Bölüm 27

1.1K 50 0
                                    

Evet arkadaşlar yb karşınızda =))) Sezon finaline 2 Bölüm kaldı heyecanlı mısınız valla ben çok heyecanlıyım.Cok super bir final yazdım sizin için. Bol Exo'lu günler =)

Sabah uyaninca Luhan'a aldığım hediyeyi verdim.

Luhan : Aşkım ne kadar tatli bunlar . Bugün bu t shirtleri giyip sinemaya gidelim mi ?

Ben : Olur aşkım.

T shirtlerimizi giydik ve sinemaya gittik.Luhan bize çift koltuğu almıştı.Bana sarilarak koltuklara oturduk.Film başladı ben filme bakyiyirdum ama Luhan gözlerini dikmis bana bakıyordu. Ona döndüm.

Ben : Yaa Luhi filmi izle. dedim kisik sesle ve elimle kafasını filme çevirdim.

Luhan : Off aşkım ama bütün konsantrasyonumu bozuyorsun. Senin yüzünden filmi izleyemiyorum.

Ben : Ben ne yaptım yahuu.

Luhan : Ee bu kadar güzel olunca benim sevgilim ister istemez sürekli sana bakıyorum.

Ben : Off Luhan iyi konsantrasyonun bozulsun o zaman .dedim ve filmi izlemeye devam ettim.

Film bitince sahile gittik ve bisiklete bindik.Hani şu çiftlerin bindiği iki kişilik olan bisikletlere bindik.Gun bitince Luhan beni evime bıraktı.

Ben : Bugün çok eğlendim Luhi. dedim ve ona yaklasarak dudaklarina küçük ve masum bir öpücük kondurdum.

Luhan : Bende çok eğlendim prenses bende.

1 Ay sonra

Luhan'la 2 aydır çıkıyoruz. Hayatımda geçirdiğim en güzel 2 aydı. Arada annem eve gelmeyince Luhan'la beraber yatıyorduk. Sabah onun uyanışını izlemek çok güzeldi. Geçen kutlariz hafta okullar kapanmıştı. Bu sayede Luhan'la daha fazla görüşüyorduk. Geçen Luhi bana bir kızla karşılaştığını ve kızın bayağı iyi birisi olduğunu ve beni onunla tanıştırmak istediğini söyledi. Açıkçası biraz kiskanmistim .Bakalım şu Luhan'in bu kadar çok bahsettigi kız kimdi. Yarın onunla tanıştıricakti Luhan beni.

Ertesi gün Luhan bana mesaj attı ve Victoria ile beni beklediklerini söyledi.Bir kafede beni bekliyorlarmis. Evet kız Amerika'dan gelmiş o yüzden adı Victoria. Kafeye gittiğimde Luhan'in yanında bir kız vardı. O kız ne yapıyor öyle. Benim Luhime masaj mi yapıyor o kız. Kahretsin Luhan nasıl izin veriyorsun yaa cidden salaksin.Kiz Luhan'in ağzına düşecek resmen yaa. Şuna bak hele birde gülüyorlar.Yeter artık şunları ayırmam lazım daha fazla katlanamiyorum. Hemen yanlarına gittim.Victoria beni görünce yerine geçip oturdu. Bende yerime otururken Luhan'in dudagina bir öpücük kondurdum ve yerime oturdum.

Ben : Günaydın aşkım.

Luhan : Günaydın bebeğim. Bu Victoria .

Victoria : Tanistigimiza memnun oldum. dedi ve eliyle benim elimi sıktım bende aynı anda.

Ben : Bende memnun oldum. dedim isteksizce ve yapmacık bir şekilde gulumsedim.

Konuşurken arada Victoria Luhan'a yavşıyomuydu ne .Ahh küçük sürtük benim olanla flört ediyor resmen . Aishh kafasını kopartmamak için kendimi zor tutuyorum. Biraz daha konuştuktan sonra Victoria'nin telefonu çaldı ve gitmek zorunda kaldı. Aaa çok üzüldüm !! dedim ona ama içimden sevinç çığlıkları atiyordum resmen .Victoria gitti.

Luhan : Nasıl iyi bir kız dimi.

Ben : Sorma ne iyi kız. dedim alaycı bir ifadeyle.

Luhan : Ne oldu .

Ben : Ne mi oldu kız resmen senin içine dusucekti.

Luhan : Sacmalama bebeğim.

Ben : Öyle Lu sen anlamıyorsun ama ben anlıyorum.

Luhan : Öyle olsa bile ben sana aşığım ona değil. dedi ve bana siritti bende onu yanagindan öptüm.

Ben : Öyle olsa iyi olur.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin