Sabah okula gittiğimde Luhan telefonda birisiyle konuşuyordu. Daha doğrusu bagiriyordu.
Luhan : Hayir hiç bir yere gelmiyorsun bahçeden ayrilma. Aishh rahat birak beni!
Yanina gidip ne olduğunu soruncada yok bir şey dedi . Bütün gün boyunca Luhan bir yerlere gidiyordu.En sonunda tak etti yeter ya nereye gidiyor bu çocuk. Son teneffüs gene kalkti ve gitti.Arkasindan onu takip etmeye çalıştım. Çatı katina çıktı.Orda bir kız vardı. Kimdi bu kız ne oluyordu burada. Luhan ne y.ya.yapiyor o kızla dedim çünkü Luhan ve kız öpüşmeye başlamışlardı. Ne oluyo lan ! Luhan neden bu kızla öpüsuyordu.Onu bu halde görünce başta bir nefes alamadım. Gözlerim kararır gibi oldu.Hemen ordan çıktım. Tuvalete girdim ve boş bir kabine girdim.Aglamaya başladım. En sonunda tuvaletten çıkınca aynada kendime baktım. Luhan bunu bana nasil yapardı. Derken tuvalete bir kız girdi . Başta kıza bakmadim ama daha sonra bunun Luhan'la öpüşen kız olduğunu fark ettim. Kız bana baktı (Bu kiza da X diyicem ama o ilk başta ki X değil bu kiz. )
X : Neden ağlıyorsun.
Ben : Sana ne !
X : Tamam be ne bagiriyon kaltak. dedi ve ordan çıktı.
Luhan'in ağzından
Bugün bir kız geldi evime.
X : Sen Luhan olmalısın ben yeni sevgilin .
Ben : Ne diyorsun sen be. dedim ve suratına kapıyı rkapattım. Kapi tekrar çaldı. Tekrar o kızı görünce kapiyi tam kapaticakken içeri girdi.
Ben : Yaa sen kimsin be !
X : Ben senin sevgilinim Luhani.Adim Kim Huna.
Ben : Bana ne kimsen ayrıca sevgilimde değilsin.
Huna : Aa evet sevgilimsin. Yoksa babanin şirketinin iflas etmesini mi istiyorsun.
Ben : Ne diyorsun sen be !
Huna : Anlatiyorum Luhan bir sakin olda dinle. Baban bir ay önce nerdeyse iflas edecekti ama benim babam saolsun babanın borçlarını kapatti.Yani karşılığında sen ve benim nisanlanmamizi istiyor.
Ben : Sana inanmıyorum yalan söylüyorsun. dedim.ve ve o sırada telefonum çaldı. Arayan babamdi.Hemen telefonu açtım babama neler olup bittiğini sordum.Babamsa bana oğlum çok üzgünüm ama sirketim.iflasin esigindeydi ve Huna'nin babası beni kurtardi.Ikiniz bugünden itibaren sevgilisiniz.Lise bitincede evleniceksiniz ona göre. dedi ve telefonu kapattı. Bu ne şimdi lan.
Huna : Aileni dusunuyorsan beninle çıkarsın.Yoksa tekrar iflas ederler. Biraz düşündüm ne yapicaktim.Benim bir sevgilim vardi ama bir taraftan da ailem vardı. Şimdilik bu kızla çıkar gibi yapicak ve daha sonra elimdeki parayla babami kurtaricaktim. Sadece biraz zamana ihtiyacım vardı ve Jae'nin bunu ogrenmemesi lazımdı. Eğer ogrenirse beni affetmezdi.
Ben : Tamam seninle cikicam.
Bizim evde kalicakti ama benim okula gitmem lazımdi.
Ben : Ben okula gidiyorum.
Huna : Bende senle gelicem Teneffüslerde hep benim yanıma gelsen iyi edersin. dedi onu takmadan okula gittim.Dedigi gibi teneffüslerde onun yanina gitmiştim. Benim meleğim Jae'nin yanında olmak varken ben bu kızla takılmak zorundayım. Son teneffüs çatı katına gittik.Bir anda beni öpmek için bana yaklaştı. Kendimi geri cektim.
Huna : Eğer babana değer veriyorsan dediklerimi yaparsın.
dedi yapcak başka çarem yoktu.Istemesemde onu öpmeye başladım.Tek kelimeyle iğrençti.
Ben : Bugün bir arkadaşım da kalicam sende bir otelde kal.
Huna : Tamam aşkım. dedi ve gülerek gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Aşık Olma(LUHAN)
FanfictionBir kurt kız ve yeni bir okul. Hyun - Jae asla aşık olmamalı ama Luhan'a ve kalbine söz geçirebilecek mi acaba. Exo-L'lerin okumasını tavsiye ederim ♥ ♥ ♥ Not:Aşırı acemice yazılmış bir hikayedir,okuyanların göz önünde bulundurmasını isterim fazla...