Part.31.(Nov.07.kedd)

2.8K 169 17
                                    

Ma volt az első tánc óránk.
Csak lányok voltak, pedig ismerek olyan fiúkat akik szeretnek táncolni.

A tanárunk szerencsére nő, és nrm egy pedofil férfi.
Kamilla a neve. Azt mondta, hogy nyugodtan tegezhetjük, mert nem olyan sokkal idősebb nálunk.
Úgy beszéltük meg, hogy a kedden 2 órától 4 óráig lesznek a próbák.
De persze ha valami fellépés előtt leszünk, akkor egy héten többször is gyakorlunk majd.
Összesen 10-en vagyunk a mi korosztályunkban
(9. Osztályosok)
Igen, elég kevesen vagyunk, de csak azért, mert nagyon sok mindenre lehetett jelentkezni.:
Foci
Futás
Kézi
Kosár
Röpi
Úszás
Vízilabda
Talajtorna
Birkózás

A mi csapatunk tagjai:
Én
Hanna
Dalma
Bella
Kincső
Dominika
Vanda
Alma
Jázmin
Alexa

Gyorsan beálltunk két sorba, hogy bemelegítsünk.

Én az első sorban voltam az osztálytársaimmal és Almával.

-Bocs, de takarodj innen, mert ez az én helyem- mondta egy nagyon idegesítő hang a hátam mögül.
Dominika volt az.

-Nekem te nem parancsolhatsz! Nem vagyok a kutyád! - kezdtem el ideges lenni.

- Dominika, állj hátra! - parancsolt rá Kami Dominikára.

-Pf. Jól van...

Ez a két óra nagyon élvezetes telt. Elkezdtünk betanulni egy táncot mikulásra.
Nagyon jó lesz!

Eléggé hosszasan öltözködtünk.
Alma nagyon aranyos lány! És a neve is szuper.
Mikor Dominika, és a többiek akikkel beszélgetett már kimentek, mi még akkor is ott ültünk.
Kis idő múlva kiléptünk mi is az ajtón.
Bárcsak ne láttam volna azt ami ott volt.
Éppen Domi és Dominika csókolóztak.

Egy egész világ tört bennem össze abban a percben. Nem értem, hogy miért tette ezt velem...
Mi rosszatt tettem, ami miatt ezt érdemeltem? Talán csak játszadozni akart velem?
Hirtelen eltolta Domi Dominikát magától, és rám nézett. Megbánó volt a takintete, de ez engem ebben a pillanatban baromira nem érdekelt.
Elkezdtem szaladni haza nyomomban a négy lánnyal. Az egész arcomat könnyek áztatták. Mikor beértem a házba, lerogytam a nappali közepéb a földre és elkezdtem hangosan sírni.

Hanna gyorsan kihozta a konyhából a dugi nutellámat egy kanállal és a kezembe nyomta.
Mind az öten felültünk a kanapéra és elkezdtük a fiúkat szidni, hogy milyen bunkúk, meg köcsögök meg ilyesmik.

6 körül nyílt az ajtó. Erre a hangra a lányok is felálltak és hazaindultak. Tudták, hogy jót fog tenni egy kis beszélgetés a bátyámmal.

-Emma, mi történt? - jött oda hozzám rögtön Dávid.

-Dho-mi-i mheg csho-kol- tha Dho-mii-nhi-kát - szipogtam.

-Megölöm azt a gyereket. Nem fogja megúszni ép bőrrel. - indult el az ajtó felé.

Erőt vettem magamon és megszólaltam:

-Dávid, ne csináld! Nem akarom, hogy valami baja essen. - kérleltem.

-Rendben, gyere menjünk pihenni, holnap nem mész suliba. - mondta.

Elmentünk még vacsizni, majd megágyaztunk a kanapén, mert azon kényelmesen elférünk ketten, hisz 4 személyes.

Megnéztünk még pár filmet a TV-n.

Mikor már a negyedik következett, elaludtam, és onnantól már az álmok világában voltam.

Ha tetszett ne felejts el kommemtelni, vagy voteolj!!!! 😊😊




Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now