Arkadaşlar ufak bir karisiklik olmuş 15. ve 14. bölümler arasında şimdi düzelttim. Çok çok çok özür dilerim =((
Kumlarda oturuyor bir yandanda denizi izliyordum.Birden yan tarafıma birisi oturdu.Yani tam yanim değildi ama genede yakindik.Kim olsa beğenirsiniz tabiside Luhii.Ben ona baktim ama o bana bakmadı bile. En sonunda sessizliği ben bozdum daha fazla dayanamiyordum çünkü.
Ben : Luhan ben...ben . sesim ağlamaklı çıkıyordu. Luhan bana baktı. Cesaretimi topladim ve konuşmaya devam ettim.
Ben : Ben sensiz yapamıyorum. dedim ve ağlamaya basladim. Luhan bana sarıldı hemen.
Luhan : Bende sensiz yapamıyorum. Seni çok özledim.
Ben : Bende sen Lu.
Geri çekildi ve gözyaşlarimi sildi. Iki eliyle başımı tuttu.
Luhan : Bir daha seni asla bırakmıyıcam. Ister beni sev ister sevme umrumda bile deği-
Lafını bitirmesine izin vermeden dudaklarimi onunkilerle birleştirdim.Luhan biraz şaşırmıştı ama gözlerini kapatti ve bana karşılık verdi.Ellerini belime koydu ve bendi elimi onun boynuna doladim.Bir süre opustukten sonra ayrildik. Luhan'a sarıldım.
Ben : Luhan seni seviyorum.
Luhan : Bende seni seviyorum Jae. Seni aslağa bırakmayacağım.
Geri çekildiğimde bana siritiyordu.
Ben : Yaa niye siritiyorsun.
Luhan : Şimdi sen beni öptün dimi.Yani sen kendi isteğinle öptün. dedi hala siritiyordu.
Ben : Aishh seni öptügume pişman etme.
Luhan : Aigoo benim Jae'm ne kadar tatliymis. dedi ve elleriyle yanağımı sıktı. Ayağa kalktık beni evime bıraktı. Koşarak kendimi yatağıma attım. Onu öptüm. Ben yaptim onu ben öptüm aishh.Yalniz çok güzel öpüsuyordu.Ya ona zarar verirsem off deliricem.Tamam sakin ol Jae bunu yapabilirsin.Luhan'a hiç bir şey olmayacak.Ona zarar vermiyicem diye düşünürken yatmışım.
Sabah okula gittim.Luhan eski yerine yani benim yanıma dönmüştü.Ona gülümseyerek.
Ben : Günaydın.
Luhan : Günaydın aşkım. dedi ve beni yanagimdan öptü.
Luhan : Bugün çıkışta sahile gidelim mi yürürüz biraz.
Ben : Tamam o zaman gideriz.
Okul çıkışı Luhan'la sahile gittik.Yan yana yürüyorduk birden Luhan elimi tuttu (Hani şu sevgililerin yaptığı gibi parmaklarini birbirinin içine geçirmesi)
O an kalbim o kadar hızlı attı ki ölebilirdim.Luhan'in da kalbinin benim kadar hızlı attığını duyabiliyordum.Sahilde yürürken bir kafe gördük ve hemen oturduk.Luhan bana bir çilekli milkshake aldı ve kendisinede aldı. Milksahe i içerken onu izliyordum. O kadar tatliydi ki ayyy yerim yaa.Luhan benim ona baktığımı anladığınıda.
Luhan : Yaa beni yiyicekmis gibi bakma.
Ben : Aigoo yerim ben seni.
Iceceklerimizi bitirdik Luhan beni evime bıraktı.
Ben : Sende gelsene içeri.
Luhan : Annen evde mi.Rahatsiz etmeyeyim.
Ben : Off saçmalama. Ayrıca annemde evde yok.
Luhan : Daha iyi. dedi ve siritti. Hemen ne demek istediğini anlayinca elimdeki çantayi kafasına geçirdim.
Ben : Sapik.
Luhan : Ben miyim sapık. Milksahe içerken hep beni izledin.Kim bilir aklindan neler geçti. dedi gülerek.
Ben : Ne geçicek be off hadi gir içeri. dedim ve kolundan tutarak eve soktum onu.Odama girdik ve ikimizde yatağıma oturduk. Ben yere bakiyordum o ise tavana bakiyordu.Ne yapicaktim şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...