Part.11.(szept.22.péntek)✅

4.7K 251 13
                                    

-Na emberek, mindenki jőjjön ide, és most felelsz vagy merszezni fogunk! Ismétlem, hogy mindenki, nincs kifogás! - szólt bele a beszélgetésünk.

Leültünk a főldre és próbáltunk egy kört formálni, ami majdnem sikerült is.

Én Domi és Hanna mellé kerültem.

-Na, és ki akarja kezdeni? - kérdezte Patrik.

-Majd én - szólaltam meg.

Kezembe vettem az üveget, és megpörgettem.

Teónál állt meg.

-Na Teó, felelsz vagy mersz? - kérdeztem.

-Felelek.

-Ezt a kérdést már azóta fel akartam tenni amióta megláttalak egymás mellett titeket - néztem komolyan a fiúra - ti rokonok vagytok Bellával, mert nagyon hasonlítotok egymásra.

-Igen, az uncsitesóm - válaszolta.

-És ezt eddig, miért nem mondtátok? - kérdezte Ben.

-Hát nem kérdeztétek.

Utána Teó pörgetett.

...............15perc múlva...............

Alex jött a pörgetésben, és Dominál áltt meg az üveg.

-Na Domikám, felelsz vagy mersz? - kérdezte Alex.

-Merek - jeleltette ki Domi.

-Ohó Domikám, már megis van, hogy mi lesz a feladatod... Csókold meg Emmát! - mikor ezt kimondta megfagyott bennem a vér.

-Hát... miért is ne?

Nem nevezném ezt csóknak, inkább csak egy szájra puszinak.

A csók után egy kicsit ledermedtem, de rögtön felébredtem a kábúltságomból, mikor a nevemet hallottam meg.

-Emma, felelsz vagy mersz? - kérdezte Kevin.

-Ömm... merek.

-Akkor hívd fel a mi ofőnket, és beszélgess vele egy kicsit - adta ki a feladatomat.

-Oké.

Telefonbeszélgetés

- napot tanárnő, hogy tetszik lenni? - kérdeztem illedelmesen.

-Hát, jól de eléggé fáradt vagyok

-Oh, talán felkeltettem? - kérdeztem.

-Igen, egy kicsit pihentem, mert fárasztó volt ez a mai nap.

-Tanárnő, de ha valakit le akar szidni, az Kevin legyen mert ő mondta azt, hogy hívjam fel a tanárnőt.

-Rendben Emma, de nem haragszok rátok, érezzétek jól magatokat, sziasztok.

-Viszlát! - kiabáltunk bele egyszerre húszan a telefonba.

Ezután már nem sok minden történt, az egyik feladatban meg kellett nyalnom a falat...elég sós íze volt.

Rendeltünk 4 db óriás pizzát, mindet el is fogyasztottuk.

Az interaktív táblán megnéztük a
Fák Jú, Tanár úr 2-t. Nagyon vicces volt.

Olyan 11 körül átmentünk az uszodába lezuhanyozni.

12-kor oltotta le Marci a lámpákat, de amúgy ő volt a legmesszebb a kapcsolótól, és méghozzá fél is a sötétben.

Egyszer csak egy puffanást hallotunk.

-A kurva anyját ennek a szaros padnak, miért van itt? Mindjárt kidobom az ablakon - káromkodott egy sort Marci, miközben a padlón feküdt.

Nagy nehezen sikerült neki felállni a földről és elsétálni a hálózsákjához.

Na emberek, itt az új rész! Nem lett olyan hosszú, sem olyan , de azért remélem tetszett! Valamilyen formájában ezt mutassátok is ki. Kommenteljetek vagy vote- oljatok.
Még nem tudom, hogy mikor jön az új rész.
Mindenkinrk további szép napot, sziasztoook!!! 😊😙❤❤

Itt A Gimi!?✅ Befejezett Where stories live. Discover now