Part.15.(szept.26.kedd)✅

4.3K 216 11
                                    

A mai nap szerencsére nem kellett suliba mennem, mert Gabi elkéresztetett erre a napra, mert fotózás lesz.

7:30-kor keltem, mert 9- re már bent kellett lennem a stúdióban.

Hamar fel is tudtam öltözni, és indulhattam is a buszhoz.

9 óra előtt 10 perccel toppantam be az ajtón.

-Szia Emma, örülök, hogy láthatlak !- köszönt nekem Gabi.

-Szió.

-Na Emma, ma is az lesz a feladtod, mint a múltkor. Csak menj be azokon az ajtókon és ott előkészítenek téged - mondta.

-Okés - és azzal elindultam.

-Szia - köszönt Kitti.

-Hello

-Na már ki is készítettem neked a mai ruhádat, tessék, vedd fel - adta a kezembe.

Így nézett ki:

A hajamat Iza csak kisimította, és hagyta, hogy lágyan a vállamra omoljon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A hajamat Iza csak kisimította, és hagyta, hogy lágyan a vállamra omoljon.

3 órával később

A délelőtt szuperül telt, csodás fotók készültek rólam.

13 fele elmentünk kajálni.
Az ebéd tejszínes csirkemell volt, isteni finom volt.

Mikor sikeresen hazaértem megcsörrent a telefonom.

A nagynéném volt az, Angi, vagyis Angéla.

Ő 10 évvel idősebb anyumnál, vagyis 50 éves.
Mikor 3 éves voltam, kiköltözött a családjával Koreába.

Nagyon sokáig nem tudtunk elmenni hozzájuk, mert egyikőnk sem tudott ilyen nyelven.
Ezért legtöbbször ők jöttek minket meglátogatni.

10 éves koromra sajátítottam el a nyelvet.

Azon a nyáron mentünk el először Koreába, életem egyik legjobb nyara volt, nagyon sok emléket szereztem és barátokat.

Na de térjünk is vissza a valóságba.

Telefon beszélgetés:

Angi: Szia dragám!
Én: Szió, miért hívtál?
Angi: Tudod van az a fiú, akivel kiskorodban ismertél meg... asszem... talán Yoongi? Ja igen Yoongi.
A rajongók asszem úgy hívják, hogy Suga.
Na ma hozott ide 4 db VIP jegyet egy újévi koncert, amely Magyarországon lesz, és azt mondta, hogy küldjem el neked ezeket a jegyeket, és majd menj el a barátaiddal erre koncertre.
Már feladtam a jegyeket postán, szerintem jövőhétre ott lesz.
Én: Uram atyám, Angi, ez nagyon szuper, köszi, hogy szóltál, na de nekem most mennem kell, puszi, szia.
Angi: Szia picur.

Mikor letettem a telefont akkorát sikítottam örömömben, hogy szerintem a most hazaérkező Domi is meghallotta.

Nagyon megörültem, hogy újra láthatom a fiúkat.

Gyorsan fel is hívtam Hannát, hogy elmeséljem neki ezt a hírt. Abban már biztos voltam, hogy ő kapja az egyik jegyet, a maradék kettőt meg majd odaadom valakinek az osztályból.
Kiderült Hannáról, hogy imádja a BTS-t.

És úgy elkezdett sikítani, mint én...majdnem kilyukadt a dobhártyám.

Dávid 3 óra fele ért haza, elmeséltem neki is ezt. Ő is örült velem együtt, de az biztos, hogy nem fog velem jönni, mert ő nincs annyira oda az ilyen zenétől.

A nap további részében nem történt más.

Hanna a házit gyorsan áthozta, és bepótoltam a pótolni valót.

Este gyorsan lezuhanyoztam, fogatmostam, és már mentem aludni.

Elalvás előtt holnapi napon gondolkoztam.

Holnap biztos nem fog kímélni Dávid a szivatásoktól.

OLVASSÁTOK EL!!!

Itt van az új rész!
Először is el szeretnék mondani néhány információt!

Aki nem nagyon szereti a BTS-t ne menjen el, mert ebból a könyvből nem fog fanfiction válni.
Kb. 3 részben fognak szerepelni+néhányban megemlítem őket.

Ezért nyugalom!!!

Ja, és a BTS tagok nem a saját életkorukkal fognak szerepelni a könyvben.

Ezért remélem nem fogtok rám haragudni, hogy kapnak a könyvben egy kis szerepet, de azért remélem tetszett a rész.

És mégegyszer elmondom,
NEM LESZ FANFICTION A KÖNYV!!!

Mindenkinek további szép napot, sziasztoook!! 😊❤❤😙

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now