Sabah okula gidince Luhan yoktu . Hemen Mi'nin yanına gittim.
Ben : Günaydın kanki.
Mi : Günaydın canım.
Ben : Mi Luhan'i gördün mü. Geldi mi okula.
Mi : Evet geldi onu en son bahçede gördüm ama bilmiyorum.
Ben : Tamam saol. dedim ve sınıftan çıktım (Kıza bak ya hiç derse girmio resmen. Biz girmesek hocalar bizi bir güzel söverler. )Mi'nin dediği gibi bahçeye çıktım.Luhan yoktu.Biraz daha etrafa baktım. Daha sonra basketbol sahasinin ordan bir şey dikkatimi çekti. Bir şey degil aslında bizim çocuklar ve ah işte orda Luhan.Gidip onları izlemeye başladım. Bir banka oturup Luhan'in basketbol oynayisini izledim.Tanrim çok seksiydi.O kadar iyi onyunyordu ki arada kalkıp ona Luhan Luhan Luhan diye tezahürat yapıyordum. O da benim onu izlediğimi görünce bana gulumsuyordu ve bana el salliyordu. Onu daha önce bu kadar erkeksi görmemiştim. Yani daha önce tatli sevimli halini görmüştüm ama şu an beni böyle deldi geçti. Oyunları bitince cocuklar yanima geldi.Yan tarafta duran havlulari tek tek onlara verdim.En son havluyu Luhan'a verdim.
Luhan : Nasıl güzel oynuyor muyum basketbolu. dedi kendini begenmiş bir tavırla.
Ben : Aishh kahretsin ki çok iyi oynuyorsun. dedim gülerek. Dudagima minik bir öpücük kondurdu.
Çocuklar hep bir ağızdan : Siz çıkıyor musunuz? ? diye sordular şaşkın gözlerle.
Ben : Aishh Lu onlara söylemedin mi.
Luhan : Aaa evet unutmuşum söylemeyi. dedi ve elimi tutarak.
Luhan : Biz çıkıyoruz.
Chanyeol : Tebrik ederiz.
Baekhyun : Evet tabrik ederiz. ve böylece hepsi tebrik etmeye başladı.
Bugün böyle geçmişti yarın allahtan hafta sonuydu böylece Luhan'la daha fazla vakit gecirebilecektim.
Ertesi gün kahvaltimi yaptim. Luhan bana hiç mesaj atmamis yada aramamisti.Neyse daha sonra arar diye düşündüm ve televizyon izlemeye başladım. Saat 1 olunca Luhan dan mesaj geldi. Aşkım bugün hava çok sıcak. Hadi denize yüzmeye gidelim.Ne dersin ? diyordu.Ayy aşkım benim aklımı okuyor ha. Aklımı okuyorsun aşkım.Ne zaman gideriz ona göre hazırlanıyım dedim Hemen hazirlanmaya başla. Ben seni almaya gelirim birazdan. Hemen odama çıktım ve üstüme bikinimi giydim.En sevdiğim bikinimdi.Beyazli siyahli olani giydim ve altima bir şort giyerek üstüme şal tarzı bir hırka giydim.Gunes gözlüğümu taktim ve Luhan'i beklemeye başladım. Çok geçmeden Luhan geldi . Kapıyı açtım ve dışarı çıktık.
Luhan : Aigoo benim sevgilim ne kadar guzel olmuş.
Ben : Öyleyim tabi canisi. dedim ve arabayla sahile gittik.Kumsala oturdum ve havluyu serdim.Ustumdekileri çıkarttım ve oturdum Luhan da ayaktaydi yavaşça t-shirtünu çıkarttı. Ahh çok güzel bir vücudu vardi.Gozlerimi ona diktim ve t-shirtünu cikartisini izledim gülümseyerek.
Luhan : Ne o dik dik bakiyon bakayım.
Ben : Hiiçç. Çok konuşma da gel sirtima güneş kremi sür.
Luhan : Hemenn geliyorumm. dedi ve hemen arkama oturdu.Sirtimi ona verdim elindeki güneş kremini bana yavaşça sürdü. Yavaş yavaş sürüyordu ahh beni deli etmeye bayiliyor.Hemen arkama döndüm.
Ben : Beni deli etmeyi çok iyi biliyorsun .dedim ve dudaklarina yapıştım.Geri cekildim ve ayağa kalkarak Luhan'i da kaldirdim.Denize doğru koştum arkadan Luhan da beni yakalamaya çalıştı. Belime kadar suya girdim.Arkadan gelen Luhan'a su atiyordum o da bana su atiyordu.Boyle biraz oynadiktan sonra biraz yüzdük.Daha ileri gittik artik omzuma kadar suya girmiştim. Arkadan Luhan geldi ve bana sarıldı. Hemen ona döndüm.
Ben : Hiç bir firsati da boş birakmiyorsun haa.
Luhan beni öptü geri çekildiğinde.
Luhan : Birakmiyorum dimi. dedi ona güldüm. Biraz daha beraber yuzdukten sonra denizden çıktık ve eve gittik.Luhan da geldi.Annem yurt dışına çıkmıştı ve daha gelmiyicekti.Ben duş alıp çıktım.Havlu giyiyordum bu sirada Luhan da baska bir banyoda duş almıştı. Odamda saclari islak bir sekilde oturuyordu . Üstü ciplakti altında bir havlu vardı. Odaya girdim ve ıslak saclarini karistiran Luhan'a baktım. Luhan'a yaklastim. Ona güldüm ama o beni kolay bir hamleyle kucağına aldı.
Ben : Yaaa Lu- lafımı bitiremeden.Beni öpmeye başladı.Geri cekilince beni yatağa yatirdi ve üstüme çıktı. Dudaklarini dudaklarimdan ayirir ayirmaz.
Luhan : Annen gelmez dimi.
Ben : Gelmez merak etme . dedim gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...