içeri girdi ve bana da bir iğne enjekte etti. Kıpırdamıyordum.

Woo Bin : Geçici felç. Sana demiştim Jae elinden bebeğini alacam ve sen hiç bir şey yapamayacaksin diye. İşte son bir kez daha bebeğini bak çünkü bu onu son görüşün olucak.

Woo Bin elimden bebeğimi aldı ve kapıdan çıkıp gitti. Gözümden yaşlar akmaya başlamıştı ama hareket edemiyordum. Lanet olsun bebeğim gitmişti. Hayır hayır bu bir rüya olmalı şimdi gözümü açıp uyanicam ve bebeğim yanımda olucak dimi ?

Hareket edemiyordum. Sadece gözümden yaşlar geliyordu. İçeri bizim çocuklar gelip bizim bu halimizi görünce acil doktor çağırdılar. Doktor gelip bize bir iğne enjekte etti ve kendimize geldik. Hareket eder etmez ayağa kalktım ve bağırıp çağırmaya başladım. Luhan yanıma geldi bana sıkıca sarıldı.

Ben : Gitti Lu gitti...Sana demiştim... alacak elimizden diye... gitti işte bebeğimiz.

Luhan : Sakin ol Jae. Ne pahasına olursa olsun onu geri alicaz.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin