Selaaammm nasılsınız canım okuyucularım. Bundan sonraki bölümler biraz geç gelebilir yani artık her gün gelemeyecek daha düşünüyorum çünkü olayların nasıl gelisecegini. Neyse size iyi okumalara bu arada okuma sayımız gün geçtikçe artıyor ve ben acayip mutlu oluyorum bu duruma. Daha önce söylediğim gibi Senden Nefret Ediyorum adlı bir hikaye daha yazıyorum onun ilk bölümününüde bugün yayimlayacagim onada bir bakarsanız çok mutlu olurum. Sarangheyooo ♥ ♥ ♥
3 haftalık hamileyim artık. Bugün annem gelicekti ve daha hamile oldugumdan haberi yoktu. Off fena tirsiyorum.Sonucta Luhan'la evlilik dışı hamile kalmıştım inşallah annem beni anlar. Annemi Luhan'la beraber almak için havaalanına gittik.Arabayla kendide gelebilirdi ama ben kendim almak istedim onu.Havaalanından annemi aldık. İşte sarıldık seni çok özledimler falan.Eve gelince Luhan elimi tuttu.
Annem : Bir sey mi soyleyeceksiniz çocuklar. dedi kaslarıni çatarak.
Ben : Anne şey bak kızma ama.
Annem : Söyle kızmayacağım.
Ben : Bak söz mü.
Annem : Kızım söyle bak yoksa kızarım.
Ben : Anne...ben hamileyim.
Annem : Nee ! resmen bağırdı
Ben : Evet doğru duydun 3 haftalık hamileyim.
Annem : Tamam sakin olmalıyım.Ne nasıl hamilesin yaa !
Ben : İşte hamileyim anne.
Annem : Tamam hamilesin ne güzel.
Ben : Sevinmedin mi ?
Annem : Sevinmez olur muyum hiçte biraz ani oldu bu daha 20 yaşındasın sonuçta. Neyse ne gel buraya. dedi ve bana sarıldı. Bende göz yaşlarıma engel olamadim.
Luhan : Ben gideyim o zaman sizin konuşacak şeyleriniz vardır.
Ben : Tamam aşkım.
Annemle oturup konuştuk.Benim hamile olmamla alakalı konuştuk.Bayagı konuştuktan sonra yoruldugum için yattım. Luhan'in yanımda olmaması kötüydü. Yatarken yan taraf boş ve soğuktu.Hep yanımda olmasını isterdim ama olamıyor.
1 hafta sonra
Artık bir aylık hamileydim.Annem bütün bir hafta boyunca evde benim yanimdaydi.Bu yüzden Luhimi çok az görebiliyordum.Okula da fazla gidemiyordum gittiğimde de onu göremiyordum.Lexi ve Leo ile görüşüyorduk ama Luhimi göremiyordum. Lanet olsun onu çok özledim. Beni alıp yürüyüşe çıkarmasını özledim. Onun kokusunu ve o tapilasi dudaklarini. Off Luhi nerdesin.Tamam bugün onlarda kalıcam.Anneme de şey hah Mi lerde kalıcam derim evet evet.
Ben : Anne ben bugün Mi'lerde kalıcam.
Annem : Tamam tatlım. Sizi seviyorum.
Ben : Bizde seni.
Evden çıktım araba kullanmak istemiyordum bu yüzden taksi ile gittim. Kapıyı Luhan açtı ve beni görünce hemen bana sarıldı.
Ben : Aşkım seni çok özledim niye artık beni görmeye gelmiyorsun.
Luhan : Aşkım biliyorsun bu hafta hep sınavlarım vardı. Bi de annen vardı ondan gelmedim . Bugün burda mı kalacaksın yoksa.
Ben : Tabikide burda kalıcam. Mi den öğrendim Baek de yokmuş.
Luhan : Evet. der demez dudaklarimi onun o tatlı dudaklarına bastırdım. Bir hafta boyunca tadamadığım o dudakları şimdi resmen sömürüyordum. Luhan geri çekildiğinde elinden tutup odasina doğru gittik ve onu yatağa attım. Bende onun üstüne çıktım ve boynunu öpmeye başladım.
Luhan : Hayatım yapamayız.
Ben : Sadece keyif al Luhi. dedim ve daha fazla konuşmaması için dudaklarına yapıştım.Geri cekilince elim t-shirtunun altina kaydi.
Luhan : Ya bebeğe bir şey olursa bu tehlikeli.
Ben : Aşkım doktora sordum hamileliğin son 6 haftasina kadar seks yapabiliriz.Bebeğe bir şey olmayacak. Sadece kendini bana bırak.
Üstüne oturdum erkekligini çok iyi hissedebiliyordum.Elimle yavaşça kemerini açtım ve pantolonunu çıkarttım o da bana yardım etti. Bende üstümdeki t-shirtten ve sorttan kurtuldum.Su an üzerimizde sadece ic çamaşırım ve sutyenimin onunsa sadece baksırı vardı. Elimi çıplak teninin üzerinde yavaşça gezdirdim. Luhan'in ağzından erkeksi bir inleme çıktı. Onu inlettim işte bu be :)) Elim erkekligine gelince baksırını çıkarttım. Luhan hemen pozisyonlarimizi değiştirdi. Şimdi ben alttaydim o üstte. Boynumu emerken ağzımdan bir inleme çıktı. Yavaşça sütyenimim kopçasını çıkarttı ve daha sonrada iç çamaşırımı.Ikimizde ciplaktik. Acıyı hissedince gözlerimi kapattim kafamı arkaya atarak yastıkları sıkmaya başladım. Aci yerine zevke birakmıştı.Simdi zevkle inliyordum.Icimde o sıcak hissi hissedince dudaklarimi onunkilere bastırdım.
Ben : Seni özlemişim Luhi.
Luhan : Bende seni bebeğim.
Wuhuuuu nasıl olmuş bir kaç yazım hatası olmuş olabilir onun için bian :( Telefondan yazıyorum çünkü. Dedigim gibi gelecek bölümler biraz geç gelebilir .Sabırla bekleyin çebal :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...