2. Sezon Bölüm 16

946 53 9
                                    

Allahım Allahım 5.7k olmuşuz ayy yemin ederim mutluluktan ölucem ayy çok mutluyum. Hikayemi okuduğunuz  yorum yaptığınız ve votelediğiniz için çok teşekkür ederim. Gene çok konuştum sanırım neyse hepinize bol Exo'lu günler =) Sarangheyooo ♥ ♥ ♥

Öğle yemeği zamanı gelince hiç bir şey yiyemedim.Gene midem bulanıyordu çünkü. Luhan'a eve gidecegimi söyledim. Onlarında bir dersleri kalmış daha sonra bize gelicekler.Eve gittim ve ortalığı topladım. Kapı çalmıştı hemen açtım. Mi Baekhyun ve Luhim gelmişti. Hemen içeri gectiler ve koltuklara attılar kendilerini.Mi ile Baek ikili koktukta sarmas dolaş oturmaya başladılar.Bende patlamis misirlari alip yanlarına geldim.Bir tane film seçip tv'ye taktim. Bende Luhimin yanına oturdum ve bizde sarmaş dolaş oturduk.Film çok güzeldi.Bitince acıkmıştık.Tabi bütün gün hiç bir şey yemeyince acıktım biraz.Midem hala bulanıyordu. Off ne oluyordu bana.

Ben : Aşkım ben acıktım.

Mi : Evet Baek bende acıktım.

Luhan : Tamam o zaman pizza söyleyelim.

Ben : Tamam. dedim ama bir anda midem acayip bulandı ve koşarak tuvalete gittim.Gidip bir güzel kustum.Ne yedim ki kusuyorum bende anlamış degildim.Kapiyi kilitlemiştim Luhan'in beni böyle görmesini istemiyordum çünkü. Hepsi koşarak pesimden geldiler ama kapı yüzünden içeri giremediler.Luhan kapının dışından bana bagiriyordu.

Luhan : JAE IYI MISIN ! AC SU KAPIYI GIRIYIM ICERI SEVGILIM.

Ben : Git burdan Luhan ! dedim öğürerek.

Luhan : Aşkım senden tiksincek değilim...ac su kapıyı sevgilim...iyi misin...lütfen ac şu kapıyı. Sesi ağlamaklı çıkıyordu. Elimi yüzümü yıkadım tam kapının kilidini açıcaktım ki bir an gözüm karardi.Ayagim yerden kesildi.En son hatırladığım Luhan'in bana bağırmasıydı gerisi karanlık.

Gözümü açtığımda her yer beyazdı.Burasi da neresi böyle diye düşünürken kafamı kaldırdım.Luhan elimi tutmuş bana bakıyordu. Gozleri kizarmisti.Askim ağladın mi yoksa kiyamam ama ben sanaa :((

Luhan : Aşkım iyi misin ?

Ben : Iyim burası neresi ?

Luhan : Hastenedeyiz tatlım bir şey hatırlamıyor musun ?

Ben : En son hatırladığım şey tam kapıyı açıcaktım daha sonrası karanlık. Senin bagirdigini duydum sadece.

Luhan : Sen bayilinca ben kapıyı kırıp seni hasteneye getirdik.

Ben : Mi nerde. derken kapıdan içeri Mi ile Baek girdi. Mi bana koşarak sarıldı ve Uyanmışsın dedi.Tam o sırada içeri bir doktor girdi.

Doktor: Ahh uyanmışsiniz Jae hanım.

Ben : Evet.

Luhan : Neden bayildi Jae doktor.

Doktor : Bugün hiç bir şey yediniz mi Jae hanim.  Ben kafami hayır anlamında salladım.

Doktor : Bugün bir şey yemediginiz için ufaklık biraz sorun çıkartmıs.

Luhan ve Ben aynı anda : Ufaklık mı ?

Doktor : Evet ufaklık. Tebrikler 2 haftalık hamilesiniz.Bundan sonra yediklerinize dikkat edin ve her ay kontrole buraya gelin. dedi doktor ve odadan çıktı ama ben hala soktaydim.Hamile miydi . Inanmiyordum.

Ben :Ben...ben...hamile...miyim ?

Luhan : Aşkım. dedi ve bana sıkıca sarıldı. Geri çekildiğinde gozumden bir damla yas akti.

Ben : Hamileyim Luhi. dedim sevinç göz yaşları dökerek. Luhan iki eliyle yüzümü kavradi ve alnimdan öperek.

Luhan : Evet öylesin canım.

Ben : Hamileyim...ikimizden bir çocuğumuz olucak...senden ve benden...ikimizden...inanamiyorum hala.

Luhan : Evet aşkım senden ve benden.Ikimizden bir çocuğumuz olucak. dedi elini karnıma götürerek. Bense hala mutluluktan ağlıyordum. Luhan geri cekilince Mi koşarak bana sarıldı.

Mi : Tatlım tebrikler.Cok iyi bir anne olacaksın.

Ben : Saol canım.

Luhan : Ben çıkış işlemleri ile ilgileniyim bebeğim sizde hazırlanın.  dedi ve dudağıma küçük bir buse kondurdu.Baekhyun da Luhan la beraber dışarı çıktı. Bende yataktan kalktım ve kendi kiyafetlerimi giydim.

Ben : Hala inanmıyorum. Ben hamileyim.

Mi : Evet çok inanılmaz bir şey.

Ben : Mi ben iyi bir anne olabilecek miyim sence.Ya ona bakamazsam ya bir şey olursa ona ne yaparım ben. dedim ağlayarak.

Mi : Haydaa bu ne annelik hormonu falan mı.Tatlim sen  bugüne kadar gördüğüm en iyi anne olucaksın tamam mı.

Ben : Tamam.  dedim ve bana sarıldı.

Ohh be sonunda öğrendiler şu hamilelik olayını nasıl bir bölümdü Beğendiniz mi bari ?? Hepinizi çok seviyorum ♥♥♥

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin