Merhaba arkadaşlar yeni bölüm karşınızda. Bu sefer elimden geldiğince uzun yazmaya çalıştım. Yazım yanlışları varsa şimdiden çok özür dilerim. Neyse fazla konuştum gene ben herhalde. Hepinize iyi okumalar Sarangheyooo ♥ ♥ ♥
Sabah uyandığımda başımı kaldırdım ve Luhan'in uyuyan suratına baktım. Daha sonra sehpadaki saate baktım. Kahretsin saat 11 geç kaldık. Hemen Luhan'i uyandırmak için onu dürtmeye başladım.
Ben : Luhan uyan.Uyan şapşal geç kaldık derse !
Luhan : Hih ne.
Ben : Uyannn geç kaldık. Bir yandan yataktan kalkmış üstümü degistiriyordum.
Luhan : Nee siktir.
Ben : Off küfretme kalk giyin hadi.
Luhan : Tamam kalkıyorum.
Yataktan kalktı ve üstünü değiştirmeye başladı. Dikkatle ona baktım. Çok seksiydi gerçekten.Luhan bana bakti ve yüzüme bir yastık fırlattı.
Luhan : Yaa bana bakmada hazırlan.
Ben : Ne hıhh tamam .
Kahvaltı etmeden hemen evden çıktık.Arabayla üniversiteye geldik.Derslerimiz Luhan'la aynı değildi o yüzden ayrılmak zorunda kaldık maalesef :( Dersimiz bitince yakındaki bir pastahaneden bir kaç poğaça aldım ve Luhan'i aramaya başladım. Bahçede çocuklarla oturuyor bir yandan da konuşup gülüyordu. Yanlarına gittim ve elimdeki poğaçayi ona vererek yanına oturdum.
Luhan : Saol Jae. bana o her zamanki tatlı ve içimi ısıtan gülümsemesinden yollamistı.Ahh biri beni öldürsun. Şu an tek düşündüğüm şey dudaklariydi çünkü. Luhan poğaçasını yerken ağzının kenarında susam kaldı. (Hani şu üstünde susamlar olan poğaçalardan) Ona gülerek elimle susamı aldım ve ağzıma attım. Çocuklar hafiften öksürmeye başladılar.
Chanyeol : Ee biz gidelim o zaman. deyip yanımızdan ayrıldılar.
Luhan'in poğaçasini yemesini izledim.Ayy çok tatliydi. Koca bir bebek gibi yiyordu poğaçayi. Istemsizce kikirdadim.
Luhan : Yaa komik miyim ?
Ben : Evet çok komiksin.
Ikimizde gülmeye başladık. Bugünde böyle geçti. Eve gelip kendimi yatağıma atınca düşündüm Yarın Luhimin doğum günü. Acaba ona ne sürprizi yapsam.Bu düşüncelerle Baekhyun'a mesaj attım. Sonuçta aynı evde kalıyorlardı.
Ben : Baek yarın Luhan'in doğum günü yaa nasıl kutlayacaz
Baekhyun : Off bende bilmiyorum. Ona sürpriz yapalım bence ama nasıl ?
Ben : Şey yapmak doğum gününü unutmusuz gibi yapalım sonra onu bir kafeye götürelim isiklar falan kapalı olsun.Luhan gelinecede isiklari açar SÜRPRİZ diye bagiririz nasıl olur?
Baekyun : Tamam o zaman ben yarin unutmuş gibi yapicam ve bir kafeye bakmak lazım ama yarin dersim var nasil olacak.
Ben: Benim yarin dersim yok .O zaman ben kafeyi hallediyim.Orayı süslenmesini falan ayarlayayim sende dersin bitince bana yardima gel ama Luhana sakin çaktırma.
Baekhyun :Tamam o zaman.
Sabah Leo ve Lexinin dersleri yoktu o yüzden onları uyandırmadan sessizce evden ciktim.Üniversitenin bahçesinde bizim çocukları ve Mi yi gördüm. Hemen yanlarına gidip gunaydin dedim.
Ben: Mi Bask biraz gelir misiniz ?
Mi :Ne oldu
Ben: Bir şey yok gelin hadii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...