2. Sezon Bölüm 20

809 42 6
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm yazdım size ama açıkçası bundan sonraki bölümlerde yazacak konu bulamıyorum o yüzden biraz gecikebilir hepinizden şimdiden özur dilerim. Eğer aklınıza güzel bir fikir gelirse hikayeyi devam ettirmek için mesaj atmanız yeterli. Hikayemiz yakında final olabilir belki bu şimdilik bir düşünce benim için yani kesin bir şey soyleyemiyorum şimdiden. Bu arada yeni hikayem Senden Nefret Ediyorumada bakarsanız çok mutlu olurum. Sarangheyooo ♥ ♥ ♥

1 ay sonra

2 aylık hamileydim ve artık karnım belirginleşmeye başlamıştı. Bugün Mi'lerde kalıcaktım.Yanima giyicek kıyafetlerimi alıp aşağı indim.Mi beni kapıda bekliyordu.

Mi : Hazırsan hadi gidelim.

Ben : Hazırım canım hadi gidelim.

Mi'nin arabasına bindik. Etraf karanlıktı.Birden araba bozuldu ve durduk.

Mi : Haydaa ne oldu bu arabaya.

Ben : Off Mi arabanın bakımını yaptırmadın mı yoksa.

Mi : Oppss unutmuşum.

Ben : Salak .Çıkalım bari yürüyelim.Sizin ev buralarda miydi ya.Sanki buralar farklı gibi.

Mi : Yoyo hava karanlık ya sana öyle gelmiştir.

Ben : Herhalde.

Arabadan çıktık ve yürümeye başladık. Burası çok karanlıktı.Mi arkamda yürüyordu.Bir anda arkamı dönünce Mi'yi bulamadım.

Ben : MI NERDESIN MII

Mi den ses gelmeyince panikledim.Tamam sakin olmam lazım ilerlemeliyim burasi çok issiz bir yerdi.Tabelada Biraz daha ilerle aşkım yaziyordu.Ilerdeki tabelada ise Gülleri takip et bebeğim .Gül mu ne gülleri .Bir anda yerdeki gülleri fark ettim ve takip etmeye başladım. Burası bir sahile çıkıyordu. Ama çok karanlikti bir anda ışıklar açıldı.Gozlerim kamaştığı için bir anda gözlerimi kapattım. Açtığımda karşımda Luhan'i gördüm. Yerler komple güllerle kaplıydı.Tam o sırada arkadan bir gemi geçti ve geminin üstünde bir yazı yazıyordu.Dikkatli bakınca Sizi seviyorum ASKLARIM yaziyordu.Ben şaşkınlıkla gemiye bakarken Luhan'in bana yaklaştığını gördüm. Önüme geldi ve diz üstüne çöktü. Elini cebine attı ve kırmızı bir kutu çıkardı. Ben şaşkınca ona bakıyordum. Ama ne olduğunu anlayınca elimle ağzımı kapattım ve gözümden akan yaşlara engel olamadım. Luhan kutuyu açtı içinden bir tek taş çıktı.

Luhan : Benimle evlenir misin aşkım ?

Ben : EVET EVET EVET .diye bağırınca Luhan ayağa kalktı ve bana sarilarak beni döndürdü.Beni bırakınca hiç vakit kaybetmeden dudaklarimi onunkilerle birleştirdim.Luhan yüzüğü parmağıma geçirdiği anda havaifiseklerin gokyuzunde patladığını gördüm. Ben şaşkınlıkla havaifiseklere bakıyordum ama Luhan beni izliyordu. Baekhyun Mi ve diğerleri geldiler yanımıza.Nerden çıktılar bunlar yahu.Neyse bizi tebrik ettikten sonra sahil boyu yürüdük. Luhan ve ben ortadan yürüyorduk. Mi ve Baek de önden gidiyorlardi.Gec olunca Luhan'la eve geldik ve beraber yattık.Sabah uyninca Luhan yatağıma kahvaltı getirmişti. Tepside bir tane kırmızı Gül vardı.

Luhan : Günaydın aşklarım.

Ben : Günaydın babası.

Luhan yanıma oturdu ve tepsiyi kucağıma koydu. Bende elimi karnima götürdüm bebegimle konuştum.

Ben : Bak bebişim babacık bize kahvaltı hazirlamıs.

Luhan : Evet bebeğim bak size kahvaltı hazirladim.Annesi hadi yede bebeğim aç kalmasın.

Ben : Sen beni düşünme zaten .

Luhan : Olur mu aşkım hiç yahu sen benim her şeyimsin.

Ben : Hah şöyle adam ol bakalım.

Luhan : Hahaa aşkım ya. Bebeğim bu arada ne zaman düğünü yapalım.

Ben : Aşkım ben şimdi hamileyim diye gelinliğe sıgamam.

Luhan : O zaman bebişimiz doğduktan sonra yapalım düğünümüzü.

Ben : Bencede . dedim ve kahvaltimi etmeye başladım.

2 ay sonra

4 aylık hamileydim ve yarın bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek için Luhan'la doktora gidecektik. Ayy çok heyecanlıydım.Acaba kız mi olucak yoksa erkek mi acayip merak ediyordum. Hemen yatıp bir an önce yarın olması için odama çıktım. Luhan da benle beraber çıktı.Hemen pijamalarımı giydim ve Luhan'la beraber yattık. Rüyamda anne rahminde cenin pozisyonunda bir bebek gördüm. Birden bebeğin gözleri açıldı ve kırmızı parladı. Aniden gözlerimi açıp fırladım. Luhan da benle beraber kalkti.

Luhan : Aşkım ne oldu saat sabahın 4'u daha. dedi uykulu bir sesle bir yandan da gözlerini ovuşturuyordu.

Ben : Bir rüya gördüm Luhi çok gerçekci bir rüyaydi.

Luhan : Ne gördün aşkım.

Ben : Galiba bebeğimizi gördüm.

Luhan : Tabi annesin ya ondandir.

Ben : Herhalde.

Luhan : Hadi gel buraya yatalim.

Kollariyla beni sardı ve ona sarılarak uyudum.

Doktora gittigimde çok heyecanlıydım. Doktor göbeğime soğuk bir sıvı sürünce bir anda irkildem.Daha sonra ultrasonda bebegimi görünce gülümsedim.Luhan elimi tutuyordu.

Ben : Bak Luhi bu bizim bebeğimiz.

Luhan : Evet aşkım. Ee doktor cinsiyeti ne.

Doktor : Hmm bebeğiniz......

Dam dam dam ( gerilim müziği ) acaba bebeğin cinsiyeti ne. Meraktan çatlayın nihahahaa ;)))

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin