Evet arkadaşlar bayağı gecikti kusura bakmyaın sınav dönemi işte ne yaparsınız ?
Bu arada inşallah unutmamışsınızdır . Size kötü bir haberim var maalesef babam wireless'in şifresini değiştirdi yani artık telefondan wattpad'e giremiyorum.
Bilgisayara da girdikçe size bölüm yazıcağım. Neyse hadi size iyi okumalar Sarangheyooo <3
Luhan'in ağzından
Lanet olsun bebeğim...minik meleğim...canım kızım elimden kaydı gitti. Nasıl bu kadar kolay aldı onu elimizden. O orospu çocuğuna gününü göstericem. Bebeğimi elimden almak neymiş Dünya kaç bucakmış göstericem o lanet herife. O kadar sinirliyim ki elimden bir kaza çıkacaktı. Jae zaten yıkıldı. Onu sakinleştirmem gerekiyordu. Ona elimden geldiğince sıkı sarıldım. Doktorlar gelip ona sakinleştirici verdiler. Polisler gelip ifadelerimizi aldıktan sonra Jae'yide alıp çocuklarla beraber eve geldik. Aşkımı yatağına yatırdım ve aşağı salona indim. Kendimi koltuklardan birine attım. Ellerimle yüzümü kapatarak dirseklerimi bacaklarımın üstüne dayayarak sakinleşmeye çalıştım. Gözlerim yanıyordu. Çocuklar yanıma oturarak sırtımı sıvazlamaya çalıştılar. Ama biliyorlardı ki bu durumda ne yaparlarsa yapsınlar sakin olamayacaktım. Ellerimi yüzümden çekip gözlerimi sildim.
Ben : O şerefsizi geberticem. Doğduğuna pişman olucak piç kurusu.
Baekhyun : Ne yapıcaz peki.
Ben : Bebeğimi kurtaracaz.
Tam onlara planı anlatıyordum ki üst kattan kırılma sesleri gelmeye başladı. Hayır Jae kendine zarar veriyor olmasın. Bir hışımla yatak odamıza çıktım.
Jae'nin ağzından
Gözlerimi açtığımda yatak odamızda olduğumu fark ettim. Yatakta doğruldum ve elim ilk olarak karnıma gitti. Boştu işte bebeğim yoktu. Belki bu gördüklerim bir rüyaydi. Belki bebeğim şu anda yatağında yatıyor babası da başında onun ne kadar harika olduğunu düşünüyordu. Koşarak kızımın odasına girdim. Yoktu işte. Yoktu gitmişti elimden kayıp gitmişti. Odama geri döndüm ve yatağın kenarına oturdum. Hayatımda hiç ağlamadığım kadar çok ağlamaya başladım. Hıçkırıklarim boş odada yankılanıyordu. Neden ya neden bebeğimi aldı elimden. Sinirden odadaki her şeyi yere atmaya başladım. Yatağın üstündeki yastıkları çarşafları dağıtıyordum. Elime bir biblo alıp onu makyaj masamdaki aynaya attım. Bende cam parçalarının olduğu kısıma çöküp oturdum. Elime bir cam parçası alıp sıkmaya başladım. Kapı açılıp içeri Luhan girince yaşlı gözlerimle ona baktım. Daha sonra avcumdaki camı bırakıp ellerimle başımın iki yanını koyup başımı sağa sola sallamaya başladım. Luhan koşarak yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. Benden ayrıldıktan sonra avcumun içine baktı ve alnıma bir öpücük kondurdu.
Luhan : Lanet olsun sakın bir daha böyle bir şey yapmaya kalkma tamam mı? Senide kaybedemem.
Başımı onaylarcasına salladım ve buğulu gözlerle Luhan'a baktım. Luhan beni bir hastneye getirdi ve elime dikiş attılar.
*******
Eve geldiğimizde kendimi yatağıma attım. Çocuklar gitmişti. Luhan gelip yanıma uzandı.Ona dönerek cenin pozisyonu aldım. Tek eliyle yanağımı okşamaya ve dikkatle bana bakmaya başladı.
Ben : Ne yapacağız Lu ? Bebeğimizi nasıl geri alıcaz ? Ben bebeğimi istiyorum ben kızımı istiyorum Lu . dedim ve ağlamaya başladım.
Luhan : Sakin ol hayatım bebeğimizi geri alıcaz ben bir yolunu bulucam. Sen bana güven tamam mı ?
Ben : T...tamam.
Luhan: Hadi yat biraz çok yorgun olmalısın.
Ben : Beraber yatalım.
Luhan : Tamam güzelim gel bakalım şöyle. dedi ve beni yanına çekti. En aznıdan hala onun kokusuyla rahatlayabiliyordum.Bugün kötü geçmiş olabilir ama yarın bebeğimi o şerefsizin elinden kurtarmak için her yolu deneyeceğim.Hemde her şeyi.
******
Sabah uyandığımda Luhan yanımda yoktu.Telaşlanıp hemen aşağı indim.Mi bana kahvaltı hazırlıyordu.Benim geldiğimi görünce hemen bana sarıldı.
Mi: Tatlım iyi misin ? Çok korktum kendine bir şey yaptığını duyunca.
Ben : İyi değilim Mi. Kendimi çok kötü hissediyorum. deyip onun kollarında ağlamaya başladım.Mi ise beni teselli etmeye çalışıyordu ama o da bu durumda ne denileceğini bilmiyordu.
Mi : Bak ben eminim Luhan bebeğinizi kurtarmak için elinden geleni yapıcak. Tamam mı ?
Ben : O bir şey yapamaz ama ben yapabilirim.
Mi : Nasıl ? Aklından ne geçiyor Jae ?
Ben: Hatırlıyor musun Woo Bin beni kaçırdığı zaman ona kim yardım etmişti.
Mi : David.
Ben : Evet David Woo Bin'in adamıydı ama aslında babam için orda casusluk yapıyordu. Benimde yakın bir arkadaşımdı. Hala orda çalışıyorsa ondan yardım alabiliriz belki de.
Mi : Jae bu süper bir fikir.Peki David'e nasıl ulaşıcağız ?
Ben : Orası kolay.dedim ve elime telefonumu alıp babamın en güvendiği adamı aradım.
Ben : Alo Heim ben Jae.
Heim : Jae Hanım nasılsınız ? Uzun zaman oldu görüşmeyeli . Bir şey mi istemiştiniz efendim ?
Ben : Evet Heim bana David hakkında ufak bir bilgi gerekiyor.
Heim : Nasıl bir bilgi Jae Hanım.
Ben : Başta telefon numarası ve adresi. Ayrıca hala Woo Bin'in adamımı bana öğrenir misin ?
Heim: Peki efendim ben bunları öğrenip size mesaj atarım en kısa zamanda.
Ben : Teşşekkür ederim Heim. dedim ve telefonu kapattım.
Mi :Ee ne dedi ?
Ben : Öğrenip mesaj atıcakmış.
Mi : Tamam mesajımız gelene kadar bizde kahvaltı edelim.
Ben : Gerçekten hiç bir şey yemek istemiyorum lütfen.
Mi : Olmaz Jae kendi sağlığın için. Hem bak bebeğine kavuştuğun zaman annesinin sağlıksız olmasına üzülmez mi o .
Ben : Tamam.
Mi ile kahvaltı etmeye başladık o sırada telefonuma bir mesaj geldi.Hemen açıp mesajı okudum.
Heim: Jae Hanım David son bir aydır Seodaemun-gu Changcheon-dong 503-19 pansiyonunda kalıyormuş.Telefon numarası ********* .Ayrıca kendisi artık Woo Bin'in adamlarından değildir.
Hala Woo Bin'in adamı olmaması kötü oldu ama genede David bana yardım edeceğini düşünüyorum.
Mi : Mİ kalk hadi gidiyoruz.
Mi : Tamam ama Luhan'a haber vermemiz gerekmez mi ?
Ben : Haklısın ama onu şimdiden hevese sokmayacağım önce bir David'le konuşmam lazım.
Mi : Tamam canım hadi çıkalım.
Nasıl buldunuz bu bölümü ? Yorum ve votelerinizi istiyorum hepinizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...