Bölüm 25

1.1K 55 9
                                    

Evet arkadaşlar  yeni bölümü yayınlamak için annemde telefonumu araklamam gerekti ne kadar ekşın yaşadım bilemezsiniz neyse işte yeni bölümünüz umarım beğenirsiniz bol Exo'lu günler Aauuu ( Kurt ulumasi yapmaya çalışan ben hihihi :)

Luhan'in ağzından

Eve gittiğimde Kai ve Huna'yi öpüşürlerken bastım. Kai hemen panikledi tabisi ama Huna onun elinden tutarak onu sakinlestirdi.

Huna : Luhi artık seni sevmiyorum.Ben artık Kai'yi seviyorum. Ayrilalim tamam mı. 

Ben : Tamam.  Bu söylediklerina o kadar şaşırdım ki sadece evet diyebildim.Ohh be sonuna kurtuldum o manyak kızdan. Hemen Jae'yi arayip haber verdim.Jae bildiğin çığlık atıyordu sevinçten. Neyse bende onunla biraz konustuktan sonra kapattim telefonu ve yatmak için hazirlandim.

Hyun - Jae'nin ağzından

Ohh be Luhim sonunda o manyak kızdan kurtuldu.O kadar mutluydum ki hemencecik uyumuşum.

Ertesi sabah bugün bizim birinci ayımız.Iyiki hafta sonuna denk geldi.Gidip hemen Luhime bir hediye almam lazım. İnşallah unutmamistir birinci ayımızı yoksa onu gebertirim !

Sabah hemen kalktim ve çabucak kahvaltimi yaptim. Dışarı çıktım ve Luhan'a ne alabileceğimi düşündüm. Tanrım ne alicam ben şimdi ona.Her zaman yanında tasiyacagi bir şey olmali.Baktikca beni hatırlasın ama ne ? Aaa buldum çift eşyaları alicam .Bu sayede baktıkça beni hatirliyicak.

Hemen bir dükkana girdim.Ilk olarak bir anahtarlik beğendim. Ikimizdede ayicik vardı. Ve üstüne yazı yazdirabiliyorsun süper. Hemen Luhan'in ayiciginin (elinde bir tabela gibi bişi tutuyo işte onun üstüne yazi yazdircam.) üstüne Seni seviyorum Aşkım yaziyordu. Benim ayicigimin ustundede  aynı şeyi yazdirdim.Daha sonra çift t shirtlerinden aldım. Cook tatlilardi. Burda işim bitince Luhan'a dondurma aldım.Eve gittim ve hemen dondurucuya koydum dondurmayi bozulmasin diye.Acaba Luhim bana ne alicak off inşallah unutmaz yaa. Telefonumu aldım ve Luhan'i aradım.

Ben : Aşkım ne yapıyorsun ?

Luhan : Hiiçç aşkım evde oturuyorum

Ben : Evde mi ?

Luhan : Evet evdeyim ne oldu ki.

Ben : Hani diyorum bugün günlerden ne.

Luhan : 16 Mayıs ne oldu ki.

Ben : Yani bugün önemli bir gün değil sana bir şey ifade etmiyor öyle mi ?

Luhan : Bir sey mi ifade etmesi gerekir

Ben : Yok canım hiç bir şey ifade etmesin sana zaten . dedim bağırarak.

Luhan : Haa bugün maç vardı. Bizim çocuklarla izliyicektik akşam. Hatirlattigin için saol aşkım. Seni seviyorum bay bay. dedi be yüzüme kapattı.

Inanamiyorum yaa odun unutmuş. Off geri zekalı ben ya ne bekliyorsun ki sende ha. Onun bir erkek olduğunu hiç düşünmedim tabi .Bende gitmişim ona hediye almışım yaa. Yüksek sesle söyledim bunları resmen bagiriyordum. Bütün gün boyunca evden dışarı çıkmadım. Akşam olmuştu. Off nasıl Luhan beni aramaz yaa. Derken kapı çaldı. Kargo gelmişti.Paketin içinde bir elbise ve ayakkabi vardı.En sevdiğim renk hemde gece mavisiydi elbise. Bir not vardı. Notta  bir adres yaziyordu ve elbiseyi giyip oraya gitmemi istiyordu. Bu ne ya kim yollamis bunu. Acaba annem bana sürpriz falan mi hazirliyicakti.Neyse fazla düşünmeden elbiseyi giydim. Adrese gittigimde buranın bir lunapark olduğunu fark ettim.Lunaparkin girişinde yerlerde güllerden oluşan bir yol vardi.Yolu takip ettim.Burasi çok karanlikti derken birden ışıklar açildi.  Dönme dolaplardan gelen ışık çok tatliydi. Karşımda Luhan bir takım giymis bana bakiyordu.Bir masanın yanindaydi ve masa o kadar güzeldi ki.Ustunde mumlar ve yemekler ve cicekler vardı. Etrafima şaşkınlıkla baktim. Kalp şeklinde balonlar asılmıştı ve yukarda Birinci Ayımız Kutlu Olsun Bebeğim yaziyordu.Luhan'in yanina gittim.

Asla Aşık Olma(LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin