***
Hayatımda eksik olan çok fazla şey vardı. Bu eksiklik beni günden güne tüketti. Hiç bilmediğim bir şeye karşı duyduğum özlem yıllarca bir lav gibi içimi yaktı.
Sonra altın bir yüzük buldum.
Çok güzeldi, bakılamayacak kadar ihtişamlıydı. Yapmamam gerekirdi ama onu aldım ve parmağıma taktım.
Sonra mucizevi bir şey oldu.
Yüzük, hayatımdaki eksik parçayı tamamladı,içimdeki o şiddetli özlemi tamamen yok etti. Beni, umutsuzca gelişimi bekleyen diğer yarıma, ruh eşime götürdü.
Ama sonra hayatım rayından çıktı.
Artık bir kraliçeydim, Fısıltı kraliçesi.
İnsanların zihinleriyle oynayan, onları deliliğe sürükleyip ölmelerine neden olan canavarlarla savaşmak zorundaydım. Kolay olacağını hiç düşünmemiştim ama bu kadar da zor olmasını beklemiyordum.Kalbimi ve ruhumu bu uğurda feda edeceğimi bilmiyordum.
Serisinin diğer kitapları ve isimleri;*Fısıltı Kraliçesi ve Kaosun Başlangıcı
*Karanlık Ruhlar Lordu ve onun Yıldız Işığı (Kesin değil)
Uyarı: Bu kurguda geçen tüm olaylar ve karakterler tamamen hayal ürünüdür ve gerçek kişilerle ilgisi yoktur. Lütfen bunun sadece bir kurgu, yani uydurma olduğunu kabul ederek okuyunuz.
UYARI: Bu kitapta intiharın bahsi geçmektedir. Evren bu konu üzerine kurulmuş olsa da içeriğinde herhangi bir özendirme veya teşvik edici unsurlar bulunmamaktadır. Bu eylemi gerçekleştiren insanların daha sonraki yaşamı konu edilmiş ve kurgu bunun üzerine temellendirilmiştir. Rahatsız olacağınızı yada etkileneceğinizi düşünüyorsanız kitabı okumamanızı tavsiye ederim.
Uyarı: Birinci kitap tamamlanmıştır ve ikinciye de buradan devam edilmiştir. İkincisi de tamamlanmıştır. Keyifli okumalar. (:
Merhaba,
Bu defa fantastik bir kurguyla karşınızdayım.Aklımda çok güzel şeyler var ve umarım bunu yazıya dökebilirim. Her pazar günü yeni bölüm gelecektir. Eğer bölüm gelmediyse bilin ki hastalıktan kırılıyorumdur ya da çok önemli bir şey olmuştur. Bölüm yükleyemediğim zamanlarda panoma not düşüyorum, oradan takip edebilirsiniz.
Şimdiden sizlere keyifli okumalar diliyordum.
Sağlıcakla kalın!
Bu arada beni Instagramdan takip etmeyi unutmayın ♥️
Instagram: meyra_yldz_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fısıltı Lordu ve Onun Küçük Kurtarıcısı ( -TAMAMLANDI- )
FantasyWattpadFantasyTR'nin 'Krallıktan Akan Asalet' okuma listesindeyiz! . . Ölüm Lordları Serisi I . . . Hayatımda eksik olan çok fazla şey vardı. Bu eksiklik beni günden güne tüketti. Hiç bilmediğim bir şeye karşı duyduğum özlem yıllarca bir lav gibi i...