Bölüm 11

1.2K 87 7
                                    

Luhan'in ağzından

Onu öptügümde sanki dünya durmuştu.O kadar mutluydum ki ama her şey Jae'nin kendini geri çekmesiyle dünyam yıkıldı. O kadar kötü hissettim ki hemen ordan çıkmam gerekiyordu.Evden çıkınca gözlerimden gelen yaşlara engel olamadım. Hemen eve gittim.Baekhyun kapida bana bakıyordu.

Baekhyun : Dostum ne oldu bu halin ne böyle.

Ben : Hiç kötü bir gün geçirdim sadece. Ben odamda olucam beni rahatsız etme lütfen.

dedim ve hemen kendimi yatağıma attım. Off neden onu öpmüştüm ki sanki.Aishh beni neden geri çevirdi. Acaba güzel öpmemişmiydim.Yoksa benden hoşlanmıyormuydu.Ama o kadar benimle ilgilenmisti.Ister istemez ondan hoslanmistim.Aishh çok sinir bozucu yaa.

Hyun - Jae'nin ağzından

Ertesi gün annem zorla beni okula yolladı.O kadar gitmek istemiyorum dediysem de beni dinlemedi.Gece boyu ağlamaktan gözlerim kızarmışti.Neyse okula gittim .Luhan her zaman ki gibi yatiyordu.Hic bir şey yapmadan yanına oturdum . Kafasını kaldirdi ve beni görünce hemen sınıftan çıktı. Onun pesinden gitmek için ayağı kalkacaktım ki hoca sınıfa girdi. Bütün ders boyunca onu düşündüm ama olamaz ona aşık olmamaliydim.Yoksa ona zarar verebilirdim.Zil çaldı koşarak dışarı çıktım ve Luhan'i aramaya başladım. Bizim çocuklari görünce hemen onlarin yanina koştum. Nefes nefese konusarak.

Ben : Çocuklar Luhan'i gördünüz mü.

Kai : Hayır görmedik ne o bir şey mi oldu.

Baekhyun : Dün eve geldiğinde gözleri kızarmışti. Ağlamıştı sanki.Bir şey mi dedin Luhan'a yoksa.

Ben : Evet yani hayir off sizi ilgilendirmez.Nerde olabilir onunla hemen konusmam lazım.

Lay : Çatıya çıkmıştir.

Sehun : Evet ne zaman canı sıkkın olsa çatı katina çıkar.

Hemen onlarin yanından koştum. Arkamdan Sehun Bir sey değil diye bağırdı. Hemen çatıya çıktım Luhan yere oturmuş orda duruyordu . Yanına oturdum.Yanina oturduğumu görünce hemen ayağa kalktı ve bende kalkıp onu kolundan tuttum.

Ben : Lu böyle davranma.

Luhan : Nasıl davranmiyim Jae o kadar utanç verici bir durum ki. dedi ve elilyle yüzünü kapattı. Ellerini yüzünden cektim.

Ben : Böyle daha güzelsin.  dedim ve gülümsedim.Luhan da bana gülümsedi.

Ben : Bak bu senin hatan değil tamam mi ben sadece..ben sadece kimseye aşık olamam.

Luhan : Ne diyorsun Jae nasıl kimseye aşık olamazsın.

Ben : Olamam işte işleri zorlastirma.

Luhan hızlıca bana sarıldı.

Luhan : İşleri zorlastirmayi severim. dedi ve beni geri çektiğinde yanagima bir öpücük kondurup hemen ordan kaçtı. Aishh şapşal ne yapiyordu bu.Ben bunları hep onun iyiliği için yatiyordum . Eğer ona bir zarar verirsem hayatim boyunca kendimi affetmezdim.Hemen sınıfa girdim.Dersimiz boştu (valla hacı bu ne güzel okul ya dersler hep boş. Bizde mal mal hocalara dinleyelim :) Sınıfa bir kız geldi ve eliyle Luhan'a gel diye işaret yaptı. Luhan hemen kalkıp kızın yanına gitti.Ikiside sınıftan uzaklastilar.Bende hemen onlarin arkalaeindan caktirmadan onları dinledim.(Kızı tanimadigi için X diye bahsedicem)

X : Luhan bebeğim nasılsın.

Ne bebeğim mi bu kız ne sacmalıyordu böyle.

Luhan : Ne istiyorsun gene ya.

X : Kırıyorsun beni aşkım ama.

Luhan : Yeter ama ya ben seni sevmiyorum.Bunu o küçük beynine sok.

X : Hayır hayatim sen beni seviyorsun.Sadece daha bunu kabullenemedin. dedi kiz ve Luhan'in elini tuttu ve kalbine doğru götürdü. X : Bak ne kadar hızlı atiyor.Kalbim senin için atiyor Lu. dedi ama Luhan sinirle elini kizdan ittirdi.

Luhan : Bırak artık benim peşimi.Artik benim sevdigim biri var yeter ya seni görmesini istemiyorum.Kaybol ! dedi Luhan bağırdı ama kız ona daha fazla yaklaştı .Luhan'i dudaklarindan öpmeye başladı. Hemen saklandığım yerden firlayip kızın sacini tuttugum gibi onu yere ittim. Luhan şaşkın gözlerle bana bakiyordu.

Ben : Neee seni öpmesine izin mi verseydim.

Luhan : Beni kıskandın mı yoksa .dedi ve siritti.

Ben : Off saçmalama hadi yürü. dedim ve kolundan tuttugum gibi onunla bahçeye çıktık.

Ben : Nasil onun seni opmesine izin verirsin.

Luhan : Yani şimdi kiskanmadin ha öyle mi çünkü bana kiskanmissin gibi geldi.

Ben : Her neyse Luhan ben gidiyorum. dedim ve arkami döndüğüm gibi yürümeye başladım ama Luhan beni tutup kendine çevirdi ve yanagima bir öpücük kondurup kaçtı.

Ben : Yaaa bu iş burda bitmez ama. diye arkasindan bağırdım.

Arkadaşlar hikayem nasıl yani begeniyor musunuz. İnşallah beğenmissinizdir ve lütfen yorum ve votelemeyi unutmayı herkese bol Exo'lu günler =)

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin