Selam karşınızda 2. Sezon. İlk bölümler biraz sıkıcı olabilir ama genede güzel yazdım diye düşünüyorum. Yorumlarınızı ve votelerinizi lütfen eksik etmeyin.Herkese bol Exo'lu günler =)
Anneme sadece burda yaz için kalicam demiştim yani küçük bi evdede yasayabilirdim 3 ay ama o her zamanki gibi en büyük evi bulmuş bana.Off anne gerçekten de çok inatçısin.Biraz hava almak için dışarı çıktım.Sahil boyunca yürüdüm.Kumlarda oturmuş birisi vardı.Sinirli bir şekilde bagiriyor ve denize taş atiyordu. Uzun boylu sarı saçlı bir erkekti. Hemen hemen benim yaslarimdaydi. Çocuğun yanına oturdum ve denizi izlemeye başladım. Çocuk bana baktı ama sonra tekrar denize taş atmaya devam etti.Bende elime bir iki taş alıp denize attım.
Ben : Selam (Burda artık ingilizce konuşuyor ve çocuğun adı Leo. )
Leo : Selam.
Ben : Ne derdin varda denize taşlar atıp bagiriyorsun. dedim çocuğa bakarak Bana bakmadan konusmaya başladı.
Leo : Insan sevdiğini kaybedince böyle oluyor.
Ben : Doğru diyorsun. dedim ve elime tas alip sinirle denize firlattim bir yandanda bagiriyordum.
Leo : Sende mi sevdiğin birini kaybettin.
Ben : Evet . dedim o an Luhan'i düşündüm benim tatli şebeğim ve ağlamaya başladım.
Leo : Iyi misin ? dedi ve bana sarıldı. Geri çekildim.
Ben : Tanımadığın kisilere sarılır mısın sen ? dedim gözyaşlarimi silerken bir yandan gülümsemeye calisiyordum.
Leo : Genelde yapmam ben Leo bu arada.
Ben : Bende Hyun - Jae ama bana Jae de.
Leo : Burali değilsin dimi.
Ben : Hayır.
Leo : Burda ne işin var peki .
Ben : Tehdit edilerek buraya gelmek zorunda kaldım. Ve sevdiğim kişiden ayrılmak zorunda kaldım.
Leo : Üzgünüm :(
Ben : Bende üzgünüm.Sana ne oldu peki.
Leo : Sevdiğim kişi tarafından terk edildim.
Ben : Üzüldüm.
Leo ile bayağı konustuk.Oldukca iyi birisine benziyordu. Burda kaldığım süre boyunca hep benim yanımda oldu . Çok iyi arkadaş olduk bana bazen Luhan'i unutturuyordu ama genelde hep onu düşünüyordum. Şu 3 ay boyunca geceleri Leo ile kulüplere gittik ve deliler gibi içtik. Beraber gezdik beraber eğlendik ve beraber ağladık. 2 ay içinde Leo birisiyle tanıştı ve üçümuz bir ay boyunca hep beraberdik.Burda Leo ve Lexi'yi tanıdığım için gerçekten çok şanslıydim.Lexi bazen bende kalmaya geliyordu ve geceleri onunla konuşuyorduk bayağı. Luhan hakkında o sürtük Victoria hakkında konuşuyorduk.Mi ile de her gun telefonla konusuyorduk.Lexi ve Leo benim bir kurt olduğumu biliyorlardi. Bu 3 ay sandığım kadar kötü geçmemişti.Ama her gece Luhan'i düşünerek ağlıyordum. 3 ay çabucak bitmişti ve ben artık Kore'ye geri dönecektim.Leo ve Lexi ile beraber havaalanına geldik.
Leo : Özleyeceğim seni cadı. dedi ve bana sarıldı. Lexi ise ağlıyordu bana sıkı sıkı sarıldı.
Ben : Lexi çok sıkıyorsun.
Lexi : Ahh özür dilerim. dedi ve geri çekildi.
Lexi : Seni çok özleyecegim Jae. Gitmesen olmaz mi.
Ben : Gitmem lazım çocuklar.Korede üniversiteye başlayacağım. Kore'ye gelirseniz mutlaka bana haber verin.
Leo : Aslındaa.
Lexi : Şeyy
Ben : Ne yaptınız gene
Leo : Bizim üniversite için Kore'ye gelme gibi bir planimiz var.
Ben : Neee ! Bunu bana şimdi mi söylüyorsun şapşal. Ahh çocuklar çok sevindim aynı üniversiteye gideriz çok güzel olur.
Lexi : Evet süper olur.Biz buradaki evrak işlerini halledip iki hafta sonra oraya gelicektik.Sana sürpriz yapicaktik aslında ama birisi bozdu. dedi ve koluyla Leo'yu durttu.
Leo : Ya ben ne yapayım ağzımdan kaçtı.
Ben : Neyse benim artık gitmem lazım. dedim ve onlara tekrar sarılarak uçağıma bindim. Bayağı uzun bir yolculuktan sonra sonunda Kore'ye ayak basmıştım.Eve gidince anneme koşarak sarıldım.Ona Amerika'da yaptıklarımı anlattım. Çok yorgun olduğum için odama çıktım. Odam eskisi gibiydi.Yatgima baktım Luhan'la ilk seks yaptığım yere.Hemen kendimi yatağıma attım. Bu yatağı özlemiştim.Yorgunluktan hemen uyuya kalmışım. Ertesi gün Üniversitesi için kayıt yaptiricaktim ve daha sonra Luhan'i görebilirim diye düşündüm. Üniversiteye gidip kaydımı yaptırdım. Leo ve Lexi'le aynı üniversitede okuyacaktik.Kaydimi yaptirdiktan sonra Leo'dan mesaj geldi.
Leo : Cadı vardin mi Kore'ye
Ben : Vardım kanka.
Leo : Ben biraz erken gelicem Kore'ye .Lexi burdaki işleri halledicek bende ordaki işleri halledicem.
Ben : Süper ne zaman geliceksin.
Leo : Akşam uçağım var yarın ordayım.
Ben : Tamam seni almaya gelirim ben o zaman kanka.
Leo : Saol cadı.
Telefonumu cebime koydum ve karşımda Baekhyun'u gördüm.
Ben : Baek
Dam dam dam (Gerilim müziği)
Acaba 2. bölümde neler olucak ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...