Part.21.(Okt.01.vasárnap)✅

4.3K 206 5
                                    

ÁÁÁ, ma van Hannus szülinapja!!!!

Olyan furcsa ezt kimondani.Hannus. Inkább maradok a Hannánál.

Már 7 órakor felkeltem. Na ilyen sem volt még soha, hogy hétvégén ilyenkor ébredtem volna fel.

Miután sikeres kimásztam az ágyból, gyorsan felöltöztem valami kényelmes ruhába és már hívtam is Kevint, hogy el ne felejtsen elmenni 9-re Hannához, és lefoglalni addig, ameddig kész nem leszünk mindennel.

A telefon beszélgetés:

Emma: Szia, fent vagy már?

Kevin: Ja, most keltettél fel, és ha most itt lennél a közelemben, biztos megfojtanálak - mondta álmos hangon

Emma: Jaj, ne legyél már ilyen, én csak meg akartam bizonyosodni arról, hogy nem fogsz elfelejteni elmenni Hannához.

Kevin: Nyugodj meg Emma! Biztosíthatlak róla, hogy azért nem olyan rövid a memóriám, hogy elfelejtsek

Emma: Rendben, megbízok benned, de tudd, ha valamit elszúrsz, akkor nem te fogsz engem, hanem én foglak téged megfojtani, na de most már menj készülődni, mert 9 előtt már ott kell lenned!

Kevin: Jól van, inkább nem akarok veled vitázni, szerencsémre hamar felkeltettél - mondta egy kis gúnnyal a hangjában.

Emma: Mi lenne veled nélkülem? - tettem fel a költői kérdést.

Kevin: Hát, talán többet tudnék aludni - mondta egy kis nevetéssel fűszerezve.

Emma: Haha. Nagyon vicces vagy, na de most már menj, szia.

Kevin: Hello

Miután befejeztem a beszélgetést elindultam a fürdőbe megfésülni a hajamat és megmosni az arcomat, fogamat.

8 órára várom Bellát, Dalmát és Ricsit, hogy jöjjenek segíteni feldíszíteni a lakást, meg persze valamilyen kaját is kell főznünk.

Domival, Ákossal, Marcival és Alexal pedig azt beszéltem, hogy elmennek majd rágcsát venni.

Petrának pedig már tegnap megmondtam, hogy melyik ruhát készítse majd ki Hannának, és hogy milyen legyen a sminkje.

Ezt a ruhát választottam neki, szerintem nagyon jól néz ki:

Ezt a ruhát választottam neki, szerintem nagyon jól néz ki:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





8 óra előtt 10 perccel megszólalt a csengő. Rögtön szaladtam is le a lépcsőn és 3 mosolygós szempárral találtam szembe magam.

-Szia - szólaltak meg szinte egyszerre.

-Sziasztok - köszöntem.

-Nagyon örülök, hogy eltudtatok jönni! Dalma, Bella, a garázsban van minden dísz, Ricsi te pedig a főzésben fogsz nekem segíteni - adtam ki a feladatokat.

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now