Ma átmentem Domihoz az egyik kutyusért, aki már mostmár az enyém lesz. Sajnos csak most tudtam elhozni, mert nagyon ragaszkodott az anyukájához, és nem akartuk elszakítani egymástól őket.
Délelőtt Dáviddal elmentünk a kutyusnak venni különféle dolgokat.
Három db kutyatál, többfajta kutyakaja, gumi csont, sípolós játékok, nyakkörv és minden olyan dolog, amire még szüksége van.3 órára mentem át Domihoz:
-Szia - köszöntem Domiéknak mikor beléptem a nappaliba - jöttem az egyik cuki kutyusért.
-Ugye a fekete fehéret szeretnéd? - kérdezte meg Domi.
-Igen, és amúgy fiú vagy lány? Ti milyen nevet adtatok neki?
-Fiú, és mi a Max nevet, de te nyugodtan megváltoztathatod - mondta.
-Szerintem meghagyom a Max-et neki - simogattam meg Lilit, miközben beszéltem. - Na és hol van a csöppség?
-Mindjárt hozom! - szaladt ki az udvarra Vivi.
Maxxal a kezében tért vissza-Tessék - nyújtotta át nekem - de azt ígérd meg, hogy vigyázni fogsz rá, és rendesen etesd majd - adta ki nekem az utasításokat
-Megígérem - tettem a kezemet a szívemre és úgy mondtam.
Még egy kicsit maradtam náluk, de még volt bőven otthon is dolgom, ezért hazamentem.
Felszaladtam a padlásra és lehoztam két doboz díszt, amivel az egész lakást fogom feldíszíteni.
Először a szobámmal kezdtem. Az egész szobát telepakoltam színes fény füzérékkel. A polcaimra raktam világító rénszarvast, hóembert és angyalkát. A szekrényen előrébb helyeztem a hógömbjeimet, hogy jobban szem előtt legyenek. Felhúztam a karácsonyos ágyneműmet a takaróra és a párnára, előhalásztam a szekrényem mélyéről a rénszarvasos mamuszomat és a pizsamáimat, amiket az év csak ezen szakában szoktam felvenni.Szépen végig haladtam a lakás minden pontján, és a végén már teljesen karácsonyos hangulatom lett. Ez az egyik kedvenc ünnepem. Olyan jó érzés, mikor az egész család együtt van, és mindenki boldog. Egyébként amióta elkezdődött az iskola, nem említettem, de párszor azért volt minket meglátogatni a szüleim és Dávid szülei is. Karácsonyt pedig mindkettőnk családja nálunk fogja tölteni. Igazából bonthatjuk már azt is, hogy egy család vagyunk, mert a nagy ünnepeket mindig együtt tartottuk, meg együtt mentünk el mindig kirándulni. Meg igazából azt nem is mondtam, hogy anyumék Dávid keresztszülei. Ezért tényleg egy család vagyunk.
Az osztálytársaimmal úgy beszéltük meg, hogy 23.-án átmegyünk Hannához, és ott fogjuk majd odaadni egymásnak az ajándékainkat. A szilvesztert pedig a BTS koncerten fogjuk tölteni Domi, Kevin, Hanna és én. Már nagyon várom, hogy újra lássam egy régi gyerekkori barátomat, és remélem azért majd tudunk pár szót beszélni egymással.
Na sziasztok... Tudom régóta nem volt rész de egyszerűen, nem volt ihletem és lelki erőm se. Az egyik könyvemben, mint leírtam, hogy voltam a korházban egy endoszkópos vizsgálaton. Ennek megjött a szövettani eredménye és úgy tűnik, hogy crohn beteg vagyok. Ez egy olyan betegség ahol a beleim gyulladásban vannak. Ha kíváncsi vagy a részleteire akkor keress rá a Google-n :)
Egyébként képzeljétek Április 20-24-ig Szlovákiában leszek osztálykiránduláson. Amúgy vannak onnan olvasóim?
YOU ARE READING
Itt A Gimi!?✅ Befejezett
Teen FictionTudjátok milyen amikor elkezded a gimiben az első évedet? Új emberekkel ismerkedsz meg, akikkel lehet, hogy barátságot kötsz, de az is megeshet, hogy ellenségek lesztek. Új élményekkel gazdagodhatsz az évek során. Én olyan dolgokat értem el, éltem...