Part6.(szept.10. vasárnap)✅

7.2K 277 6
                                    

Nagyon jól telt a tegnapi nap, egy csomó képet felraktunk, és volt egy teljes alakos kép rólam, amit Hanna készített, be is állítottam instán meg facebook-on is a profilképemnek, az lett a legjobb.

Reggeli után megcsörrent a telefonom, ismeretlen szám.

-Halló?

-Jó napot kívánok, Fehér Emmát keresem, ön az?

-Igen

-Én egy divatcégtől hívom, Szűcs Gabriella vagyok. Tegnap fedeztem fel a képedet, amely ha úgy látom most a profilképed. Nagyon szép alakod van, és természetes szépséggel rendelkezel pont egy ilyen lányt keresünk, az ország leghíresebb márkája reklámozásához, és azt szeretném kérni, hogy gyere el Budapestre a cégünk központjához és ott beszélünk még.

-Ugye ez most csak egy vicc?!

-Emma, ez teljesen komoly.

-Hát, nem is tudom mit mondjak. Mikor lenne ez a találkozó?

-Ma lenne 3 órakor, ha megfelel.

-Persze, tökéletes, mert itt lakok Budapesten, és tudom is, Hogy hol van ennek a központja. Nem lenne baj ha elkísérne a bátyám?

-Nem dehogy, akkor majd találkozunk és szerintem tegeződjünk.

-Rendben, megbeszéltük, akkor szia!

-Szia

Mikor elmeséltem ezt Dávidnak így reagált:

-Hugi ezt most komoly?!

-Dávid, teljes mértékben az!

-ÁÁÁÁÁÁ!!! A hugicám modell lesz!! Mindig mondtam neked, hogy gyönyörű vagy!! - úgy viselkedik, mint egy lány.

Még gyorsan felhívtam Hannát és ő is így reagált, azt mondta, hogy 1-re itt lesz nálunk, hogy segítsen elkészülni.

Pontban 1 órakor megszólalt a csengő.

-Emma, úgy örülök neked! - ott ugrándoztunk a küszöbön örömünkben.

-Na csajszi, rám számíthatsz, kitűnő ízlésem van, és most én fogom kiválasztani a ruhádat.

-Rendben, nem ellenkezek

Ezt az összeállítást választotta nekem Hanna, mivel már egy kicsit hűvös van:

Ezt az összeállítást választotta nekem Hanna, mivel már egy kicsit hűvös van:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon örülök, hogy itt van nekem Hanna, mindenben tud segíteni.

-De Emma, ha be fogsz futni a modell világba és világszerte ismert modell leszel, ne felejts el soha. Jó?

-Hanna, ha akarnám sem tudnálak elfelejteni, mert te vagy a legjobb barátnőm és nem akarlak megbántani, mert nagyon szeretlek!

-Köszi - ölelt meg Hanna

14:30-kor elindultunk Dáviddal a modellügynökséghez kocsival. 15 perc múlva oda is értünk.      
  A  portán eligazítottak minket, hogy hova kell mennünk. Gyorsan megtaláltuk azt a helyiséget.

-Hello, ugye te vagy Gabriella?

-Igen, de szólíts csak Gabinak.

-Rendben, ja ő meg a bátyám Varga Dávid, nem vér szerinti testvérek vagyunk, Dávid ilyen fogadott báty.

-Értem, foglaljatok helyet - mondta Gabi - Na arról lenne szó, hogy Emma gyönyörű vagy, természetes szépséged van így alig kell használnod sminket. Nagyon jó a divatérzéked és méghozzá csinos is vagy! És ahogy néztem a profilodat és a bejegyzéseidet nem azt vettem ki, hogy egy plázacica vagy, aki el van szállva magától. Még divattervezőnek is elmennél, mert láttam a Facebook-on a rajzaidat. Nagyon szépen rajzolsz, de arra szeretnélek megkérni, hogy modellkedj és reklámozd a mi cégünket. Csak annyi lenne a feladatod, hogy hetente 1-2 fotózásra elmenni, és minden nap a mi ruhadarabjainkat hordanád. Elfogadod?

-Dávid? - kérdeztem.

-Hugi, szerintem ezt az ajánlatot nem hagyhatod ki! Én mindig mondtam neked, hogy gyönyörű vagy és így az egész világ megtudhatja! - biztatott Dávid.

-Hú oké, akkor elfogadom az ajánlatot.

-Szuper, akkor itt alá kellene írnod ezt a papírt, és lent lesz a portán egy hétre elegendő ruha a többit meg majd utánatok küldjük egy másik járművel. Nagyon köszönöm, hogy elfogadtad az ajánlatunkat és majd jövőhéten találkozunk, sziasztok

-Szia - mondtuk egyszerre Dáviddal.

A portán felvettük a ruhákat és egészen hazáig követett minket egy kis kamion, amiben volt a többi ruhadarab és a hozzájuk tartozó kiegészítők.

Mikor hazaértünk kipakoltam az új ruháimat és elmentem vacsizni.

Evés után siettem zuhanyozni, mikor kész voltam bebújtam az ágyba tv-t nézni.  Mikor már éreztem, hogy lassan elnyom az álom, kikapcsoltam a tv-t, és lehunytam a szemem.

-Még most is alig hiszem el hogy modell leszek... - gondoltam magamban

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now