Part.9.(szept.21.csütörtök)✅

5.6K 255 16
                                    

Reggel 7:30 körül keltem fel. Gyorsan megmostam a fogam és az arcom és felöltöztem.
Reggelire csak müzlit ettem, nem voltam nagyon éhes. Készítettem magamnak 2 szendvicset, amit gyorsan el is süllyesztettem a táskámba, nehogy Dávid elvegye.

Mikor kiléptem az ajtón, egy gyönyörű husky kutyust vettem észre, aki éppen a mi előkertünket választotta pihenésre.

Lassan közelítettem felé, nehogy felébredjen és elfusson.

Mikor odaértem hozzá elkezdtem simogatni a buksiját, hogy érzékeltessem vele, hogy biztonságban van.

Szerencsémre nem futott el, ezért tudtam szólni Dávidnak, hogy van egy "vendégünk"

-Ömm...Dávid...

-Mivan hugi?- kérdezte.
-Itt van egy husky kutyus az előkertünkben - kiabáltam neki, mire nyomban kint termett mellettem.

-Nem hagyhatjuk itt szegényt, biztos van gazdája aki keresi... - mondtam.
-Igazad van Emma, de most nem tudjuk megkeresni, mert suli van, addig átviszem a hátsókertbe és rakok ki neki valamilyen kaját és vizet. Majd mikor hazajöttünk megkeressük a gazdáját. Jó?

-Oké - mondtam.

-Na, de Emma indulj suliba, én addig elintézem ezeket a dolgokat, szia.

-Rendben Dávid, de siess, szia - és ezzel elindultam az iskolába.

...............suli után...............

Dávidnak mivel 7 órája van +edzés, nekem meg csak 6, így én már 2-kor otthon ülhettem a tv előtt nézve Az Éhezők Viadalát, ami a kedvenc filmjeim közé tartozik.

De persze mikor hazaértem a suliból egyből megnéztem, hogy a mi kis "vendégünk" itt van e még nálunk. 

Kiléptem a hátsóajtón és  röhögőgörcsöm lett.

Mikor megláttam, hogy Dávid papucsa darabokban van a kert külömböző pontjai, a kutyusra pillantottam, aki sajnálkozólag nézett rám, nem tudtam rá haragudni.

Gyorsan összeszedtem a papucs maradványait, volt bokorban, a teraszon, a medencében (persze abban már nem volt víz) és egyéb helyeken.

Mire végeztem megszólalt a csengő.

Az ajtó előtt egy fiú állt, egy idős lehet velem. Olyan 180cm.
Barna haja, és gyönyörű zöldes-kék szemei vannak.

-Szia - köszöntem neki.

-Csá, bocs de te ki a szar vagy? Itt Dávid lakik, vagy talán elköltözött?

-Dávid nem költözött el, még mindig itt lakik, és a huga vagyok, Emma - válaszoltam a kérdéseire.

-Nem is mondta még Dávid, hogy van tesója.

-Igazából nem vagyunk igazi testvérek, csak kiskorunktól kezdve majdnem együtt nőttünk fel, és azóta olyan szoros lett a kapcsolatunk, hogy olyan mintha igazi testvérek lennénk. Érted?

-Ja, igen - vakarta meg zavartan a tarkóját - és bocsi, hogy a beszélgetésünk elején bunkó voltam, csak nem tudtam, hogy te ki vagy, azt hittem Dávid hazahozott valamilyen sík hülye csajt.

-Oké, nem haragszok, de te meg komolyan olyan hülye vagy, hogy elhitted rólam, hogy én Dáviddal összejönnék?! Soha nem süllyednék le olyan alacsonyra!  - mondtam, majd kicsattanva a nevetéstől.

-Amúgy mi a neved, és miért jöttél át igazából?- kérdeztem.

-Dominik vagyok de hívj csak Dominak

-Oké - mondtam.

-A kutyámat keresem, Lilit - mutatott egy képet róla.
**(Fenti kép, szerk.)**

Mikor megmutatta a fotót az állatról, rögtön felismertem a mi kis "vendégünket".

Domit átvezettem a hátsókertünkbe, ahol Lili volt.

Mikor a kutyus meglátta a gazdáját, elkezdett felé futni, és ráugrott Domira.

Együtt estek el.
Ezen egy jót nevettem.

-Lili, kérlek szállj le rólam, mert mingyárt összetörnek a bordáim - könyörgött Domi a kutyának.

Mikor Domi sikeresen lelökte magáról Lilit, hirtelen meghallottam egy halk nyüszítést.

-Domi, ez mi volt? - kérdeztem.

-Nem tudom, de a bokor felől jött - mondta.

Lassan odasétáltunk a cserjéhez.
A tövében megpillantottunk 2 apró husky kölyköt, biztos most születhettek meg, úgy látszik ők adták ki azt a nyüszítést.

-Hát Lili úgy látom anyuka lettél - szólalt meg Domi.

-Hát Lili úgy látom anyuka lettél - szólalt meg Domi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Jajj, de aranyosaaak - mondtam 

-Amúgy Emma, szeretnél egy kiskutyát? - kérdezte.

-Igeeeeen - kiáltottam fel.

-Dávid megengedné?

-Szerintem igen, mert már egy ideje keres egy fajtiszta Husky kutyát, és szerintem ez kis csöppség tökéletes lenne - vettem fel a kezembe a fekete-fehér színű kölyköt.

-Oké, majd szólok, amikor elvihetitek

4 óráig még ott volt nálunk Domi. Nagyon jól elvoltunk. Igazából eléggé kedves srác. Kiderült, hogy van egy huga, Vivi. 7 éves.

-Na, szia Emma, örülök hogy megismerhettelek! - ezzel megölelt, egy kicsit furcsáltam, de azért visszaöleltem.

-Én is örülök Domi, szia - köszöntem el.

Olyan 5 óra körül ért haza Dávid.
Elmeséltem neki, hogy mi történt addig amíg nem volt itthon.
6-kor megvacsiztunk, én nutellás kenyeret ettem.

Elkészítettem holnapra a házit és megtanultam a szóbelit.

Bepakoltam a ruháimat egy sporttáskába és előkészítettem a hálózsákomat.

Olyan 9 után elmentem fürdeni és megmosni a hajamat.

11 órára már a pihe-puha ágyamban aludhattam.

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now