Luhan yatmıştı bende sessizce kapısını kapattım ve mutfaga gittim.Burasi gerçekten de çok dağınıktı.Hemen buraları temizlemeye başladım. Ben mutfağı temizlerken kapının açıldığını duydum . Iceri tam 11 tane öküz bağıra çağıra girdi.(Onlara öküz demeyi hiç istemezdim) Mutfaga geldiklerinde beni görmediler ve hala konuşuyorlar.
Ben : Yaaa biraz sessiz olun Luhan yatıyor .dedim ve elimle sus işareti yaptım. Sonunda beni fark etmişlerdi boş gözlerle bana bakiyorlardi en sonunda Baekhyun konuştu.
Baekhyun : Senin burda ne işin var.
Ben : Luhan'a bakmaya geldim.Bitaz sessiz olun eğer uyanirsa sizi öldürürum.
Chanyeol : Tamam tamam sustuk.Mutfakta ne işin var.
Ben : Ne işim mi var burayi temizliyorum tabikide.Nasil yaşıyorsunuz burda anlamıyorum.
Baekhyun : Yasiyoruz işte bir şekilde. Neyse o zaman sen devam et.
dedi ve yanimdan ayrilip Luhan'in odasına girdiler.Arkalarindan bağırarak.
Ben : Yaaa ben size Luhan'i uyandirmayin demedim mi !!
Yanlarına gittim . Luhan uyanmışti ve gulumsuyordu bana doğru. Luhan'in yanina gittimYataginin kenarima oturup ateşi var mi diye baktım. Ateşi düşmüştü.
Ben : Iyi bari ateşin düşmüş.
Luhan :Senin sayende.
Ben : O zaman ben gidiyorum.Ona iyi bakın. dedim Baekhyun'a dönerek ve ordan çıktım.
Luhan'in ağzından
Bana cok iyi bakmışti.Benimle ilgilenmesi açıkçası kendimi özel hissettirdi.
Baekhyun : Eee Lu bakıyorum da seninle özel ilgilenen birileri var.dedi imali imali.
Ben : Off saçmalama Baek .Onun yüzünden hasta oldum.O yüzden kendini kötü hissetmistir.
Kai : Nasil onun yüzünden oldu.dedi sasirarak.
Tao : Eveet sen bize Soğuk duş aldiktan sonra dışarı çıktığın için olduğunu söylemiştin.
Ben : Yanio o bir yalandi aslinda.
Chanyeol : Peki ne oldu anlat cabuk.
Ben : Tamam biz şimdi dün sinemaya gittik.
Baekhyun : Yuh dostum dün kızla sen sinemaya git şu kardesine anlatma.
Ben : Ya bir bölmeyin işte sinemadan sonra bana dondurma ismarladi sonra.
Chen : Tabi kız ne bilsin senin dondurma manyağı olduğunu. Hepsini hemen bitirdin dimi.
Ben : Yaaaniii evet hemen bitirince bide evine bıraktım üstümde inceydi ee haliyle hasta oldum bende.
Baekhyun : Peki dün nasıldı.
Ben : Çok eğlendik yani gerçekten.
Sehun : Pekii aranizda bir şey oldu mu.
Ben : Ne olabilir ki Sehun saçmalama.Biz sadece arkadaşız.
O an dedigimin gerçek olmamasini istemiştim.Nedenini bilmiyorum ama sadece istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...