Part.39.(dec.31.vasárnap)

2.9K 127 6
                                    

Már csak 6 óra és végre átlépünk az új évbe. Most éppen a sorban állunk, hogy be tudjunk jutni a BTS koncertre, de ez nem nagyon akar sikerülni, pedig még a VIP jegyeket is megmutattuk.

-Nem látja, hogy rá van az írva, hogy VIP?! Engedjen már be! - kezdett el kiabálni az őrrel Domi.

-Biztos valami hamisítvány. Csak 4 VIP jegyet adott ki Yoongi úr, de biztos nem maguknak - nézett ránk lenézően az őr. Ebben a percben észre vettem mögötte Sugat és elkezdtem integetni meg kiabálni neki, hogy jöjjön oda hozzánk.

-Te meg mit csinálsz?! - förmedt rám az őr.

-Csak ide hívom a haveromat

-Milyen haver?! Te biztos nem ismerheted személyesen - ebben a pillanatban a megmentőm megfogta az emberke vállát.

-Tán valami gond van? - persze ezt angolul kérdezte.

-Ami azt illeti, ez a négy huligán be akart szökni a hamis jegyekkel, de persze nem engedtem - dicsérte magát.

-Igazából a négy huligán közül az egyik a legjobb barátom, a többiek pedig az ő barátai - mutatott ránk. Persze erre a biztonsági őr is megszeppent, és már emgedett is be minket.

Amint átléptem a küszöböt rögtön Yoongi nyakába ugrottam

-Úgy hiányzott már az a buzi fejed - nevettem el magam.

-Nekem is a te szaros arcod - puszilta meg az arcomat.

-Khm...nehogy féltékeny legyek még itt - vakarta meg zavarában a tarkóját Domi.

-El is felejtettem titeket bemutatni egymásnak. Suga, ő itt Domi a BARÁTOM.

-Barát barát, vagy olyan barát akire gondolok - húzta a száját egy perverz mosolyra.

-Olyan - pirultam el. Erre Yoongi felkapott a levegőbe és bevitt engem a fiúkhoz.

-Képzeljétek srácok, a kis csöppség bepasizott - kiáltotta el magát. Mindenki hirtelen abba hagyta azt amit csinált, és Sugat követve szaladtak Domihoz. Én is mentem volna utánuk de Jimin ezzel elintézte:

-A-a törpe, itt most a férfiak kikérdezik a pasidat, és mi majd eldöntjük, hogy jó lesz e a számodra - csipkedte meg az arcomat.

-De - szólaltam volna meg, de persze közbe vágott.

-Semmi de, na sicc inenn - lökött ki az ajtón.

Olyan fél óra telhetett el, amikor visszajöttek mindannyian. Nevettek, vagyis inkább röhögtek, mint egy szamár.

A fiúk elém fordultak és kimondták a végső döntést:

-Megtartjuk - úgy elkezdtem röhögni ezen. Olyan mintha egy kutyáról beszéltek volna.

9 óra felé kezdődött el a koncert. Szerintem életem legjobb élményei közé tudom sorolni. Az első sorban álltunk mind a négyen, és úgy üvöltöttük (vagyis mi lányok) a szöveget, és ugráltunk rá. Egyszer véletlen egy olyan pillanatot elkaptam, mikor Kevin hirtelen megcsókolta Hannát. Majdnem fangörcsöm lett.

11 órakor kezdődött az after party.
Nagyon sokat táncoltunk, és persze nem sokat, de ittunk is.

Éjfél előtt pár perccel mindenhol kerestem Domit, de nem láttam sehol. Az utolsó 10 másodpercnél már feladtam és csak szomorúan számoltam vissza. Beletörődtem, hogy nem a szerelmemmel fogom együtt tölteni az új év első pillanatát. De mikor kimondtuk az 1-et hirtelen valaki megcsókolt, aki nem más volt, mint Domi. És végül 0. Mindenki fennhangon kiabálta, hogyHello 2018!
Ebben a pár hónapban egy csomó dolog történt velem, olyanok is amikre nem is számítottam volna. Ez volt életem egyik legboldogabb szakasza. Soha nem fogon elfelejteni.

Vége

Sajnálom emberek, de itt a vége. Ne haragudjatok rám, de egyszerűen ehhez a sztorihoz már nincs ihletem. Még lesz egy Epilógus és ennyi. Remélem nem utáltok meg, és még a további könyveimet is fogjátok olvasni. Az egyikből már meg is írtam pár részt, másik pedig a fejemben már készen is van. Lesz majd egy köszönet nyílvánítás is ott majd jó pár embert fel fogok sorolni. Imádlak titeket. Figyeljétek az értesítéseket, mert nem sokára jön az új könyv. Sziasztok😭😞💕💕💕💕💕💕💕💕💗💖

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now