Part3.✅

9.1K 393 19
                                    

Nagyon jót beszélgettünk, sok minden kiderült még a többiekről. Megtudtam, hogy Hannának van egy nővére, Petra aki Dáviddal jár egy osztályba, akibe Dávid már gimi eleje óta szerelmes, mikor ezt elmondtam Hannának (persze úgy, hogy csak ő hallja) mindketten elkezdtünk sikítani. A fiúk meg csak kérdően néztek ránk.

-Öm, lányok nektek mi bajotok van?Hívjunk orvost? - Kérdezte Patrik.

-Áh, ezt ti úgy se értenétek - nevettük el magunkat.

Amúgy nagyon furcsálltam, hogy Ricsi alig szólalt meg, nem sok mindent tudtunk meg róla. Na mindegy ha haza érek ráírok és megkérdezem mi a baja.

Mikor haza értem így is tettem:

Én: Szijja

Ricsi: Szia:)

Én: Am Ricsi, miért voltál annyira elzárkózott a Mekiben?

Ricsi: Figyelj, én ezt nem nagyon szeretném elmondani

Én: Ricsi, bármi bánt jobb ha kimondod, és valakivel megbeszéled a dolgokat

Ricsi: Nem teljesen egy ilyen dologról van szó

Én: Hát akkor milyenről?

Ricsi: Hogy is mondjam, nem a lányokhoz vonzódom, ezért nem nagyon szeretek nagy társaságokban lenni, mert félek, hogy nem fogadnának el...

Én: Komolyan?

Ricsi: Ahj...Tudtam hogy így fogsz hozzá állni!! :(

Én: Várj Ricsi! Nekem semmi bajom nincs a melegekkel...nem ítélem el őket és a titkod örökre nálam marad! ;)

Ricsi: Kösz, jó tudni, hogy van valaki akiben megbízhatok.

Én: Nincs mit, de egyébként fogod magad sminkelni, meg ilyen csajos ruhákban fogsz járni?

Ricsi: Dehogy! Nem buzi vagyok, hanem meleg, kettő között bizony van különbség

Én: Igaz, na de most már mennem kell, később beszélünk, szia

Ricsi: Szia

Végül Ricsi a titkot a többieknek is elmondta, elég jól fogadták, nem ítélték el, de azért most már Ricsi inkább a mi társaságunkban élvezte jól magát, na de térjünk is vissza a jelenbe.

Miután kibeszéltem magam Ricsivel elmentem megmosakodni és elmentem aludni.




Bocsi hogy most ilyen rövid lett ez a rész de a legközelebbit hosszabbra tervezem. ;)   De azért köszi hogy elolvastad és ezt jelezd valami formában. Szeretnék egy olyan részt is amiben a szereplőkről hoznék képet ahogy én képzelem el őket. További szép napot!! :)

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now