Part.35.(Dec.19.kedd)

2.7K 135 5
                                    

Tegnap még gyorsan elmentem valamilyen ajándékot venni Ricsinek.
Nagy nehezen de végre találtam neki egy fülhallgatót, hozzá egy mogyorós Milka csokit.
Nagyon nehéz volt magamat tartóztatni, hogy meg ne egyem.
Egyébként én múlthéten egy égősort kaptam, amit az ágyam felé már ki is raktam. Még nem tudom ki az én titkos "angyalkám"

A suliban folytatódott a versenyek sorozata.
(Először is azt el szeretném mondani, hogy az értékelés évfolyamonként van)

A mai nap a sportról szólt.
8-9 óráig az úszóverseny volt. Persze elküldtük a legjobb úszónkat, Teót. Osztályonként csak egy személyt lehetett indítani.
Itt biztos volt a győzelmünk.

9-10 óráig zajlott a röpi és a foci.
A focicsapat tagjai: Domi, Alex, Tomi, Marci, Bence, Kevin, Patrik, Roli, Ben, Márk, Teó
A röpi csapatoknak eleve úgy kellett lennie, hogy legalább 4 lánynak kellett benne résztvennie.
A csapat tagjai: Én, Hanna, Bella, Dalma, Ricsi, Máté.

A fiúk elsők lettek, de mi sajnos csak 3.-ak.

10-11-ig futóverseny. Benet, Márkot és Ákost küldtük el.
Eléggé neccesen, de sikerült ebben is az első helyezetet elhozni.

Mikor vége volt mindennek, én gyorsan felszaladtam, és megpróbáltam lerakni Ricsi ajándékát, de sajnos pont meglátott.

-Oho, megvan az én titkos angyalkám!- jött oda engem megölelni. - amúgy köszi a szuper ajándékokat.

-Nincs mit! És estleg te tudod, hogy engem ki szokott megajándékozni? - kíváncsiskodtam.

-Tudom, hogy ki az, de nem fogom elmondani - nyújtotta ki rám a nyelvét. - na de most gyere ki egy kicsit, hogy az angyalkád tudjon intézkedni.

-Ahj, jól van - indultam ki a teremből.

Két perc múlva már az ajándéktáskámat kutattam.
Volt benne egy Hold alakú medál, egy karácsonyi bögre és egy tábla nagyon finom Milka csoki.

-Köszöm az ajándékot, bárki is adta - kiáltottam, hogy biztosan meghallja.

Idő ugrás

Mikor indultunk volna haza, Kevin felhozta azt az ötletet, hilogy menjünk el a Mekibe.
Igaz, hogy megint szakad a hó, de ez minket nem akadályozhat meg abban, hogy ne menjünk el a Mekibe.

A lányok elől siettek, a fiúk meg hátul hülyéskedtek. Hógolyóztak egymással, de azért néha-néha minket is eltalált egy-egy darab. Érett 9.-esek.

A Mekiben elvitelre kértük a kajákat, mert úgy gondoltuk, hogy majd a jó hidegben megesszük sétálás közben. Pf...
Vagyis csak ezt akartuk.
Nem tudom, hogy hogyan, de egy kajacsata lett belőle. Éppen arra jártak a rendőrök, akik elvették a kajánkat, és kidobták a kukába, majd elküldtek minket onnan.
Pedig én még megettem volna azt a kaját, amit a zacskóban meghagytam

Otthon átjött egy kicsit Hanna, hogy együtt csináljuk meg a matek házit.
Nagy nehezen, de sikerült. Hamarabb is kész lehettünk volna, de elbeszélgettük az időt.
6 körül ment haza Hanna.

És Dávid. Mostanában elég keveset beszéltem vele. Eléggé zárkózott lett. Nem tudom mi baja lehet, de szerintem nem ártana meg neki egy bátyó-hugi beszélgetés.

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now