2.Sezon Bölüm 17

969 45 4
                                    

Evet arkadaşlar gün geçtikçe okuma sayısı artıyor yani ben bu hikayeyi yazarken hiç 6k olabileceğini düşünmemiştim ama böyle olduğu için çok mutluyum hepinize teşekkür ederim :)) Bu bölümün yarısını Luhan'in ağzından okuyacaksiniz bakalım babacığın hisleri neler :))

Luhan'in ağzından

Jae'nin midesi bulandigi için hemen tuvalete koştu. Bende arkasindan koştum. Lanet kapıyı kilitlemiş.Ona bağırdım kapıyı açması için ama açmadı.Off ne oluyordu benim sevgilime böyle. Yediği bir sey mi dokundu ne.Tam kapıyı açmak için geldiğini duyduğum sırada küt diye bir ses geldi.Ben bagiriyordum.

Ben : JAE...IYI MISIN...JAE...SESIN NIYE CIKMIYOR.

En sonunda kapıyı kırdım. Jae bayilmisti.Hemen onu kucağıma alıp koşarak arabama bindirdim.Baek ve Mi de pesimden geldiler.Acil bir hasteneye getirdik onu.Bir odaya yatirdik ve uyanmasini bekledik.Bir yandan elini tutuyor diğer yandan içimden dua ediyordum. Tanrım onu benden alamazsın.Daha yeni kavuştuk onu benden alma lütfen. Ben onu çok seviyorum lütfen onu benden alma. diye sayiklanirken Jae'nin gözlerini açtığını fark ettim.Ohh şükür bir şey olmadı. Ona neler olduğunu anlattım. Daha sonra Mi ve Baek geldi. Sonra doktor geldi.Doktorun ufaklık demesiyle ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim.Jae de aynı durumda olucak ki dondu kaldi.Benim sevgilim 2 haftalık hamile mi şimdi. Babamı olacaktım ben.Inanmiyorum. Jae'ye sarilarak mutluluğumuzu paylaştık. Sevinçten ağlıyordu. Ikimizden bir bebeğimiz olucakti. Baba olucaktım. Çıkış işlemlerini yaptirmak için odadan çıktım . Baekhyun da pesimden geldi.Ona dönerek sarildim.

Ben : Baba olucam Baek.

Baekhyun : Evet dostum baba olucaksın.

Ben : Bunu yapabilicek miyim sence.Iyi bir baba olabilecek miyim.Ya Jae'ye bir zarar gelirse bebeğimize bir şey olursa ne yaparim ben.

Baekhyun : Dostum sakin ol.Sen şu ana kadar tanıdığım en iyi baba olucaksın tamam mı ?

Ben : Evet iyi bir baba olucam bunu yapabilirim.

Hyun - Jae'nin ağzından

Üstümü değiştirdim. Luhan ve Baek yanımıza geldi.Tam cikicakken doktor tekrar geldi.

Doktor : Hamilelik sırasında dikkat etmeniz gereken bir kaç şey var. İlk olarak bol bol su için. Kesinlikle ağır şeyler kaldirmayın.12 haftayı doldurana kadar süt içmeyin bu mide bulantısına sebep olur.12 haftayı doldurdurduktan sonra bebeğin gelişimi için süt için. Akşam yürüyüşü yapmanız bebek ve sizin için sağlıklı olur. Her ay kontrole gelmeniz gerekiyor.

Ben : Peki.

Eve geldiğimizde Luhan'in yardımıyla odama çıktım. Beni yatağıma yatirdi.

Luhan : Aşkım sen burda kal ben sana yemek hazirliyicam.Mi de yanına gelsin yalnız kalma.

Ben : Tamam aşkım.

Bir kaç dakika sonra Mi yanıma geldi ve yatağa uzandı.

Ben : Bundan sonra nasıl olucak Mi.Anne olmaya hazır mıyım bilmiyorum. Bunu yapabilir miyim?

Mi : Tatlım sen her şeyi yapabilirsin anladın mı. Çok iyi bir anne olucaksın buna hiç şüphem yok. Ayrıca burda teyzesi var beraber bakıcaz ona.

Ben : Iyi ki varsın Mi :)

Biz Mi ile bunları konuşurken içeri Luhan girdi.Elinde bir tepsi yemekle beraber yanıma oturdu.

Mi : Ben sizi baş başa bırakıyım o zaman.  dedi ve odadan çıktı.

Luhan : Nasıl hissediyorsun kendini bebeğim.

Ben : Iyiyim aşkım. Biraz daha iyi oldum gibi.

Luhan : Tamam hadi aç ağzını bakayım.

Luhan bana hazırladığı yemekleri yedirmeye başladı. Yemekleri yedikten sonra .

Luhan : Hadi kalk.

Ben : Nereye kalkıyım.

Luhan : Doktorun ne dediğini duydun birtanem artık yemeklerden sonra yürüyüş yapıcaz.

Ben : Yaa yürümesek olmaz mı.  dedim dudak buzerek.

Luhan : Bana o sevimliliğin sokmez tatlım.Senin ve bebeğimizin sağlığı için yürüyüş yapmamız lazım.

Ben : Off tamam bekle bari üstüme bir şeyler giyim.

Luhan : Dışarısı serin olabilir ona göre giyin.

Ben : Off Luhi tamam hadi in aşağı ve beni bekle.

Luhan aşağı indi.Bende üstüme rahat bir body ve eşofman giydim . Üstüme de  bir kapsonlu hırka aldım. Luhan'la beraber sahile indik ve ele ele tutusarak yürümeye başladık.

Ben : Luhi.

Luhan : Efendim aşkım

Ben : Bu bebeği istiyorsun dimi. dedim ve durdum.Luhan da benimle beraber durdu ve bana döndü. Benimse gözümden bir damla yaş akmıştı.

Luhan : Sacmalama Jae tabikide istiyorum. Senden ve benden bir bebeğimiz olucak. Bu çok güzel bir şey.

Ben : Öyle mi ?

Luhan : Aşkım tabikide öyle bir şey. Küçücük sevimli bir bebeğimiz olucak.Burnu sana benziyicek gözleri bana.Cok şirin olucak. dedi ve göz yaşlarımi sildi.

Ben : Ben...ben sadece bunu kaldırabilir miyim bilmiyorum. Bir anne olmayı.Ya ona bakamazsam.

Luhan : Ona beraber bakıcaz tatlım. Sen ve ben tamam mı.

Ben : Tamam.  dedim ve Luhan'a sarıldım. Luhan kulağıma fısıldadı.

Luhan : Seni ve bebeğimizi çok seviyorum.

Ben : Bizde seni çok seviyoruz.

Tekrardan yürümeye başladık.Hava biraz soğumaya başlayınca eve geri döndük.

Mutlu aile tablosu çok sevimliler yav. Yazdıkça kendimi kaptiriyorum. Neyse yorum ve votelerinizi bekliyorum sevgili okuyucularım Sarangheyooo ♥ ♥ ♥

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin