2. Sezon Bölüm 9

991 49 6
                                    

Selammm arkidaşlar valla bugün bir garip hissediyorum kendimi. Zaten bir mat sınavına girmişim ben mi ona girdim o mu bana girdi belli deil. Birde üstüne üstlük hiç haberimiz olmadığı halde sağlık sınavına girdik. Aslında hoca geçen hafta söyledi galiba ama kimse dinlemiyordu biz ne yapalım. Neyse evet merak ettiğiniz gibi bu bölümde Jason ağırlıklı olucak ve Jason hakkında şok edici bir bilgi öğreneceksiniz. Bayağı uzun yazdim bu bölümü kiymetimi bilin. Atarlandim hehehe :) Neyse lafı daha uzatmadan en iyi siz okuyun. Hadi herkese bol Exo'lu günler =)

Çıkışta Jason'la beraber bir kafeye gittik.

Jason : Ne içmek istersin ?

Ben : Cilekli Milksahe istiyorum.

Jason : Tamam ben gidip alıp geliyorum.

Bana gülümseyip milkshake'imi almak için gittik.Bir iki dakika sonra geldi.

Jason : Eee anlat bakalım şu uzun hikayeni çok merak ettim.

Ben : Nerden başlıyım bilmiyorum. Lise son sınıftayken yeni bir okula transfer olmuştum.Bir arkadaşım vardı adı Luhan.

Jason : Dur tahmin ediyim erkek arkadaşın.

Ben : Yani o zamanlar çok yakın arkadaşımdı ama benim bir sebepten ötürü kimseye aşık olmamam gerekiyordu.

Jason : Neden olmaman gerekiyor ?

Ben : Çok soru soruyorsun Jason.

Jason : Evet biraz öyleyimdir hihihi. dedi ve güldü.

Ben : Neyse bir gün Luhan bana aşık olduğunu itiraf etti.Iste biraz peşimde kostuktan sonra çıkmaya başladık.Neyse bayağı bir süre çıktıktan sonra Luhan bir kızla tanıştı. Kızı o arkadaşı olarak görüyordu ama kız Luhan'i elde etmek için beni tehdit etti.

Jason : Cidden mi ?

Ben : Bana ondan nefret ederek ayrılmamı söyledi ve bana sahte bir erkek arkadaş buldu. Luhan'in gözünün önünde öpüşmemizi istiyordu. Sonrada Amerika'ya gittim. 3 ay boyunca orda kaldım ama geri döndüm. Şimdi kendimi affettirmeye çalışıyorum ama daha henüz başarılı olamadim.

Jason : Vaoow bayağı uzun bir hikayeydi.

Ben : Evet ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum.

Jason : Madem seni daha affetmiyor o zaman bence onu kıskandırman lazım.

Ben : Kıskandırmak mı ?

Jason : Evet.

Ben : O nasıl olucak peki.

Jason : Luhan seni birisiyle görürse kıskanmaz mı sence.

Ben : Evet kıkskanır herhalde.

Jason : O  zaman seni birisiyle görmesi lazım.

Ben : Peki kim ?

Jason : Helloo burdaa ben ne güne varım.

Ben : Sen ciddi misin ? Bunu benim için yapar misin?

Jason : Yani karşılığında bana yemek yaparsan olur ?

Ben : Yaa bak ben senden hoşlanmıyorum bak ona göre.

Jason : Sacmalama bende senden hoşlanmıyorum sadece arkadaşın olarak bana bir yemek yapmanı istiyorum o kadar.

Ben : Ohh iyi yaparım. Peki Luhan'i nasıl kıskandırıcam.

Jason : Bizi birlikte görse yeter. O zaman telefon numaranı almam lazım. Telefonunu ver.

Ben : Tamam sende kendi telefonunu ver.

Telefonlarimiza numaralarımızı kaydettik.

Jason : Yarın okulda Luhan'i gördüğün zaman beni arıyorsun hemen yanına geliyorum bende.

Ben : Peki ne yapmamiz lazım bak sakın haa eğer öpüşelim falan dersen Luhan'in kalbine iner.

Jason : Hahaha saçmalama ayrıca benim tipim değilsin.

Ben : Auchh bu kırıcı oldu ama.

Jason : Yani o anlamda değil cinsiyet olarak tipim değilsin .

İlk başta ne dediğini anlamadim ama sonra gozlerim fal taşı gibi açıldı.

Ben : Ciddi misin sen.

Jason : Evet seni rahatsız ederse anlarım.

Ben : Yok yok o anlamda demedim daha önce hiç gay bir arkadaşım olmadi da.

Jason : Hmm

Ben : Neyse konumuza dönelim.

Jason : Doğru bak yarın bütün gün boyunca birlikte takılıyor olmamız lazım. İşte ne biliyim Luhan sana bakinca falan onu takmayip benimle konusucan iste böyle gülücez falan.Kiskandiricaksin bu şekilde onu anladın mı.

Ben : Tamam anladım.

Jason : Güzel benim gitmem lazım yarın okula gelince bana haber ver.

Ben : Tamam bay bay.

O kalkınca bende eve gittim. Evde Leo Lexi'ye Korece konuşmayı öğretiyordu.Onlari salonda bırakıp odama çıktım. Kendimi yatağa attım ve yarın Luhan'in çok pis beni kiskanıcağını düşündüm. Aaa evet çok kiskanıcak hihihihiii.

Ertesi sabah okula gidince Leo ve Lexi'nin profesörü bulmaları gerektiği için yanımdan gittiler. Bahçede oturdum ve Jason'a mesaj attım. Birazdan okula geliceğini söyledi. Biraz onu bekledikten sonra karşıdan Jason'u gördüm. Öbür taraftan da bizimkiler geliyordu.Yanlarinda Luhan varmı diye  baktım. İşte ordaydı.Jason yanıma geldi ve bana sarılarak beni yanagimdan öptü.

Jason : Günaydın.

Ben : Günaydın. Sakın çaktırma şu an karşıdan Luhan bize doğru bakıyor.

Jason : Gerçekten mi hani nerde.  dedi ve arkasına dönecek gibi oldu ama ben onun koluna vurdum.

Jason : Yaa acıdı.

Ben : Off Jas sana çaktırmadan bak dedim.Direk oraya bak demedim.

Jason : Özür off çok acıyor. Ne güç var kızım sendede be.

Ben : Ayy özür dilerim çok mu acıdı.

Jason : Evet.

Elimle kolunu tutup t-shirtünu siyirdim.(şimdi anlamayanlar için anlamışsinizdir ama ben genede aydınlatıyım sizi biraz sonbahara yakın olduğu için ince uzun kollu bir t-shirt giyiyor Jason ve t-shirtün kol kısmını kıvırıyor.)Kolunu siyirdim ve biraz mor olmuş tarafa baktım. Elimle dokununca Aaaaahhh diye bağırdı.

Ben : Off mizmilanma Jas.

Jason : Ben mi mizmizlanıyorum şuna baksana mosmor olmuş.

Ben : Tamam gel şuraya oturalim da bakalım.

dedim ve yan tarafimizdaki banka oturduk.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin