2. Sezon Bölüm 10

992 51 11
                                    

Evet arkadaşlar yeni bölümü yazdım sizin için. Bu bölüm de çok güzel şeyler olucak yani Luhi bayağı kiskanıcak Jae'yi. Neyse ben daha fazla konuşmayayım iyi okumalar. vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Herkese bol Exo'lu günler =)

Banka oturduk.Ben kolundaki morluğa bakıyordum. Luhan'in gözünün hala üzerimizde olduğunu hissedebiliyordum.Hihihihi baksın baksın.

Ben : O kadar da mor değil.

Jason : Nasıl değil şuna bak patlıcan moru olmuş resmen.

Ben : Off Jas ne halin varsa gör.Ben derse gidiyorum.

Jason : Beni burda tek başıma bırakma. Hem şuan Luhan'in bakışları üzerimizde eğer tek kalırsam beni bir güzel söver sonra da döver.

Ben : Off tamam hadi düş önüme o zaman.

Ikimizde ayağa kalktık ve yürümeye başladık. Luhan'in yanından geçince.

Luhan : Jae nasılsın ? Bir yandan elini yumruk yapmış sikiyordu Baekhyun da elini omzuna koymuş onu sakinlestirmeye çalışıyordu.Tanrim gerçekten de kıskandı.

Ben : Iyiyim Luhan da derse geç kalıcaz sonra görüşürüz.  dedim ve hiç poz vermeden yanlarından ayrıldık.Luhan bu dediğime şaşırdı.O an ki surat ifadesi çok komikti. Bayağı gittikten sonra Jason ve ben gülmeye başladık.

Ben : İnanmıyorum yüzündeki ifadeyi gördün mü. dedim gülerek.

Jason : Kızım resmen kıskandı seni. Çok eğlenceliydi yalnız.

Ben : Evet bugün okul bitene kadar böyle devam edelim bakalım Luhi ne kadar dayanabilecek.

Jason'la beraber derslere girdik.Leo ve Lexi'yle tanıştırdım Jason'ı ve yaptigimiz şeytanice plandan bahsettik ona . Luhan'in tepkisini anlatırken gülme krizine girdik . Öğle arasında Mi,Leo ve Lexi'nin dersi yoktu o yüzden Jason'la tek kaldık. (Üniversitelerde böyle bi şey var mı bilmiyorum o yüzden salladim. )

Yemeklerimizi aldık ve bir masaya oturduk.Jason benim karşıma oturdu. Bir yandan konuşuyor bir yandan da gülüyorduk. Luhan'a bu kadar aşık olmasam ve o bir gay olmasa onla çıkardım. Luhan ve diğerleri yemekhaneye geldiler.Bizi Jason'la yemek yerken görünce biraz sinirlendi ve yanıma geldi.

Luhan : Jae seninle konuşabilir miyim ?

Ben : Özür dilerim Luhan ama Jason bana notlarını vericekti fotokopi çektirmem lazım dimi Jas.

Jason : Evett tabi hadi çabuk kalkıp halledelim.

Ben : Başka bir zaman konuşalım Luhan görüşürüz.

Luhan : Görüşürüz.  dedi üzgün bir sesle.

Ahh Luhi beni daha çabuk affetseydin bu kadar üzülmene gerek kalmayacaktı.Neyse bugün böyle geçti. Luhan beni Jason'la gördü ve deli oldu.Hihihi biraz kıskansın. Kıskanılmak çok güzel bir his yahuu . Iyice psikopata bağladım bende.

Luhan'in ağzından

Sabah okula gelince Jae'yi gördüm bahçede duruyordu.Tam bizimkilerle yanına gidecektim ki yanına bir çocuk geldi.Onlar sarılıyorlar mi yoksa ben mi yanlış görüyorum. Çocuk Jae'ye sarıldı. Biraz konuştular sonra çocuk arkasını döndü ve Jae onun omzuna vurdu.Iyi yaptın Jae vur işte aynen böyle. Ama tabi çocuk mizmizlandi ve Jae de ona kiyamadi.Onun t-shirtünu mü siyiriyor.Ahh koluna bakıyor yaa off deliricem.Bir erkeğe bu kadar ilgi göstermemesi lazım. Off Jae çocuk senin ağzının içine düşecek resmen. Bize doğru geldiklerinde Jae'ye Nasılsın dedim ama o Derse geç kalıcaz sonra görüşürüz dedi ahh inanamiyorum sinirimden ellerimi yumruk yaptım ve olabildiğince sıktım. Baekhyun ise beni sakinlestirmeye çalıştı. Öğle arasinda ise Jae ile konuşmak istedim ama neymiş fotokopi çektirmesi lazımmış o çocukla. O çocuğun ağzını burnunu bir güzel dağıtmam lazım. Akşam içmeye gittik bizimkilerle.Olabildigince içtim. Manyak manyak hareketler yaptım. Sarhoş olunca en azından rahat olup Jae ve o pislik herifi düşünmüyordum.

Hyun - Jae'nin ağzından

Ertesi sabah Lexi ve Leo ile kahvaltimizi edip okula gittik.Mi yanımıza geldi.

Mi : Günaydın herkese.

Leo ve Lexi : Sanada Günaydın Mi

Mi : Jae konuşmamız lazım çok önemli. 

Tamam der gibi başımı salladım ve Mi ile onlarin yanından uzaklaştık.

Ben : Ne oldu ?

Mi : Bugün Baek'le konuştum. Dün bizimkiler içmeye gitmişler ve Luhan bayağı içmiş. Çocuk bildiğin kıskancından kendini içmeye vurmuş.

Ben : Cidden mi ?

Mi : Evet.Hatta sarhoşken Jae neden bunu bana yaptın haa.O it herifin yanında ne işin vardı falan diye bağırmış tüm gün.

Ben : Ohh iyi olmuş.Burnu sürtsün biraz.

Mi : Sen varya çok şeytansın.

Ben : Evvveett. dedim ve ikimizde gülmeye başladık.

Nihahaha Luhi bayağı kıskandı çocuk kendini içkiye vurdu yavrum kiyamam yaa. Neyse bir sonraki bölüme kadar görüşmek üzere :))

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin