Evet arkadaşlar bir ay boyunca sinavlarımın olmadığı mutlulukla size yeni bir bölüm yazdim.Multimedya da sevimli babacık Luhimiz var :)))
Sıcak bir duş aldıktan sonra yatağıma yattım. Luhan da yanıma yattı. Ona sarılarak yattım. Sabah kalktigimda Luhan yanımda bana bakiyordu.
Luhan : Günaydın aşklarım.
Ben : Günaydın tatlım. Ne zaman uyandin.
Luhan : Biraz önce bende seni izliyordum. Hadi kalkalim da size güzel bir kahvaltı hazırlayım.
Ben : O zaman bende sana yardım ederim.
Luhan : Olur mu aşkımy senin dinlenmen lazım.
Ben : Yaa Luhi bende yardım edicem.
Luhan : Tamam bakarız.
Mutfağa indim.Luhan kahvaltı hazırlamaya başladı.
Ben : Yaa bende yardım edicektim hani.Bari masayı kuruyum.
Dolaptan tabaklari ve çatalları aldım. Ama Luhan hemen elimden aldı onları
Luhan : Ben taşırım aşkım sen otur.
Ben : Off Luhan daha sadece 2 haftalık hamileyim zaten bırakta taşıyım.
Luhan : Tamam. dedi ve bana sadece bir tane çatal verdi.
Luhan : Al bunu taşı.
Ben : Aishh çok inatçısın.
Dedim ve elinden çatalı alarak masaya koydum. Daha sonra koltuğa oturup Luhan'i izledim. Kahvaltı hazırlarken bile seksi gözükebiliyor.Cok tatlı.Ben onu izlerken benim şebeğimse kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu.Kahvaltiyi hazırladıktan sonra beraber yedik. Daha sonrada Luhan bulasiklari yıkadı.Benim yardım etmemi istemedi.Neymis sen hamilesin öyle ağır şeyler taşımaman lazım falan offf ama. Bulaşıkları yıkadıktan sonra yanıma oturdu.
Ben : Aşkım ben çok sıkıldım.
Luhan : Ne yapalım bebeğim.
Ben : Meselaaa. dedim ve kucağına oturarak onu öpmeye başladım. Öpüşüme karşılık verdi ama elim t-shirtunun altina kayınca kafasini geri çekti
Ben : Ne oldu ?
Luhan : Hayatım sen artık hamilesin.
Ben : Yanii.
Luhan : Yani bu süreçte artık seks yok.
Ben : Yaa Luhan saçmalama.
Luhan : Olmaz ya bebeğe bir zarar gelirse.
Ben : Bir zarar gelmez. dedim ve boynuna öpücükler kondurmaya başladım.
Luhan : Ben ciddiyim hayatım olmaz.
Ben : Ama bu haksızlık ben seni istiyorum.
Luhan : Olmaz bu fikrinden vazgeçmen lazım bebek doğana kadar.
Ben : Off tamam. dedim dudak buzerek ve kucağından kalktım. Ayağa kalkarak odama gitmeye başladım. Luhan arkamdan bağırdı.
Luhan : Nereye gidiyorsun !
Ben : Depresyona girmeye.
Luhan : Hahahaa saçmalama bebeğim gel buraya.
Ben : Hayır gelmiyicem işte.
Luhan : Gel hadi bizim çocukların yanına gidelim onlara daha haber veremedim.
Ben : Off tamam ama eve gelince devam edicem depresyonuma.
Luhan : Tamam tamam devam edersin. dedi gülerek.
Luhan'in evine gittik.Herkes ordaydi.Luhan Baekhyun'a onlara ben haber vericem deyince Baekhyun onlara bir şey söylemedi.Bir koltuğa oturduk digerleride koltuklara oturdular.
Sehun : Eee hyung ne yapiyonuz bakalım.
Luhan : Iyi işte uğraşıyoruz.
Aralarında konuşmaya başladılar.Eee hani buraya benim hamile olduğumu söylemeye gelmistik. Ahh Luhi eve gidince ben sorucam sana.
Chanyeol : Ben acıktım.
Chen : Evet bende acıktım. Nonna bize yiyecek bir şeyler hazırlar mısın. Ben : Tabi. dedim ve ayağa kalktım. Ama Luhan beni tekrar oturttu.
Luhan : Olmaz benim aşkımın yorulmaması lazım.
Ben : Luhan iyice sacmaladin acikmislar iste bırak yapayım.
Luhan : Olmaz.Bana bakın yengeniz burda çift can taşıyor siz kalkmış yemek istiyorsunuz ! diye bağırınca herkes sustu ve şaşkınlıkla Luhan'a baktı.
Chanyeol : Nee
Kyungsoo :Çift can derken.
Sehun : Nonna hamile misin yoksa
Ben : Sürpriz.
Kai : Vaoow inanmıyorum tebrik ederiz nonna
Ben : Saolun çocuklar.
Böylece hepsi beni tebrik etti. Dışarıdan pizza soyledik. Luhan da bana pizzanin yanina portakal suyu sıktı.Hep beraber pizzaları yedik.Saat geç olunca Luhan ve ben eve gittik.
Ben : Aşkım istersen sen kendi evinde kal zor oluyor sana böyle gidip gelmek.
Luhan : Yok bebeğim ben böyle çok mutluyum senin yanında uyumaktan.
Ben : Bende Luhi.
Beraber odama çıktık.Luhan burda giymek için getirdiği pijamalarini giydi bende kendi şort pijamamı giydim.Yataga yattik.
Ben : Aşkım seni seviyorum.
Luhan : Bende sizi bebeklerim benim. dedi ve dudagima minik bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...