Merhaba arkadaşlar sonunda bir bölüm yazdım. Aklıma biraz fikirler geliyor ama bana fikir konusunda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Merak ettiğiniz gibi bebeğin cinsiyeti bu bölümde belli olucak. İleriki bölümler gene böyle geç gelebilir ama elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Bu arada yeni yazdığım Senden Nedret Ediyorumada bakarsanız çok mutlu olurum. Neyse ben sizi daha fazla merakta tutmayayim iyi okumalar Sarangheyooo ♥ ♥ ♥
Doktor : Tebrikler bir kızınız olucak.
Ben : K..kız mı ? dediğimde sevinçten ağlıyordum. Luhan'a dönüp baktım.
Ben : Kızımız olucak Luhi.
Luhan : Evet bebeğim bir kızımız olucak.
Ben : Sağlığı nasıl.
Doktor : Bebeğinizin durumu şimdilik gayet iyi gözüküyor. Her gün mutlaka bir bardak süt için. Ve bol bol meyve yiyin.
Ben : Tamam.
Doktordan çıktık. Luhan arabayı kullanıyordu.
Ben : Nereye gidiyoruz Luhi.
Luhan : Sürpriz.
Arabadan indik. Burası bir mağazaydi.Luhan elimden tutarak bana yardım etti.Magazadan içeri girdik . Luhan'in bana gösterdiği şeyle gözüm doldu.
Luhan : İşte bu kızımızın beşiği annesi . Kız mi erkek mi bilemedigim için hemen almak istemedim.Simdi bildigimize göre alabiliriz.Nasil beğendin mi ?
Ben : Bayildim bu...bu çok güzel.
Luhan : Tamam o zaman bunu alıyoruz.
2 ay sonra
Bebişim artık 6 aylık olmuştu. Luhan'la ayrı bir eve çıkmıştık bu sürede. Sadece ben o ve bebeğimizin olduğu bir ev olacaktı. Kızımız için bir oda yaptırdık.Her yer pembelerle doluydu.Cok güzel olucaktı. Luhan'la beraber salona geçtik.
Ben : Ahhh !!! diye bağırdım.
Luhan : Aman tanrım ! Iyi misin ? Suyun mu geldi ? Hasteneye gidelim mi ? Ben hemen arabayı hazırlıyorum.
Ben : Luhi sakin ol.Ben iyiyim oturur musun ?
Luhan : Emin misin ?
Ben : Evet sadece bebeğimiz çok güzel tekmeler atıyor annesinin karnına.
Luhan : Ayy öyle mi .Babasida burdaymış benim kızımın. dedi eliyle karnıma götürerek.
Luhan : Babası kızına çok güzel hediyeler alacak dimi annesi.
Ben : Hıhı. Sen zaten bu aralar çok boşladın beni sürekli kızımda kızım hiç anneyi düşünen yok ama.
Luhan : Yapma bebeğim ben seni çok seviyorum biliyorsun bunu.
Ben : Biliyorum ama son günlerde bana hiç yakınlık göstermiyorsun tamam anladık o şeyi yapamayız bebeğimiz icin riskli olur ama bir haftadır düzgünce beni öpmüyorsun bile. Hep kızınla ilgileniryorsun hiç benimle ilgilenmiyorsun.
Luhan : Kızımızı kıskandın mı yoksa ?
Ben : Sen böyle yapınca kıskanmamak mümkün değil.
Luhan : Hayatım ben seni çok seviyorum nasıl karnındaki bebeğimizi kıskanırsın ikinizinde yeri bende ayrı.
Ben : Ama bu beni bir haftadır öpmediğin gerçeğini değiştirmez.
Luhan : Şu bir haftadır birazcık hastaydım sana da bulaşmasın diye seni öpmedim. Benim için ne kadar zordu biliyor musun seni öpememek.
Ahh Luhi beni delirtiyorsun böyle konuşarak. Lafını bitir bitirmez hemen dudaklarina yapıstım. Ne kadar özledim ben bu dudaklarin tadını senin haberin yok tabi. Sen hiç bilmiyorsun tabi dudaklarının tadını. Ama ben biliyorum ve bir hafta seni öpememek beni öldürdü. Elimi saçlarında yavaşça gezdirdim. Luhan'in inlediğini duyunca daha bir mutlu oldum. Evet ne var onu inletmek hoşuma gidiyor ne yapayım. Kontrolün benim elimde olması hoşuma gidiyor.
-
Ahh uyuyamıyorum ki ben. Saat kaç oldu acaba. 3.45 mi ?
Ben : Luhiii
Luhan : Hııı
Ben : Luhi uyan benim canım çilek çekti.
Luhan : Ne diyon Jae ya !
Ben : Ya diyorum ki canım çilek çekti. Kalk bana çilek al.
Luhan yatakta doğruldu ve bana 'ciddi misin sen' der gibi baktı.
Ben : Kızımızın canı çilek çekti babası hadi kalk da bize çilek al gel.
Luhan : Bebeğim bu saatte çileği nerden bulayım ben şimdi. Yat uyu sabah sana alırım.
Ben : Olmaz benim canım şimdi istiyor ama.
Luhan : Tamam. dedi ve istemeyerek yataktan kalktı.
1 saat sonra
Luhan : Jae kalk hadi.
Ben : Hııhh
Luhan : Kalk bebeğim. Istedin çilek bir saattir arıyorum sonunda buldum.
Ben : Tamam ama şimdi canım istemiyor daha sonra yerim.
Luhan : Ben bunu bulcam diye bir saat gezmedigim manav kalmadı ama.
Ben : Tamam aşkım gel biraz uyuyalim sonra yeriz beraber.
Luhan homurdanarak yanıma uzandı bende ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...